Muutamina kertoina oli tosi kova halu saada miehen vehettä.
Mutta mulla oli pahus viekööt sisäinen peräpukama.
En antanut mieheni runkata vittuani. Pyysin runkata sitä itse.
Runkkasinkin itse ja kun iihotuin alkoi niin himottamaan että oli pakko ottaa muna suuhun. Samalla sormella runkkasin omaa vakoani. Neljällä sormella.
Ne menivät melko syvälle. Samalla painoin syvälle kurkkuun munaa ja se oli paisunut ei löysä tanko. Olipa hyvä tyydytys kummallekkin.
Runkkasin vittuani ja imin mieheni munaa
Syväkurkku runkkaus
7
1066
Vastaukset
- joopajoojoo
Heh, heh, ettei vakoon vaan uponnut koko käsi? Sitten heräsin ja huomasin olevani mies...jne
- avopari1
Tuossa minä taas huomasin olevani akka.
Toinen osapuoli oli mies. - Anonyymi
Uskon että tuntui hyvältä itse nuolen mieheni kullin ennen töihin lähtöä ja hän puristaa rinnassa.
- Anonyymi
Hyi saatana. Homous on kuolemanrangaistava teko.
- Anonyymi
Hyi saatana mites sinä sitten vielä elät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mites sinä sitten vielä elät.
Oohh pillipiipari kilahti kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh pillipiipari kilahti kjäh kjäh 🤣😅
Mitäs kilahdit näyttät kyllä jo tosi pahalta. Oisko sun aika mennä hoitoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915