42: Ronkainen
46: Ei ketään
50: Kettunen
54: Kunttu
58:Puska
63:Ojala
69: Lipasti
76: Sutinen
85: Metsomäki
100: Ei ketään
Cad SM veikkaukset
9
393
Vastaukset
- Tietäjä2
Muuten sama mutta:
46: Mattila
54: Chamba
76: Piippo - Tietäjä ??
46: ei ketään ??
100: ei ketään??
Mikä ihmeen tietätäjä sinä muka olet?
Veikkailija paremminkin, ja ilmeisen onneton sellainen.- Tietäjä2
Huomennahan se selviää ;)
- Lupaatko julkaista
Tietäjä2 kirjoitti:
Nimesi jos olet väärässä ? :D
Jos taasen olet oikeassa saat itse päättää.
Mutta terve et ainakaan ole kun luot jo kad ikäisille paineita palstoilla, sinut varmaan löytää jostain bingosta tai markettien pelikoneiden kimpusta, mutta luultavimmin r-kioskilta rustaasta sataa lappua... - Jakomielitauti..
Tietäjä2 kirjoitti:
Eli olet sama kirjoittaja kuin tietäjä :DDDDDDDDDDDDDDD
Kirjoita ny vielä Tietäjä3 ja 4 ja 5 ...jne, niin kyllä joku osuu...EHKÄ ;) - jumanjii
Jakomielitauti.. kirjoitti:
Eli olet sama kirjoittaja kuin tietäjä :DDDDDDDDDDDDDDD
Kirjoita ny vielä Tietäjä3 ja 4 ja 5 ...jne, niin kyllä joku osuu...EHKÄ ;)Senkin hunsvontti!
- mikä on
jumanjii kirjoitti:
Senkin hunsvontti!
jumanjii? ainakin yks sen niminen elokuva on.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jumanji viittaako toi usein täällä käyttämäsi syytös:jumanjii johonkin lautapeliin? vai afrikkaan? - jumanjii
mikä on kirjoitti:
jumanjii? ainakin yks sen niminen elokuva on.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jumanji viittaako toi usein täällä käyttämäsi syytös:jumanjii johonkin lautapeliin? vai afrikkaan?Se on minun nimeni senkin näsäviisas paskiainen
- veikkaukseni,,
1)= Löppönen
2)= Töppönen
3)= Möttönen
4)= Pöppönen
5)= Höppönen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947