Pojat 9 ja 11 v. kinuavat Skate 3 -peliä. "Kaikilla kavereillakin on", niin kuin aina sanotaan. Pelissä on ikäräja 16 mutta se tosiaan näyttää löytyvän monen pikkupojan hyllystä. Itse en pelejä juuri tunne. Onko jollakin kokemusta, onko peli paha alle 16-vuotiaille?
Minkä ikäiselle ostaisitte Skate3-pelin?
7
286
Vastaukset
- Totuus-
Peli on paha, kokemusta löytyy. Jos lapsesi pelaavat sitä, he alkaavat hakkaamaan mummoja, polttamaan tupakkaa, kokeilemaan alkoholia, ahdistelemaan vastakkaista sukupuolta, kiroilemaan, lintsaamaan, jumitautuvat ruudun ääreen ja heistä tulee teini-isiä.
Älä siis missään nimessä sorru kiusaukseen, menkää mielummin sunnuntaina jumalanpalvelukseen ja rukoile illalla jo pelille menetettyjen sielujen puolesta.
Muista myös, että tv:stä tulee nykyään kaikenlaista...siitäkin pitää päästä eroon.- skateiskä
Kiitos, kun vastasit asiallisesti, olihan kysymyskin asiallinen.
Kysyin ihan vakavissani, koska olen halunnut pitåä ikärajoista kiinni. Esim. tuon pelin kohdalla olen vain tehnyt havainnon, että aika pienetkin sitä pelaavat. Ikärajoja ei mielestäni ole huvikseen tehty, kyllä niillä joku syy on.
Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin. - Osta vaa
skateiskä kirjoitti:
Kysyin ihan vakavissani, koska olen halunnut pitåä ikärajoista kiinni. Esim. tuon pelin kohdalla olen vain tehnyt havainnon, että aika pienetkin sitä pelaavat. Ikärajoja ei mielestäni ole huvikseen tehty, kyllä niillä joku syy on.
Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin.Osta vaan... PEGI Online arvostelee pelien ikärajat aivan liian ankarasti...
- puhunpaskoille forum
Vitut!!!
- hmm4
skateiskä kirjoitti:
Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin.Kato siitä videoita ei oo paha :) ei seksiä ei päihteitä. eikä tule "pahateini isä" ::DDDD
- ehtii myöhemminkin
No ikärajathan on arvioitu kertomaan, minkä ikäiselle sopii, ja aikuisen on syytä pitää niistä kiinni aikuisen lailla. Lapset tietysti osaavat kinuta ja perustella hyvin mitä vain... mutta sekin on hyväksi että eivät saa kaikessa tahtoaan läpi, ja tästäkin kiellosta oppivat ymmärtämään, että väkivalta yms. ei ole mikään hyvä asia.
- hmmm4
Osta vain. Ei se ole paha. Siinä vain skeitataan ja sitten joku vaikka mies hermostuu siin niin tulee tappelu ( ei paha )ns. Korkeintaan toinen kaatuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885