RENGASLIIKKEET

Ihme yrittäjiä

Katsellin rengasliikkeitten sivuja täältä Porista kellään muilla ei ollut 4kpl hintaa ,kun H. Takalalla Oy Normarkussa.Soitopyynnällä tai käymällä saisi tietää mikä olisi hinta,ja eletään sentään jo vuotta 2014.

26

1871

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera Goki

Yritäs nyt käydä se kansakoulun kolmaskin luokka joskus loppuun. Opit ehkä kirjoittamaankin Suomeksi.

• NäinItseKoettuna

Kallis: kumitakala
        Huono palvelu: u.salminen ja th-kumi
        Hyvä palvelu, ok hinnat: Pate
        Ok palvelu, hyvät hinnat: nps rengas

• 8+3

Siis kirjoittamaan Suomeksi??????????? Takaisin kouluun!

• Kysyvä ei eksy

Kysy Paten renkaasta Herralahdesta!

• Vanteensäästäjä

Paten renkaan kierrän kauempaa kuin helluntaikirkon.

• maagatrooni

Älä ny tollain. Osta aito Maganrooni on paras, kaunein, hiljaisin ja halvin !

• rauski.
        maagatrooni kirjoitti:

Älä ny tollain. Osta aito Maganrooni on paras, kaunein, hiljaisin ja halvin !

Maganroonia tai conttimenttaalia, kumpaa sattuu olemaan

• peteee

Pate haastaaaaaaaaa!!!!!

• lisää ilmaa

Porin Euromasteria epäillään alipaineisten renkaiden laittamisesta autoon. Tai siis minä epäilen.

Sen verran levisi yksi mutka eilen, että ei voi ihan oikeat paineet olla eturenkaissa.

Mikä on sopiva rengaspaine pikkuautoon? 2,5 bar joka nurkkaan. Hyvä nyrkkisääntö.

Jos laitat ohjekirjan mukaiset 2,1 tai 2,2 baarijakkaraa, niin rengas taittuu kylmänä alle hitaissa mutkissa kovaa vedettäessä.

• asia selvitety

Homma bueno. Euromasteri oli laittanut 2,4 joka kulmaan. Asia on nyt tarkistettu.

Eiliset pitovaikeudet aiheutui Ossin Black Series Mersun perässä matelun aiheuttamasta renkaiden jäähtymisestä ja vastaavasti kylmän renkaan heikosta pidosta ylikovaa mutkaan ajettaessa. Minä siis ajoin ylikovaa, Ossi mateli mopoautovauhtia.

• baarit mielessä

Hyvä hyvä, laita kovat paineet vaan niin renkaan kosketuspinta tiehen vähenee ja rengas kuluu keskeltä enemmän.Saat kohta ostella taas uudet renkaat ja kauppias kiittää.Ellet siis ennen sitä ole romusi kanssa ojassa katollaan.Katsos ei ne rengaspaineet ohjekirjassa ole huvin vuoksi sinne kirjoitettu.
        Aja hitaammin mutkiin, runkku.

• 1+1+1+1=4

ei ihan taida kaikia liikkeitä vielä olla selailtu ,heti löysin ainakin kaks firmaa lisää

• Jos kerran

täytyy tehdä kauppa ja nettisivut, voishan niihin laittaa rengaitten hinnat niin ei tarvitsisi soitella.

• Euromaster Rulaa
    • hyvä palvelu

Valtarengas antaa hinnat puhelimitse. Ostin sieltä renkaani. Tyytyväinen olen.

• Ruosniemi1965

Kumikorjaamo h takala on kyllä tullut omalle pussille liian kalliiksi. Ja palvelua ei hääppöstä ole jos vähääkään kehtaa kyseenalaistaa listahintoja.

Nykyään kun tarvinnut uudet kumit niin olen vain kahdelta kysynyt. Paten renkaasta ja u unski salmiselta. Molemmissa asialliset hinnat ja asiansa osaavat asentajat.

• Mielipide kysymys

En itse ymmärrä tuota pointtia, kun molemmat on konkurssikypsiä liikkeitä Takalassa ei ole koskaan tarvinnut jonottaa ja aina on ollut edullista ja hyvänlaatuista tavaraa myynissä.Eikä mitään ylivuotista

• Kyl näin on

TH-kumi paras. Hinnat näkyy netissä.

• Nora6

Paras missä? Rahastuksessa? Ei ainakaan palvelussa

Menisivät kankaapäähän takasi

• Porilaiset pertseest

Renkaitten hinnat määräytyvät pärstäkertoimen ja oman neuvottelutaidon perusteella. Kyselijöitä ja tyhjän tinkaajia riittää. Samoin homma toimii huonekalujen, kodinkoneiden ja esim, autokauppojenkin kanssa.

• Uudet kumit

Onko tietoa missä voisi edulllisesti vaihdattaa uudet kumit vanteille ?

• .................

....................

• kukkakauppaan

Lailan kukkakioski kuulemma vaihtaa.

• PetteriPorist

Kaikki ne on helvetin kalliita nykyää. Patella oon käyny viime ajat ku on ainoa joka on edes kahvia tarjonnut.

• Anonyymi

Juu

• Anonyymi

Juu. Porissa myydään, käytettyjä renkaita UUTENA,KYSEESSÄ KITKARENKAAT. PUNANISKA MYY. MIES TISKINTAKAA. PÄÄ PUNAISENA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe