Mikähän siinä on että kun nämä saavat asiakkaan "vakinaiseksi" niin sitten jossain vaiheessa nämä "taantuvat". Löysin hyvän parturin ja aikani kun kävin siellä niin sitten lopuksi leikkasi "niin ja näin" ja loppukampaus oli samaa. Enään en mene sinne paitsi jos on IHAN pakko. Hyvän hierojankin löysin ja sama juttu...viimeisen kerran kun kävin siellä niin ei ollut lainkaan samanlainen kuin ensimmäisillä kerroilla. Viimeinen kerta oli suurinpiirtein hivelyä. Samaa olen kuullut muiltakin....Kyllä asiakaskin huomaa tämän eikä loppujen lopuksi käytä näitä palveluja.
Parturi/hieroja
5
582
Vastaukset
- muu on teeskentelyä
Hierojan on pakko hivellä muutamia asiakkaita päivässä, koska ammatti vaatii uskomatonta kuntoa, jos meinaa kaikille antaa ns. hyvät kyydit. Hyvän hieroskeiljan tunnistaa siitä että session jälkeen hänellä on pieni hiki pinnassa.
- zipadui36541
Juu Ymmärrän kyllä että loppupäivästä voimat alkavat hiipumaan (hieroja), mutta jos on ammattinsa valinnut niin kyllä pitäisi jaksaa koko päivän hieroa kunnolla että asiakas on tyytyväinen ja tulee toisenkin kerran. Toi vimppa lause oli hyvä...enpä ole nähnyt hikikarpaloita ;D
- lok29ki
Olen myös pettynyt liikekeskuksen hierojaan. Alussa hyvä mutta kun olin käynyt useamman kerran niin ei enään hieronutkaan niin hyvin. Vaihdoin hierojaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996