Mihinkäs C6 on hävinyt? Entäs Pösö 607? Nämä kun on niitä ranskalaisia "mukavia" autoja niin pitäisihän niiden kelvata mukavuutta arvostaville varakkaille kuluttajille. Vaan kun ei kelpaa. Minäpä valistan; Lopettivat valmistuksen kun kauppa ei käynyt. Ei valistuneet autoilijat tunnu luottavan ranskan maineiltaan arveluttaviin tekeleisiin vaan ostavat Saksalaisten valmistamia bemareita ja mersuja.
Ei hyvältä näytä PSA:n tulevaisuus kun oikein mikään ei mene putkeen.
Lisää lunta tupaan...
16
88
Vastaukset
- jos sitäkään
Ranskalaisilta ei mene putkeen kuin punaviini.
- PölhölässäOllaa
No... Ovatko suomalaiset ehkä ymmärtäneet joskus jotain mukavuuden päälle? No eivätpä tietenkään...
Euroopassa Pösön, Citikan ja Renun isot autot ovat HIVENEN arvostetumpia kuin täällä tuulipuvun kahinassa. Mutta siellä nyt ymmärretään jotain myös autoilun päälle. Täällä ihmiset kehtaavat myydä 200tkm ajettuja autoja. Käytännössä loppuun ajettuja... Kukaan ostaisi Englannissa!- Pölhölässä ollaan
Aivan totta turiset, Suomi on autoilun Pölhölä. Täällä on ollut aina hyvin erikoiset markkinat. Ladaa, Tojotaa ym. alemman kastin räppänää ostetaan.
Aloittajalla ei ole kaikki inkkarit kanootissa, sen huomaa kirjoituksesta. Ei ole matkustellut Keravaa kauempana. C6 ja 607 -malleja valmistettiin aivan normaalin ajan mitä nyt yhtä mallisarjaa yleensä valmistetaan. - heikosti meni
Pölhölässä ollaan kirjoitti:
Aivan totta turiset, Suomi on autoilun Pölhölä. Täällä on ollut aina hyvin erikoiset markkinat. Ladaa, Tojotaa ym. alemman kastin räppänää ostetaan.
Aloittajalla ei ole kaikki inkkarit kanootissa, sen huomaa kirjoituksesta. Ei ole matkustellut Keravaa kauempana. C6 ja 607 -malleja valmistettiin aivan normaalin ajan mitä nyt yhtä mallisarjaa yleensä valmistetaan.Älä valehtele. C6 tehtiin vain 23000kpl. Sillä ei makseta edes suunnittelu kustannuksia ja Pösö 607 valmistus lopetettiin jo aikaisemmin yhtä kannattomana. Ei ihme että PSA pysyy pystyssä vain sosiaalituella. Vapailla markkinoilla se olisi ollut jo persiillään aikoja sitten.
- sulla meni heikosti
heikosti meni kirjoitti:
Älä valehtele. C6 tehtiin vain 23000kpl. Sillä ei makseta edes suunnittelu kustannuksia ja Pösö 607 valmistus lopetettiin jo aikaisemmin yhtä kannattomana. Ei ihme että PSA pysyy pystyssä vain sosiaalituella. Vapailla markkinoilla se olisi ollut jo persiillään aikoja sitten.
Pösö 607:ää valmistettiin 11 (yksitoista) vuotta eikä sitä lopetettu kannattamattomana. Monikohan automalli nykyään pysyy käytännöllisesti katsoen samanlaisena tuon 11 vuotta.
PSA:n päämarkkina-alue on ollut laman kourissa mutta sehän ei ole PSA:n vika. Myynti on kuitenkin nousussa.
Älä sinä puhu vapaista markkinoista mitään kun et niistä ymmärrä. Tojo saa myös tukea Japanin valtiolta. Ollut jo selvitystilassakin.
- HaraZoo ¤
Ranskalainen auto,olkoon kuinka iso tahansa alkaa jo kolmessa vuodessa olla kiistatta
elinkaarensa päässä !
Fransmannien ei pitäisi tehdä mitään konevoimalla liikkuvaa kapinetta !- totuuttavälillä
Sinusta kolme vuotta ja kiistatta elinkaarensa päässä?
http://www.nettiauto.com/citroen/d-super
Tässä kai yli kolme vuotta? - Tässä tietoa
Ranskalainen auto, etenkin suurikokoinen on kolmevuotiaana lähes uuden veroinen. Ei ruostu, kori on muutenkin erinomaisesti valmistettu ja suunniteltu. Korin vääntöjäykkyys on suuri, aivan samaa luokkaa kuin saksalaisilla premiumeilla ja huomattavasti korkeampi kuin Japanin romuilla. Japsien ei pitäisi tehdä mitään missä on liikkuvia osia koska he eivät sitä osaa.
