http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/archive/3/32/20060611211400!Tapparan_logo.svg
Anustappi, neljä diatsepaamitablettia ja H-kirjain (=homo).
Voiko typerämpää logoa ollakaan?
Tapparan logo
8
362
Vastaukset
- LukkoFAN.
Älä sinä homopoika sössötä. Taisit kirjoittaa vahingossa nahkavaateviestisi väärälle palstalle? :))))))
Nyt se tuli väärälle palstalle ja kaikki tietävät sinun olevan homo. - Kirves yksi
LukkoFAN. kirjoitti:
Älä sinä homopoika sössötä. Taisit kirjoittaa vahingossa nahkavaateviestisi väärälle palstalle? :))))))
Nyt se tuli väärälle palstalle ja kaikki tietävät sinun olevan homo.Lue nyt tarkkaan tuo käyttöohje ketullesi :)
"Lelusta on helppo ja mukava ottaa kiinni ja kevyenä myös kantaminen yms. riehuminen lelun kanssa on ..."
Se on kevyt, ihan sulle tehty..kiva riehua..tilaa ny jo
- Tapparan miäs
"Anustappi, neljä diatsepaamitablettia ja H-kirjain (=homo)."
Nuo asiat ovat selvästi LukkoFanin mielenkiinnon kohteita. No eipä siinä mitään laita se anustappi pyllyysi ja ota vähän diatsepaamia ettei tappio vituta niin paljoa kunhan et tule tänne Tampereelle homoilemaan. Äläkä poika sässätä.- Kirves yksi
Mikähän h..tti on anustappi?...
No enivei LukkoFun, jos luet oman aloituksesi, ymmärrät (no....saatat ymmärtää), miksi jäät aina hopealle ja kiljumasi urrot todennäköisesti neljänneksi.
Mutta ei se mitään, pitäkää mukava raumam boikain Faniristeily, jolla reissulla tuskin ketään yhtään ketuttaa..
Ja jos nyt kumminkin sattuu ketuttamaan, niin onhan siellä tilaamasi kevyt ja pehmeä ja mukava peuhattava mukana...lainaat sitä aina sille, joka teeskentelee kaveriasi.
Kannattaa toki viruttaa välillä Rauman kanaalissa...Ettei kukaan luule sitä reissun jälkeen Arvon penaaliksi.
- Baloun
Olen Hervannasta, olen työtön. Synnyin vuonna 1950, eli 63 vuotias nyt. Synnyin Ilves-sukuun, minua aivopestiin joka päivä koulun jälkeen, n. 3h päivässä minulle näytettiin viiksiinsä pissaavan, rauhoitetun, "peto" eläimen eläinfilmejä, sekä entisten jääpallo/jääkiekko ilves-joukkueen harjoituksia sota-ajalta, kun muut olivat sodassa. Voitimme jopa mestaruuden silloin kun miehet olivat sotimassa, lisäksi yhden mestaruuden voitimme kabinetissa, lahjoimme päättäjät ilmaisnakeilla. Kuljen sukuni kanssa Hervannasta joka ilta hallin viereen, arvomme suvustamme 5 henkilöä jotka pääsevät halliin sisälle. Loput jäävät hallin ulkopuolelle kokoontumisiin muiden sukujen kanssa, jos vaikka tulisi kadunvarsikysely niin voisimme päteä siinä. Toki halliin emme kaikki mene vaikka äänemme annammekin. Sedälläni on 2 lasta jotka pelaavat Ilveksen junioreissa, Heidät pakotettiin ostamaan kausikortti Ilveksen peleihin vaikka asuvat keskellä Tamperetta ja eivät kerkiä ruuhkien takia peliin kumminkaan. Lisäksi viimekaudella heille tuli Ilvekseltä monen tuhannen euron lasku, joka oli kuulemma lähetetty "vahingossa" perheille vaikka Ilveksen laskut piti maksaa. Eli lyhennettynä, Olen työtön, kuljen työttömyysalennuksella hervannasta bussilla hakametsään, siellä ostän työttömyys-alennetun lipun, halliin sisään mentäessä syön ensin Ilmaisnakin, jonka jälkeen menen katsomaan kun vastustaja hakkaa kaudessa yli 200 börsää meidän "lupauksen" taakse. "OMIA" junnuja meillä on kokoonpanossa joka kausi n.15, mutta kokoonpanossa heitä nähdään n.4. MINÄ,ME, ILMAISNAKIT, PIKAVIPIT.
- magge93
Taitaa ottaa Lukko-FUNia vähä koville nää välieräpelit ku pitää purkaa pahaa oloo täällä ja vielä monilla eri nimimerkeillä.
- Kirves yksi
Siihen vaivaan olis helppo ja yksinkertainen lääke.
Kääntyy vaan suosiolla Tappara-FANiksi, sitten ei ole enää mitään rajaa riemulla.
Näin o :)
ps. eikä tarvi edes vaihtaa kaupunkia, tämän tomberelaisen Lukko-FIINIn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1135156Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744341636- 1961171
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201099Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836