Vielä syövyttämisestä Photoshopissa

Häivyttäjä

Miksi ei voi toimia seuraavasti: avaa kuvan, duplicate layer, käyttää valintatyökalua uudessa tasossa (plus cut) ja tarvittaessa pyyhekumia sekä delete background?
Ainakin näyttää toimivan. Ehkä tähän liittyy jokin ongelma? Kiitos taas!!

7

259

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häivyttäjä

Tarkoitin tietysti "syväämistä".

• syvätty?

Tähän liittynee sellainen ongelma, että nimität syväämiseksi jotakin mikä muiden mielestä ei ole syväämistä.

Jos pyyhin kumilla jonkin kohdan kuvasta pois, niin onko kuva silloin syvätty?

• 920

Ei kovin viisasta.
      Syvämiseen kannattaa käyttää tasomaskia, ei pyyhekumia ja muita vastaavia.

• Häivyttäjä

Kiitos kommenteista! Kuva, josta poistin taustan yllä mainitulla tavalla, näytti hyvältä. Mitä ongelmia tähän voisi liittyä? Danke schön!

• 920
        Häivyttäjä kirjoitti:

Kiitos kommenteista! Kuva, josta poistin taustan yllä mainitulla tavalla, näytti hyvältä. Mitä ongelmia tähän voisi liittyä? Danke schön!

Tasomaskin käyttämisellä ei ole mitään ongelmia, toki täytyy ensin perehtyä tasomaskin käytön perusteisiin. Tasomaskia voi muokata rajattomasti niin kauan että haluttu lopputulos on saavutettu. Pyyhekumin käytön muokkaaminen ja peruminen on hankalaa.

• Häivyttäjä
        920 kirjoitti:

Tasomaskin käyttämisellä ei ole mitään ongelmia, toki täytyy ensin perehtyä tasomaskin käytön perusteisiin. Tasomaskia voi muokata rajattomasti niin kauan että haluttu lopputulos on saavutettu. Pyyhekumin käytön muokkaaminen ja peruminen on hankalaa.

Okey dokey. Kiitos tiedoista.

• syvätty?

Ne on nämä termit varsin kompleksisia.
      Minulle jonkin osan poistaminen kuvasta ei ole syväämistä.
      Nimitän syvätyksi vain sellaista kuvaa joka tallennettuna aukeaa syvättynä ilman taustaa (tausta on läpinäkyvä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1487
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      927
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      845
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      566
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      511
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      128
      497
    Aihe