- Kyllä ne osaa
Tässä tietoa kirjoitti:
Ranskalainen auto, etenkin suurikokoinen on kolmevuotiaana lähes uuden veroinen. Ei ruostu, kori on muutenkin erinomaisesti valmistettu ja suunniteltu. Korin vääntöjäykkyys on suuri, aivan samaa luokkaa kuin saksalaisilla premiumeilla ja huomattavasti korkeampi kuin Japanin romuilla. Japsien ei pitäisi tehdä mitään missä on liikkuvia osia koska he eivät sitä osaa.
Hyvinhän nuo japsien Kamikaze Zerot liikahtelivat jo 70 vuotta sitten ainakin niin kauan kunnes tippuivat mereen !
- Packaa Ranskasta
Tässä tietoa kirjoitti:
Ranskalainen auto, etenkin suurikokoinen on kolmevuotiaana lähes uuden veroinen. Ei ruostu, kori on muutenkin erinomaisesti valmistettu ja suunniteltu. Korin vääntöjäykkyys on suuri, aivan samaa luokkaa kuin saksalaisilla premiumeilla ja huomattavasti korkeampi kuin Japanin romuilla. Japsien ei pitäisi tehdä mitään missä on liikkuvia osia koska he eivät sitä osaa.
Kummatkohan ovat maailmanmarkkinoilla kysytympiä ja arvostetumpia
ranskalaiset vai japanilaiset liikkuvia osia sisältävät laitteet??
2 kertaa saat arvata. - Avatkaa silmät
Packaa Ranskasta kirjoitti:
Kummatkohan ovat maailmanmarkkinoilla kysytympiä ja arvostetumpia
ranskalaiset vai japanilaiset liikkuvia osia sisältävät laitteet??
2 kertaa saat arvata.Kummaa, kun vasta pari viikkoa sitten Toyotan Euroopan-pääjohtaja kertoi PSA-yhteistyön olevan heille tärkeää, koska sen avulla pienten autojen valmistus saadaan kannattavaksi. Ilman PSA:ta tekisi Toyota tappiota tällä saralla.
Liikkuvia osia? Miten olisi Ranskan avaruusteollisuus tai lentokoneet (Airbus)? Missä ovat Japanin vastineet, ei missään. On se ihme, että Toyota ja muut japanilaiset yritykset pystyvät hienosti yhteistyöhön eurooppalaisten kanssa, mutta täällä räkänokat koittavat kaikin keinoin vesittää ihailemansa autotehtaan strategisia ratkaisuja. - tietäjä.
Packaa Ranskasta kirjoitti:
Kummatkohan ovat maailmanmarkkinoilla kysytympiä ja arvostetumpia
ranskalaiset vai japanilaiset liikkuvia osia sisältävät laitteet??
2 kertaa saat arvata.Ranskalaiset ovat insinööripiireissä paljon arvostetumpia. Amisten keskuudessa varmaan japsit. Avaruus- ja lentokoneteknologia sekä lääketieteen apuna olevat laitteet ja kojeet.
- Tekisi mieli
totuuttavälillä kirjoitti:
Sinusta kolme vuotta ja kiistatta elinkaarensa päässä?
http://www.nettiauto.com/citroen/d-super
Tässä kai yli kolme vuotta?Siinä on upea auto. Vaan on muuta projektia nyt.
- pSA yes
"haraZoo" kovin olet huolissasi ranskalaisista autoista(psa) kuinka monta ranskalaista autoa sinulla on ollut, kun tuntuu kokemusta olevan?
- HaraZoo¤
pSA yes kirjoitti:
"haraZoo" kovin olet huolissasi ranskalaisista autoista(psa) kuinka monta ranskalaista autoa sinulla on ollut, kun tuntuu kokemusta olevan?
Yksi ja toista ei tule !
- Kauppa käy hyvin
HaraZoo¤ kirjoitti:
Yksi ja toista ei tule !
Volvo ja Renault suunnittelivat jotakin isompaakin fuusiota 90-luvulla mutta Ruotsissa osakkeenomistajat vastustivat sitä koska oli suuri pelko että Jenkit mieltävät Volvon ranskalaiseksi automerkiksi ja tunnettuahan on että mikään ranskalainen tuote ei mene Jenkkilässä kaupaksi.
Nykyään kyllä kiinalaisella Volvolla menee lujaa rapakon takanakin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?
Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot5873900Muuttaisiko viesti mitään
Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j483338- 382811
Valpuri Nykänen elokapina
Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.662779Oon vähän ihastunut suhun nainen
Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)192154- 322101
Se että tavattiin
Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni121997- 291875
Oot pala mun sielua
Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my171830Hei T........
Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu471759