Lisää lunta tupaan...

fritz

Mihinkäs C6 on hävinyt? Entäs Pösö 607? Nämä kun on niitä ranskalaisia "mukavia" autoja niin pitäisihän niiden kelvata mukavuutta arvostaville varakkaille kuluttajille. Vaan kun ei kelpaa. Minäpä valistan; Lopettivat valmistuksen kun kauppa ei käynyt. Ei valistuneet autoilijat tunnu luottavan ranskan maineiltaan arveluttaviin tekeleisiin vaan ostavat Saksalaisten valmistamia bemareita ja mersuja.
Ei hyvältä näytä PSA:n tulevaisuus kun oikein mikään ei mene putkeen.

16

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos sitäkään

      Ranskalaisilta ei mene putkeen kuin punaviini.

    • PölhölässäOllaa

      No... Ovatko suomalaiset ehkä ymmärtäneet joskus jotain mukavuuden päälle? No eivätpä tietenkään...

      Euroopassa Pösön, Citikan ja Renun isot autot ovat HIVENEN arvostetumpia kuin täällä tuulipuvun kahinassa. Mutta siellä nyt ymmärretään jotain myös autoilun päälle. Täällä ihmiset kehtaavat myydä 200tkm ajettuja autoja. Käytännössä loppuun ajettuja... Kukaan ostaisi Englannissa!

      • Pölhölässä ollaan

        Aivan totta turiset, Suomi on autoilun Pölhölä. Täällä on ollut aina hyvin erikoiset markkinat. Ladaa, Tojotaa ym. alemman kastin räppänää ostetaan.

        Aloittajalla ei ole kaikki inkkarit kanootissa, sen huomaa kirjoituksesta. Ei ole matkustellut Keravaa kauempana. C6 ja 607 -malleja valmistettiin aivan normaalin ajan mitä nyt yhtä mallisarjaa yleensä valmistetaan.


      • heikosti meni
        Pölhölässä ollaan kirjoitti:

        Aivan totta turiset, Suomi on autoilun Pölhölä. Täällä on ollut aina hyvin erikoiset markkinat. Ladaa, Tojotaa ym. alemman kastin räppänää ostetaan.

        Aloittajalla ei ole kaikki inkkarit kanootissa, sen huomaa kirjoituksesta. Ei ole matkustellut Keravaa kauempana. C6 ja 607 -malleja valmistettiin aivan normaalin ajan mitä nyt yhtä mallisarjaa yleensä valmistetaan.

        Älä valehtele. C6 tehtiin vain 23000kpl. Sillä ei makseta edes suunnittelu kustannuksia ja Pösö 607 valmistus lopetettiin jo aikaisemmin yhtä kannattomana. Ei ihme että PSA pysyy pystyssä vain sosiaalituella. Vapailla markkinoilla se olisi ollut jo persiillään aikoja sitten.


      • sulla meni heikosti
        heikosti meni kirjoitti:

        Älä valehtele. C6 tehtiin vain 23000kpl. Sillä ei makseta edes suunnittelu kustannuksia ja Pösö 607 valmistus lopetettiin jo aikaisemmin yhtä kannattomana. Ei ihme että PSA pysyy pystyssä vain sosiaalituella. Vapailla markkinoilla se olisi ollut jo persiillään aikoja sitten.

        Pösö 607:ää valmistettiin 11 (yksitoista) vuotta eikä sitä lopetettu kannattamattomana. Monikohan automalli nykyään pysyy käytännöllisesti katsoen samanlaisena tuon 11 vuotta.
        PSA:n päämarkkina-alue on ollut laman kourissa mutta sehän ei ole PSA:n vika. Myynti on kuitenkin nousussa.

        Älä sinä puhu vapaista markkinoista mitään kun et niistä ymmärrä. Tojo saa myös tukea Japanin valtiolta. Ollut jo selvitystilassakin.


    • HaraZoo ¤

      Ranskalainen auto,olkoon kuinka iso tahansa alkaa jo kolmessa vuodessa olla kiistatta
      elinkaarensa päässä !

      Fransmannien ei pitäisi tehdä mitään konevoimalla liikkuvaa kapinetta !

      • totuuttavälillä

      • Tässä tietoa

        Ranskalainen auto, etenkin suurikokoinen on kolmevuotiaana lähes uuden veroinen. Ei ruostu, kori on muutenkin erinomaisesti valmistettu ja suunniteltu. Korin vääntöjäykkyys on suuri, aivan samaa luokkaa kuin saksalaisilla premiumeilla ja huomattavasti korkeampi kuin Japanin romuilla. Japsien ei pitäisi tehdä mitään missä on liikkuvia osia koska he eivät sitä osaa.


