suupielten haavaumat

fusidiinia?

Onko muilla ollut ongelmana suupielten aukeaminen/tulehdus? Minulla ongelma on jatkunut koko kolmannen raskauskolmanneksen. Liittynee immuniteetin laskuun raskauden vuoksi ja sen takia epäilen, että bakteeri ylläpitäisi ongelmaa. Näyttääkin kuin märkäruvelta mutta vain suupielissä. Onko kellään ollut käytössä fusidiinivoide (bakteeritulehdusta vastaan) raskauden aikana? Mietin, jos uskaltaisi käyttää tuolla pikkualueella.

2

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fusidiinia?

      Huollettaa tämä myös sen takia, kun keisarinleikkaus tulossa...jos on bakteeri...En ole muistanut kysyä asiaa kertaakaan lääkärillä käydessäni.

    • 5+7

      allergia?

      ethän käytä

      suvettä
      vaahtoavaa hammastahnaa

      osta luomua

      http://frantsila.com/portfolio/yrtin-raikas-luonnon-hammastahna/

      vältä sitrusta

      syö C-vitamiinia purkista, EI poreena

      juo vettä

      kokeile B-vitamiinia

      Luonnollinen (imeytyy paremmin) B-vitamiinivalmiste, joka maksaa 6€ Citymarketissa.
      http://www.valioravinto.fi/rikas-oluthiivatabletti


      voi olla myös hiivaa

      vähennä hiilareita ja syö rehuja

      Viljoissa ei tutkimusten mukaan ole yhtään mitään ravintoainetta, mitä ei saisi muusta ruuasta ja huomattavasti paremmin imeytyvänä. Monipuolinen ruokavalio voidaan koostaa muista kasvikunnan tuotteista, joissa on huomattavasti enemmän ravintoaineita kuin viljassa.

      Vilja, peruna, riisi ja bataatti muuttuvat elimistössä suoraan sokeriksi, nostaen huomattavasti verensokeria, joka aiheuttaa lihomista (maksa muuttaa liiallisen glukoosin rasvaksi elimistöön).

      Täysjyväviljan mahdolliset terveysvaikutukset on saatu esille vain ja ainoastaan vertaamalla ruista valkoiseen puhdistettuun vehnään.

      Laita huuliin kookosöljyy (marketin öljyhyllystä löytyy

      Ihmeöljy kookosöljy!

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/alzheimer.htm#Kookosoljy


      Jos oireet ei poistu, niin hae apoteekista voidetta, neuvovat kyllä siellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe