Muutamina kertoina oli tosi kova halu saada miehen vehettä.
Mutta mulla oli pahus viekööt sisäinen peräpukama.
En antanut mieheni runkata vittuani. Pyysin runkata sitä itse.
Runkkasinkin itse ja kun iihotuin alkoi niin himottamaan että oli pakko ottaa muna suuhun. Samalla sormella runkkasin omaa vakoani. Neljällä sormella.
Ne menivät melko syvälle. Samalla painoin syvälle kurkkuun munaa ja se oli paisunut ei löysä tanko. Olipa hyvä tyydytys kummallekkin.
Runkkasin vittuani ja imin mieheni munaa
Syväkurkku runkkaus
4
1429
Vastaukset 4
- joopajoojoo
Heh, heh, ettei vakoon vaan uponnut koko käsi? Sitten heräsin ja huomasin olevani mies...jne
- avopari1
Tuossa minä taas huomasin olevani akka.
Toinen osapuoli oli mies. - Anonyymi
Uskon että tuntui hyvältä itse nuolen mieheni kullin ennen töihin lähtöä ja hän puristaa rinnassa.
- Anonyymi
Hyi saatana. Homous on kuolemanrangaistava teko.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87824Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466