Minua vaivaa se että, kuulen tuolla kulkiessani kokoajan siitä, kuinka vl-homoseksuaalit kärsivät liikkeen sisällä tapahtuvasta henkisestä pahoinpitelystä.
Ihmettelen kuinka uskova ihminen voi olla toiselle niin raaka. Joten eiköhän hyväksytä nämä homotkin mukaan.
Homoudesta vl-liikkeessä
9
1143
Vastaukset
Muistutan, että tuo on hyvin näkökulmasidonnainen asia: useimmat hyväksyvät homouden yhtenä synnillisenä kiusauksena muiden joukossa, mutta eivät missään tapauksessa homoseksuaalista eolämäntapaa puhumattakaan samaa sukupuolta olevien parisuhteesta, riippumatta siitä, onko se rekisteröity tai rekisteröimätön.
Käsitykset homoseksuaalisuuden synnynnäisyydestä sitten vaihtelevat jo enemmän. Kysymys on teologisesti merkittävä, sillä se vaikuttaa ihmisen vastuuseen asiassa.- usk.m
Tarkenna kovaa väitettäsi! En ole kokenut mitään siihen viittaavaakaan. Kukaan uskovainen (tällä palstalla, tosielämässä) ei ole ollut sitä mieltä, että homous sinänsä olisi synti. Allekirjoitan seuraavan täysin, kuten vastasinkin siihen aiemmin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000004803428
- haloo
Uskovainen ihminen ei voi olla homo?
- Merja
Minä oon lesbo ja uskovainen. Oon sen just tajunnut, että Jumala ei vain luonut mua lesboksi, vaan Hän kutsui munt elämään lesbona.
Ihan kuin sunt Jumala loi heteroksi ja kutsui sunt elämään heterona, samoin Jumala loi munt lesboksi ja kutsui munt elämään lesbona.
Tajusin tämän pari iltaa sitten, kun luin yhen lesbon kirjotuksen yheltä toiselta palstalta.
Nyt tahtosin vaan kertoa sen ääneen, että oon lesbo, koska Jumala munt loi lesboksi ja kutsui munt elämään lesbona. Ei enää haittaa mikään muu. Niin paljon oon saanu kärsiä tämän asian takia ja yrittänyt tukahduttaa tätä itsestäni, mutta enää ei tarvitse. Enää ei tarvitse yrittää olla jotain muuta kuin se miksi Jumala munt loi ja mihin Hän munt kutsui.
Tajuatteko, jos tukahduttaisin sen mimmoseksi Jumala munt loi, silloin en tukahduttais vain Hänen luomistyötään, vaan myöskin sen mihin Hän munt kutsui.
Ei seksuaalinen suuntautuminen ole vain Jumalan armo ja lahja, vaan myös kutsumus elää sellasena kuin Hän on tarkottanutkin. - voi äitienpäivä
Merja kirjoitti:
Minä oon lesbo ja uskovainen. Oon sen just tajunnut, että Jumala ei vain luonut mua lesboksi, vaan Hän kutsui munt elämään lesbona.
Ihan kuin sunt Jumala loi heteroksi ja kutsui sunt elämään heterona, samoin Jumala loi munt lesboksi ja kutsui munt elämään lesbona.
Tajusin tämän pari iltaa sitten, kun luin yhen lesbon kirjotuksen yheltä toiselta palstalta.
Nyt tahtosin vaan kertoa sen ääneen, että oon lesbo, koska Jumala munt loi lesboksi ja kutsui munt elämään lesbona. Ei enää haittaa mikään muu. Niin paljon oon saanu kärsiä tämän asian takia ja yrittänyt tukahduttaa tätä itsestäni, mutta enää ei tarvitse. Enää ei tarvitse yrittää olla jotain muuta kuin se miksi Jumala munt loi ja mihin Hän munt kutsui.
Tajuatteko, jos tukahduttaisin sen mimmoseksi Jumala munt loi, silloin en tukahduttais vain Hänen luomistyötään, vaan myöskin sen mihin Hän munt kutsui.
Ei seksuaalinen suuntautuminen ole vain Jumalan armo ja lahja, vaan myös kutsumus elää sellasena kuin Hän on tarkottanutkin.ei sais manata , mutta nyt oli pakko.Olette väärällä palstalla, täällä puhutaan joistain ihan muista kutsumuksista.kun sielunvihollisen kutsumuksesta, ei millään pahalla.
- Tero
voi äitienpäivä kirjoitti:
ei sais manata , mutta nyt oli pakko.Olette väärällä palstalla, täällä puhutaan joistain ihan muista kutsumuksista.kun sielunvihollisen kutsumuksesta, ei millään pahalla.
Mistä ihmeen sielunvihollisen kutsumuksesta nyt oikeastaan puhut? Kenet tuomitset? Kuka antoi oikeuden?
- K750cc
Ei ihmisen usko ole kiinni seksuaalisesta suuntauksesta, usko on jokaisen ihmisen henkilökohtainen asia ja ihminen itse tuntee uskonsa syvyyden, olkoot hän hetero, lesbo tai homo.
- fsdfgaafgdghyuytjnbbfdghrth
homous on synti
- fsdfgaafgdghyuytjnbbfdghrth
on synti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857