Kissanverkkojen parvekkeelle laittajaa?

porakoneeton

Olisipa joku yritys tai palvelu, joka laittaisi näitä kissanverkkoja parvekkeille kohtuuhintaan. Jotenkin minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että tämä ei ole kovin haluttu homma? En ainakaan ole huomannut mitään mainontaa tällaisesta palvelusta. Kesä kohta tulee ja monella on verkottamattomia parvekkeita ja kissat mielellään haluavat ottaa aurinkoa parvekkeella tai muuten tuulettaa turkkiaan.

4

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissan hyväksi

      en suosittele verkottamaan pareveketta varsinkaan jos on vähän vilkkampi kisuli kun saattaa ruveta kiipeään siinä ja mitäs jos ei verkko kestäkkään.... itsellä kissa tykkää hengailla mukana parvekellaa kun itse käyn siellä mutta en ilman vahtimista uskalla jättää et tein vain tuuletus ikkunaan tiheästä verkosta sopiviin kehyksiin verkkosuojan että ikkunaa voi pitää auki ja kissa saapi siitä haisteltua ulkoilmaa, ei mitään hyttysverkkoa kun se olisi entinen melkeinpä sekunneissa.... kesälläkin kun tulee parvekeellä istuskeltua enemmän niin kissa voi tulla mukaan mutta tarkkana saapi olla... ja olen naapurin puolen parvekkeelle pääsyn estämiseksi reiät tukkinut kukkaruukuilla ettei pääse sinne puolelle hengailemaan... ja jos ei muuta niin laittaa remmiin valjaisiin parvekeelle niin ei pääse loikkimaan alas tai muuten aiheuttamaan häiritötä muille...

      • porakoneeton

        Edellisen kissani (iso ja kömpelö) kanssa ulkoilin parvekkeella niin että aina olimme yhdessä eikä kissa vanhemmiten enää pyrkinytkään hyppelemään kaiteelle. Mutta nykyään minulla on nuorempi ja vilkkaampi kissa. Jos parveketta ei verkoteta, niin kissa ulkoilee siellä kanssani vain valjaissa.

        Toisaalta en haluaisi parveketta verkottaa, koska voi olla että joku naapuri siitä valittaa. Periaatteessa olen jo lupaa kysellyt isännöitsijältä, mutta luvan kysymisestä on vuosia aikaa kun verkon laitto on aiemmin aina estynyt jotenkin. Olisinpa ollut joskus kauan sitten kaukaa viisas ja valinnut parvekkeettoman asunnon.

        Osaisikohan tuollaisen tuuletusikkunan verkkosuojan poropeukalo itse tehdä vai saako niitä mistään valmiina?


      • Antero Vipunen

        ylipäätään parvekkeille kannat mennä, mitäs js ne sortuvat ja putoavat ? siinä on selittämistä ja tulee kalliiksikin...

        Mutta jos kuitenkin päädyt verkottamaan parvekkeesi niin kerro mistä päin olet, voin hoitaa homman täytekakku-kahvi palkalla


    • kissan hyväksi

      osaa kyllä että en itsekkään ole tekniikan ihme lapsi ja sain hyvin tehtyä et pientä vaivan näköä vaati ja tarvihet jostain lainaan sellaisen niitti pistoolin vai mikä se nyt on tai vasaran millä saa hakattua pidikkeet kiinni kehikkoon millä se verkko pysyy siinä ja ihan rauta kaupasta kävin pieni reikäistä verkkoa ostamassa ja kaveri auttoi sitten asentamaan sen mutta voihan sitä netistä koittaa katsoa jos jonkun näköistä löytys valmiinakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      398
      1575
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1298
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1235
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      168
      1186
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      824
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      820
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      176
      726
    Aihe