Pojat 9 ja 11 v. kinuavat Skate 3 -peliä. "Kaikilla kavereillakin on", niin kuin aina sanotaan. Pelissä on ikäräja 16 mutta se tosiaan näyttää löytyvän monen pikkupojan hyllystä. Itse en pelejä juuri tunne. Onko jollakin kokemusta, onko peli paha alle 16-vuotiaille?
Minkä ikäiselle ostaisitte Skate3-pelin?
7
242
Vastaukset
- Totuus-
Peli on paha, kokemusta löytyy. Jos lapsesi pelaavat sitä, he alkaavat hakkaamaan mummoja, polttamaan tupakkaa, kokeilemaan alkoholia, ahdistelemaan vastakkaista sukupuolta, kiroilemaan, lintsaamaan, jumitautuvat ruudun ääreen ja heistä tulee teini-isiä.
Älä siis missään nimessä sorru kiusaukseen, menkää mielummin sunnuntaina jumalanpalvelukseen ja rukoile illalla jo pelille menetettyjen sielujen puolesta.
Muista myös, että tv:stä tulee nykyään kaikenlaista...siitäkin pitää päästä eroon.- skateiskä
Kiitos, kun vastasit asiallisesti, olihan kysymyskin asiallinen.
Kysyin ihan vakavissani, koska olen halunnut pitåä ikärajoista kiinni. Esim. tuon pelin kohdalla olen vain tehnyt havainnon, että aika pienetkin sitä pelaavat. Ikärajoja ei mielestäni ole huvikseen tehty, kyllä niillä joku syy on.
Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin. - Osta vaa
skateiskä kirjoitti:
Kysyin ihan vakavissani, koska olen halunnut pitåä ikärajoista kiinni. Esim. tuon pelin kohdalla olen vain tehnyt havainnon, että aika pienetkin sitä pelaavat. Ikärajoja ei mielestäni ole huvikseen tehty, kyllä niillä joku syy on.
Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin.Osta vaan... PEGI Online arvostelee pelien ikärajat aivan liian ankarasti...
- puhunpaskoille forum
Vitut!!!
- hmm4
skateiskä kirjoitti:
Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin.Kato siitä videoita ei oo paha :) ei seksiä ei päihteitä. eikä tule "pahateini isä" ::DDDD
- ehtii myöhemminkin
No ikärajathan on arvioitu kertomaan, minkä ikäiselle sopii, ja aikuisen on syytä pitää niistä kiinni aikuisen lailla. Lapset tietysti osaavat kinuta ja perustella hyvin mitä vain... mutta sekin on hyväksi että eivät saa kaikessa tahtoaan läpi, ja tästäkin kiellosta oppivat ymmärtämään, että väkivalta yms. ei ole mikään hyvä asia.
- hmmm4
Osta vain. Ei se ole paha. Siinä vain skeitataan ja sitten joku vaikka mies hermostuu siin niin tulee tappelu ( ei paha )ns. Korkeintaan toinen kaatuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123750MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761970Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821253Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788