      • Kyllä ne osaa
        Tässä tietoa kirjoitti:

        Ranskalainen auto, etenkin suurikokoinen on kolmevuotiaana lähes uuden veroinen. Ei ruostu, kori on muutenkin erinomaisesti valmistettu ja suunniteltu. Korin vääntöjäykkyys on suuri, aivan samaa luokkaa kuin saksalaisilla premiumeilla ja huomattavasti korkeampi kuin Japanin romuilla. Japsien ei pitäisi tehdä mitään missä on liikkuvia osia koska he eivät sitä osaa.

        Hyvinhän nuo japsien Kamikaze Zerot liikahtelivat jo 70 vuotta sitten ainakin niin kauan kunnes tippuivat mereen !


      • Packaa Ranskasta
        Tässä tietoa kirjoitti:

        Ranskalainen auto, etenkin suurikokoinen on kolmevuotiaana lähes uuden veroinen. Ei ruostu, kori on muutenkin erinomaisesti valmistettu ja suunniteltu. Korin vääntöjäykkyys on suuri, aivan samaa luokkaa kuin saksalaisilla premiumeilla ja huomattavasti korkeampi kuin Japanin romuilla. Japsien ei pitäisi tehdä mitään missä on liikkuvia osia koska he eivät sitä osaa.

        Kummatkohan ovat maailmanmarkkinoilla kysytympiä ja arvostetumpia
        ranskalaiset vai japanilaiset liikkuvia osia sisältävät laitteet??
        2 kertaa saat arvata.


      • Avatkaa silmät
        Packaa Ranskasta kirjoitti:

        Kummatkohan ovat maailmanmarkkinoilla kysytympiä ja arvostetumpia
        ranskalaiset vai japanilaiset liikkuvia osia sisältävät laitteet??
        2 kertaa saat arvata.

        Kummaa, kun vasta pari viikkoa sitten Toyotan Euroopan-pääjohtaja kertoi PSA-yhteistyön olevan heille tärkeää, koska sen avulla pienten autojen valmistus saadaan kannattavaksi. Ilman PSA:ta tekisi Toyota tappiota tällä saralla.

        Liikkuvia osia? Miten olisi Ranskan avaruusteollisuus tai lentokoneet (Airbus)? Missä ovat Japanin vastineet, ei missään. On se ihme, että Toyota ja muut japanilaiset yritykset pystyvät hienosti yhteistyöhön eurooppalaisten kanssa, mutta täällä räkänokat koittavat kaikin keinoin vesittää ihailemansa autotehtaan strategisia ratkaisuja.


      • tietäjä.
        Packaa Ranskasta kirjoitti:

        Kummatkohan ovat maailmanmarkkinoilla kysytympiä ja arvostetumpia
        ranskalaiset vai japanilaiset liikkuvia osia sisältävät laitteet??
        2 kertaa saat arvata.

        Ranskalaiset ovat insinööripiireissä paljon arvostetumpia. Amisten keskuudessa varmaan japsit. Avaruus- ja lentokoneteknologia sekä lääketieteen apuna olevat laitteet ja kojeet.


      • Tekisi mieli
        totuuttavälillä kirjoitti:

        Sinusta kolme vuotta ja kiistatta elinkaarensa päässä?

        http://www.nettiauto.com/citroen/d-super

        Tässä kai yli kolme vuotta?

        Siinä on upea auto. Vaan on muuta projektia nyt.


      • pSA yes

        "haraZoo" kovin olet huolissasi ranskalaisista autoista(psa) kuinka monta ranskalaista autoa sinulla on ollut, kun tuntuu kokemusta olevan?


      • HaraZoo¤
        pSA yes kirjoitti:

        "haraZoo" kovin olet huolissasi ranskalaisista autoista(psa) kuinka monta ranskalaista autoa sinulla on ollut, kun tuntuu kokemusta olevan?

        Yksi ja toista ei tule !


      • Kauppa käy hyvin
        HaraZoo¤ kirjoitti:

        Yksi ja toista ei tule !

        Volvo ja Renault suunnittelivat jotakin isompaakin fuusiota 90-luvulla mutta Ruotsissa osakkeenomistajat vastustivat sitä koska oli suuri pelko että Jenkit mieltävät Volvon ranskalaiseksi automerkiksi ja tunnettuahan on että mikään ranskalainen tuote ei mene Jenkkilässä kaupaksi.

        Nykyään kyllä kiinalaisella Volvolla menee lujaa rapakon takanakin !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe