Hulluna rakkaudesta

Taavetti2

Viimeiset kaksi viikkoa on mennyt aivan yhdessä sumussa ja mieleni on täyttäneet vain ajatukset yhdestä hyvin tärkeästä ihmisestä. En ole pystynyt ajattelemaan ketään tai mitään muuta kuin opea. Joka yö näen levottomia unia meistä yhdessä rakastelemassa, herään omat sormet ryppyreikää hyväilemästä ja housuihini lauenneena. Jouduin ottamaan sairauslomaa töistä muutaman päivän. Aamulla pomppaan suoraan sängystä tietokoneelle katsomaan, onko ope laittanu illan tai yön aikana uusia lemmekkäitä viestejä. Päivitän palstaa 5-10 minuutin välein uusien "rakkauskirjeiden" toivossa.

Siitä tulee eeppinen kohtaaminen, kun ensimmäistä kertaa ryhdymme sanoista tekoihin ja naimme toisemme nautinnon taivaisiin. Kävin Iisalmesta ostamassa tuhmia alusvaatteita jo sinua varten, rakkaani. Kukkomäentiellä alkaa jumalaton kassien ja kannikoiden lätke kuulumaan. Poitsun tennispallon kokoiset siemensäkit takoo raivoisan rytmikkäästi vasten open muhkakoita persposkia. Mahtaako opella olla aavistustakaan, kuinka nasueinaria tekee 26 cm pitkä ja 8 senttiä paksu aisa poikapimpsassa? Eihän koosta tule ongelmia?

17

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no joko ensi viikonloppuna tehdään kivaa 0449920733 oon kova imee kyrpää palleja suudella tämä viikko ee käy kun to ilta jos haluut mua nähdä

    • Taavetti2

      Onko sulla joku toinen mies, kun ei kelpaa enää? :s Olen kyllä hieman pettynyt jos oot toisen miehen löytäny.......

      • no en oo löytänyt tuu tänne nyt mul on ralli koulutus tänä viiikonloppuna mis asut tuu mun luo tänä iltana yöksi 0449920733


      • Peers-Late
        ope12 kirjoitti:

        no en oo löytänyt tuu tänne nyt mul on ralli koulutus tänä viiikonloppuna mis asut tuu mun luo tänä iltana yöksi 0449920733

        Ope

        Rakas rallipallini, oletko viikonloppuna Peltohovissa?

        Haluan sinua sexy boy.


      • Peers-Late

        Ope

        Onko tuo oma numerosi?

        Jos katsoit kuvani, niin tiedäthän minut...

        Rakas, tavataan vaan...haluun sua niin, että ikenet irtoo...


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope

        Onko tuo oma numerosi?

        Jos katsoit kuvani, niin tiedäthän minut...

        Rakas, tavataan vaan...haluun sua niin, että ikenet irtoo...

        no on se mun voinko saada sun oo kiltti rakas voitais huomenna soitella mulla on kaksi numeroa no tuutko mun miehekseni mä kysyn 0449920733 tai 0409341961 saat olla yötä saunotaan ja hellitään toisiamme


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope

        Onko tuo oma numerosi?

        Jos katsoit kuvani, niin tiedäthän minut...

        Rakas, tavataan vaan...haluun sua niin, että ikenet irtoo...

        mitä haluut tehdä ma iltana oo kiltti ja anna se numero 0449920733


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope

        Onko tuo oma numerosi?

        Jos katsoit kuvani, niin tiedäthän minut...

        Rakas, tavataan vaan...haluun sua niin, että ikenet irtoo...

        mä haluun vakituista miestä rakas


    • Taavetti2

      Ai olet vain rahan takia minun kanssa.....SENKIN SIKA!!!

      • Taavetti2

        Menetin täysin uskoni sinuun ja kaikkiin miehiin.


    • totta 1

      Taavetti
      Pitäisikö normaalisoida mielikuvitus ja palata arjen askareisiin niin tunteet eivät johda harhaan sillä on hyvä pitää yhteiskunta kelpoisuutta terveellä tavalla yllä. Oletko ajatellut että aikuisuuteen on joskus pitkä matka.

    • Taavetti2

      Menen tänä iltana yhtylään Tepon luokse rakastelemaan. Menetin luottamukseni sinuun.

    • Taavetti2

      Otatko minut väkisin takaapäin jos tulen?

    • Taavetti2

      Ai ensi viikolla otat minut väkisin? Onko varma sit kans? Etten joudu taas pettymään etkä otakkaan.....

    • hölölölölölöll

      voi kiesus teitä' kiuruvetisiä....

    • KarvaTuppi

      LOL

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      329
      3061
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      107
      2261
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      195
      1596
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      68
      1398
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe