Naurettava nimi hallilla!

LukkoFAN.

Miten hallilla voi olla niin naurettava nimi kuin Hakametsä? Kas kun ei Hakaristimetsä, natsit ja muut homot tuosta nimestä kuitenkin mieleen tulee.

Asiantuntijat ovat lähes yksimielisesti äänestäneet tuon nimen liigan naurattavimmaksi monena vuonna peräkkäin. Miten Tapparan fanit voivat elää noin naurettavan nimen kanssa?

--

Mutta tänään pelataan myös! Kaikki katsomaan Lukon murskajaisia Kivikylän Tuhtitupaan!

12

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magge93

Hahahah, ite pelaatte jossai Kivikylässä!! Aika nolo nimi jollekki jäähallille joka viä sijaitsee jollai Äijänsuolla, siis Suolla!?!
      Eikä oo tulos ainaki mitää murskajaisia, ainaka Lukon puolelta!!

• LukkoFAN.

Koita sinä poju murskata minun ennätykseni penkiltä (180 kg).

Olet pelkkä vikisevä rääpäle, joka imi vielä äidin tissiä silloin kun minä jo menin maailmalla.

• Hodorskovski
        LukkoFAN. kirjoitti:

Koita sinä poju murskata minun ennätykseni penkiltä (180 kg).

Olet pelkkä vikisevä rääpäle, joka imi vielä äidin tissiä silloin kun minä jo menin maailmalla.

Separatistit poistuvat vallatuista
        rakennuksista vasta kun hallitus tekee
        samoin Kiovassa.

• kolme kovaa....

Rauman Äijänsuo...nimi vihjailee että äijät suo...kaikenlaista....

Rauma, jumalan hylkäämä risukasa Selkämeren rannalla:)))))))))))))

• magge93

Haahahah, ei mua kuule kiinnosta sun penkkiennätykses ollenka! Tais mennä LukkoFAN:lla tää tunteisiin...!!
      Ainii, hyvvä pronssiottelua teille sitte!!

• LukkoFAN.

Kyllä kiinnostaa kun ensi kaudella (= tosikausi pitkästä aikaa) kohtaamme jäähallin käytävällä. Silloin nostan sinut pojanrääpäle isällisesti seinälle rauhoittumaan.

Voin vain kuvitella kun pärskit ja sihiset seinällä avuttoman raivon vallassa pelosta lamaantuneena. Kaikki kokoontuvat nauramaan pyristelyäsi, sekä finninaamasi plus amisviiksiäsi.

• magge93

Oho, siä tulee kovaa tekstiä ny!! Nyt eletään tätä kautta, nii no teillä on enää 2 otttelua jäljellä! Eikä kyllä kiinnosta silloinka!

• tuppukylän kovis

Anna lukkotuulettimen päteä. Se on joku telakalta monoa saanut.....

• Hodorkovski

samoin Kiovassa.

• magge93

Juu varmaan parempi jättää se yksin päteen tänne...

• Hodorkovski

samoin Kiovassa.

• Ipappa

Hienoa Tappara, olette päässeet koko Suomen ihon alle. Asiaa, Toivottavasti kahvaatte 6 maalia tänään lestadiolaisporojen maaliin. Sitten kun olette voittaneet 4 kertaa kahvaten "mukapohjoisen" joukkueen niin hypitään Mouhijärvellä altaaseen(jos siellä semmoinen on?) ja katsellaan seuraavana aamuna kun Ilvesläiset itkevät Hervannassa ja Porot Ruotsinrajalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2806
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1451
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1210
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      91
      1108
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe