Mikähän siinä on että kun nämä saavat asiakkaan "vakinaiseksi" niin sitten jossain vaiheessa nämä "taantuvat". Löysin hyvän parturin ja aikani kun kävin siellä niin sitten lopuksi leikkasi "niin ja näin" ja loppukampaus oli samaa. Enään en mene sinne paitsi jos on IHAN pakko. Hyvän hierojankin löysin ja sama juttu...viimeisen kerran kun kävin siellä niin ei ollut lainkaan samanlainen kuin ensimmäisillä kerroilla. Viimeinen kerta oli suurinpiirtein hivelyä. Samaa olen kuullut muiltakin....Kyllä asiakaskin huomaa tämän eikä loppujen lopuksi käytä näitä palveluja.
Parturi/hieroja
5
545
Vastaukset
- muu on teeskentelyä
Hierojan on pakko hivellä muutamia asiakkaita päivässä, koska ammatti vaatii uskomatonta kuntoa, jos meinaa kaikille antaa ns. hyvät kyydit. Hyvän hieroskeiljan tunnistaa siitä että session jälkeen hänellä on pieni hiki pinnassa.
- zipadui36541
Juu Ymmärrän kyllä että loppupäivästä voimat alkavat hiipumaan (hieroja), mutta jos on ammattinsa valinnut niin kyllä pitäisi jaksaa koko päivän hieroa kunnolla että asiakas on tyytyväinen ja tulee toisenkin kerran. Toi vimppa lause oli hyvä...enpä ole nähnyt hikikarpaloita ;D
- lok29ki
Olen myös pettynyt liikekeskuksen hierojaan. Alussa hyvä mutta kun olin käynyt useamman kerran niin ei enään hieronutkaan niin hyvin. Vaihdoin hierojaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422772Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492528- 352184
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482034- 251713
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441480
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361196