Muutamina kertoina oli tosi kova halu saada miehen vehettä.
Mutta mulla oli pahus viekööt sisäinen peräpukama.
En antanut mieheni runkata vittuani. Pyysin runkata sitä itse.
Runkkasinkin itse ja kun iihotuin alkoi niin himottamaan että oli pakko ottaa muna suuhun. Samalla sormella runkkasin omaa vakoani. Neljällä sormella.
Ne menivät melko syvälle. Samalla painoin syvälle kurkkuun munaa ja se oli paisunut ei löysä tanko. Olipa hyvä tyydytys kummallekkin.
Runkkasin vittuani ja imin mieheni munaa
Syväkurkku runkkaus
7
1041
Vastaukset
- joopajoojoo
Heh, heh, ettei vakoon vaan uponnut koko käsi? Sitten heräsin ja huomasin olevani mies...jne
- avopari1
Tuossa minä taas huomasin olevani akka.
Toinen osapuoli oli mies. - Anonyymi
Uskon että tuntui hyvältä itse nuolen mieheni kullin ennen töihin lähtöä ja hän puristaa rinnassa.
- Anonyymi
Hyi saatana. Homous on kuolemanrangaistava teko.
- Anonyymi
Hyi saatana mites sinä sitten vielä elät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mites sinä sitten vielä elät.
Oohh pillipiipari kilahti kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh pillipiipari kilahti kjäh kjäh 🤣😅
Mitäs kilahdit näyttät kyllä jo tosi pahalta. Oisko sun aika mennä hoitoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446