http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/archive/3/32/20060611211400!Tapparan_logo.svg
Anustappi, neljä diatsepaamitablettia ja H-kirjain (=homo).
Voiko typerämpää logoa ollakaan?
Tapparan logo
8
323
Vastaukset
- LukkoFAN.
Älä sinä homopoika sössötä. Taisit kirjoittaa vahingossa nahkavaateviestisi väärälle palstalle? :))))))
Nyt se tuli väärälle palstalle ja kaikki tietävät sinun olevan homo. - Kirves yksi
LukkoFAN. kirjoitti:
Älä sinä homopoika sössötä. Taisit kirjoittaa vahingossa nahkavaateviestisi väärälle palstalle? :))))))
Nyt se tuli väärälle palstalle ja kaikki tietävät sinun olevan homo.Lue nyt tarkkaan tuo käyttöohje ketullesi :)
"Lelusta on helppo ja mukava ottaa kiinni ja kevyenä myös kantaminen yms. riehuminen lelun kanssa on ..."
Se on kevyt, ihan sulle tehty..kiva riehua..tilaa ny jo
- Tapparan miäs
"Anustappi, neljä diatsepaamitablettia ja H-kirjain (=homo)."
Nuo asiat ovat selvästi LukkoFanin mielenkiinnon kohteita. No eipä siinä mitään laita se anustappi pyllyysi ja ota vähän diatsepaamia ettei tappio vituta niin paljoa kunhan et tule tänne Tampereelle homoilemaan. Äläkä poika sässätä.- Kirves yksi
Mikähän h..tti on anustappi?...
No enivei LukkoFun, jos luet oman aloituksesi, ymmärrät (no....saatat ymmärtää), miksi jäät aina hopealle ja kiljumasi urrot todennäköisesti neljänneksi.
Mutta ei se mitään, pitäkää mukava raumam boikain Faniristeily, jolla reissulla tuskin ketään yhtään ketuttaa..
Ja jos nyt kumminkin sattuu ketuttamaan, niin onhan siellä tilaamasi kevyt ja pehmeä ja mukava peuhattava mukana...lainaat sitä aina sille, joka teeskentelee kaveriasi.
Kannattaa toki viruttaa välillä Rauman kanaalissa...Ettei kukaan luule sitä reissun jälkeen Arvon penaaliksi.
- Baloun
Olen Hervannasta, olen työtön. Synnyin vuonna 1950, eli 63 vuotias nyt. Synnyin Ilves-sukuun, minua aivopestiin joka päivä koulun jälkeen, n. 3h päivässä minulle näytettiin viiksiinsä pissaavan, rauhoitetun, "peto" eläimen eläinfilmejä, sekä entisten jääpallo/jääkiekko ilves-joukkueen harjoituksia sota-ajalta, kun muut olivat sodassa. Voitimme jopa mestaruuden silloin kun miehet olivat sotimassa, lisäksi yhden mestaruuden voitimme kabinetissa, lahjoimme päättäjät ilmaisnakeilla. Kuljen sukuni kanssa Hervannasta joka ilta hallin viereen, arvomme suvustamme 5 henkilöä jotka pääsevät halliin sisälle. Loput jäävät hallin ulkopuolelle kokoontumisiin muiden sukujen kanssa, jos vaikka tulisi kadunvarsikysely niin voisimme päteä siinä. Toki halliin emme kaikki mene vaikka äänemme annammekin. Sedälläni on 2 lasta jotka pelaavat Ilveksen junioreissa, Heidät pakotettiin ostamaan kausikortti Ilveksen peleihin vaikka asuvat keskellä Tamperetta ja eivät kerkiä ruuhkien takia peliin kumminkaan. Lisäksi viimekaudella heille tuli Ilvekseltä monen tuhannen euron lasku, joka oli kuulemma lähetetty "vahingossa" perheille vaikka Ilveksen laskut piti maksaa. Eli lyhennettynä, Olen työtön, kuljen työttömyysalennuksella hervannasta bussilla hakametsään, siellä ostän työttömyys-alennetun lipun, halliin sisään mentäessä syön ensin Ilmaisnakin, jonka jälkeen menen katsomaan kun vastustaja hakkaa kaudessa yli 200 börsää meidän "lupauksen" taakse. "OMIA" junnuja meillä on kokoonpanossa joka kausi n.15, mutta kokoonpanossa heitä nähdään n.4. MINÄ,ME, ILMAISNAKIT, PIKAVIPIT.
- magge93
Taitaa ottaa Lukko-FUNia vähä koville nää välieräpelit ku pitää purkaa pahaa oloo täällä ja vielä monilla eri nimimerkeillä.
- Kirves yksi
Siihen vaivaan olis helppo ja yksinkertainen lääke.
Kääntyy vaan suosiolla Tappara-FANiksi, sitten ei ole enää mitään rajaa riemulla.
Näin o :)
ps. eikä tarvi edes vaihtaa kaupunkia, tämän tomberelaisen Lukko-FIINIn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977