Mistä tiedät Jumalan olemassa olon ?
Miten tunnnet Jumalan olemassa olon ?
Miksi olet vakuuttunut Jumalan olemassa olosta ?
Mistä tunnistaa Jumala ?
5
71
Vastaukset
Room. 1: 18 ja vidare
Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa..
Omasta puolestani voin sanoa että olen samaa mieltä Paavalin kanssa. Vaikeampi olisi uskoa että kaikki tullut tyhjästä..
alexHei-
Minulla tuli mieleeni "totuutta vääryyden vallassa" tässä asiayhteydessä tarkoitetaan niitä uskonnon opettajia jotka vetävät Raamatun kieroon- se on suurin petos mitä ihmiskunnassa on tapahtuu.
Silloin kun kristinuskon peruspylväitä murskataan pois- Jeesusta Kristusta halutaan korvata jollakin muulla- ja Jumalan laki kielletään, tuo synnin opettava laki Room 3:20, > Ilm 14:12-
Uskonnollisuus haluaa Kristuksen nimissä olla mieliksi maailmalle- esim. kirkoissa halutaan vihkiä karvaisia miehiä keskenään avioliittoon- esim. mm.-
Opettajat-petoksen suorittajat- voi, voi,-
Jumalan siunausta
Jari LaurilaJuuri niin!
Me, jotka olemme kutsutut Jumalan armosta elämään, tunnemme sen, että Jumala ON!
Hän ilmestyy jokaiselle iankaikkiseen elämään, eli autuuteen kutsutulle Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.
Jumalasta sanotaan niinkin, että Hän on "kaiken alkusyy." Elämä itse!
Jumalan voimasta syntyivät: "Hän loi ensin näkymättömät maailmat ja henkivallat." Sitten näkyväiset materiaaliset maailmankaikkeudet.
Senjälkeen tuli esiin Hänen sanansa voimalla myöskin matearistiset maailmat ja koko maailman kaikkeus kaikkine eri planeettoineen, aurinkoineen,
kuineen ja tähtisumuineen.
Kaikki on Hänen henkeyttämäänsa: ELÄMÄ koko maailmankaikkeudessa ja luomakunnassa. "Ilman Häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on." Sillä vain Hänen Hengensä voimasta mekin elämme ja olemme.
Kun kuolemme, "ruumis tulee maaksi jälleen, mutta: "Henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin".
"Jumala on HENKI, ja kun me Häntä rukoilemme, niin meidän tulee tehdä se hengessä ja totuudessa." Viressäkin sanotaan kauniisti: "Sulta on kaikki tullut, Henki Sun hengestäs!"
Näin minä uskon!
[][] Jumalan tunnistamine
Mistä tiedät Jumalan olemassa olon ?
Miten tunnnet Jumalan olemassa olon ?
Miksi olet vakuuttunut Jumalan olemassa olosta ? [][]
TUNNISTAMINEN (ja tunteminen) on hyvä luonnehdinta, sillä kyllähän luontoa katsellessa voi todeta, jso haluaa, että kaikella on isänsä. Ja historia todistaa vahvasti "Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalasta. Mutta ei se kenenkään sisintä vakuuta. Tarvitaan aivan henkilökohtainen ikäänkuin kosketus. Kukaanhan ei voi todistaa, ettei Jumalaa olisi, mutta uskon, että kuka tahansa voisi henkilökohtaisesti vakuuttua Jumalan olemassaolosta anomalla, etsimällä ja kolkuttamalla . . .
Itse päättelin siitä, ku nminulla oli hyvä isä, että täytyy olla olemassa TÄYDELLINEN isä, josta välittäminen ja auttavaisuus on lähtöisin. sittemmin jouduin käyttämään Psalmia 50:15: "Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua". Se toimi silloin ja toimii yhä ja rohkeutta saan tästä: "Jumala on hyvä kiittämättömille ja pahoille". Hämmästyttävän vähän kuitenkin rukoilen asioita. INHIMILLISESTÄ Jumalasta todistaa ainakin minulle lähtemättömästi se, että "huonoihinkin" hätääntyneisiinkin pyyntöihin Jumala vastaa - hän ymmärtää sellaisiakin tarpeita, jotka eivät ole sinänsä hyväksi. Joku voi sanoa, että ssaatanahan se semmoisiin rukouksiin on vastannut. No mutta, tässä keskustelussa pohditaan Jumalan olemassaoloa; jos on ssaatana, niin täytyyhän sitten olla Jumalakin sekä hyvän ja pahan välinen taistelu. Jumalalle on tärkeintä saada ihminen tuntemaan Hänet hyvänä Isänä.
antti- voihan Ssaatana
Jumalallakin pitää olla tehtävä. Hänen pitää taistella Ssaatanan kanssa aina ja ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523