11.11 syntyneet

Scorpio

Onkos täällä 11.11. syntyneitä? Olis kiva kuulla millaisia muut samana päivänä syntyneet on, mistä kiinnostunut, ammatti, opiskelut ja menestys, varakkuus, perhe, lemmikkieläimet...

14

2746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedossa

      Leonardo Di Caprio on 11.11.1974 syntynyt. Hän on näyttelijä ja hyvin menestynyt. Hänen
      lemmikkieläimistä en tiedä.

    • piude

      Ja meidän lisäksi myös Kalle Päätalo.
      Eli haluaisit tietää mistä olen kiinnostunut valokuvauksesta ja karatesta, olen kuvankäsittelijä mutta opiskelen kulttuurituottajaksi. Asun soluasunnossa ja haluaisin matkustaa, nähdä uusia paikkoja koko ajan. Kotona meillä on villakoira ja minulla on kaksi sisarusta, vanhempi veli sekä nuorempi sisko. Opiskelen ja teen töitä, asun pääkaupunkiseudulla, sekä olen työharjoittelussa. Olen yöeläjä, mitä se sitten tarkoittaakaan. Että tämmönen...

      • Rixu

        moe!! oon syntyny 11.11.91!! meillä on aprikoosin värinen villakoira ja mulla on kaks sisarusta!!=)


    • karkki

      oon 16.11 =(

      • Pipsa-81

        Minä olen myös syntynyt 16.11:) Millainen olet luonteeltasi ja mikä on sinun ammattisi?


      • ja Seinäjoelta :)
        Pipsa-81 kirjoitti:

        Minä olen myös syntynyt 16.11:) Millainen olet luonteeltasi ja mikä on sinun ammattisi?

        Etsitkö vielä sitä kämppää Tampereelta?


    • Kaisa

      Joo.. eli olen 11.11 1986 syntynyt tyttö, asun poikakaverin kanssa kaksiossa, omistan kissan, ja opiskelen viimeistä vuotta amiksessa tarjoilijaksi.
      Mulla on isoveli ja pikkusisko. lähtöisin olen maaseudulta.
      Koulussa olen ihan hyvä vaikka poissaoloja kertyy paljon. Olen aika räväkkä, huumorintajuinen ja mieleenpainuva tyyppi.
      Olen taiteellinen ja musikaallinen ja rakastan hauskanpitoa.
      Miesten mielestä olen naisellinen ja viehättävä ;)
      Kaverit sanoo erittäin hauskaksi ja tunteelliseksi.
      Rahaa ei tässä vaiheessa vielä ole ja ne ainoatkin käytän hyvin holtittomasti. ;)
      Minä vuona olet itse syntynyt ja kumpaa sukupuolta olet?
      Julia Roberts oli muistaakseni edellisten lisäks syntynyt 11.11 myös.

      • hexu

        Mä oon kans syntyny 11.11. Opiskelen liiketaloutta jne.asun kihlattuni kanssa kaksiossa...koulussa olen keskivertotyyppi,lukiossa sain 7 ja 8,nyt 4 ja 5 =) tiedoksi vaan,että nyjyinen asteikko on 0-5 paikassa jossa opiskelen eli en saa hylättyjä vaan tosi hyviä numeroita =)


    • kjs

      niin, anopilla 11.11. synttärit. Nykyään eläkkeellä, ennen toimistotyöntekijä vuosikausia valtion leivissä. Harrastaa matkailua ja joutoaikoinaan "juopottelua". Lemmikkinä kissa, ja ennen oli toinenkin ja koira, mutta ne on jo lähteneet elukoiden taivaaseen.

    • JEejee

      hahha... ei oikeen huvittanut lukea valtio-opin tenttiin. Surffailin netissä ja googletin kaikkea turhaa.. joten löysin tämän topicin vasta nyt!

      Olen syntynyt 11.11.1982
      Opiskelen yliopistolla valtio-oppia.
      Perinteinen skorppari olen, vaikken nyt ihan sokeasti horoskooppeihin uskokaan.

      On se niin kivaa sanoa syntymäaika aina sitä tarvitsevalle:

      "Mikä syntymäaika?"
      "yksyksyksykskasikaks"
      "Siis mitä? Kuinka monta ykköstä tähän nyt tulee??"

      No joo... taas tenttikirjan ääreen...

    • JEejee

      Ainiinjoo.. halusit siis tietää 11.11 syntyneiden persoonallisuuksista lisää.

      Eli tässä on:

      Pidän opiskelusta! Mua on aina kiehtoneet kaikki mystiset asiat, yliluonnolliset ilmiöt, vastakohtaisuudet, eri ideologiat, ihmisen sisin olemus. Lukiossa halusin aina opiskelemaan psykologiaa. Se on hyvin mielenkiintoista. Opiskelen nyt sitä sivuaineenani. Tulevaisuudessa minusta tulee (toivottavasti) VTM, enkä tosin tiedä mihin menen töihin. Valtion hommiin kenties koska valtio-oppia opiskelen. Vaikkapa johonkin suurlähetystöön? Suunnitteluhommiin? tjsp

      Pidän myös matkustelusta ja olen kiinnostunut kaikista erilaisista kulttuureista. Mutta en voi matkustella kun olen köyhä opiskelija. Tulevaisuudessa sitten kierrän koko maapallon ja menen tapaamaan ulkomaalaisia kirjeystäviäni =)!!

      Perheeseeni kuuluu isä,äiti,kaksi sisarusta. Asun poikaystäväni kanssa kaksiossa

      • 1111

        Mulla on itse asiassa kanssa tummat hiukset ja vihreät silmät:)

        Aina on kaikki mystinen kiinnostanut, horoskoopit, noidat, yliluonnolliset ilmiöt sun muut. Ja tällä hetkellä luen psykologiaa lukiossa, erittäin mielenkiintoista. Olen perfektionisti...
        Lempieläimenin on kissa myöskin.
        Voisin sanoa että mä olen kanssa visuaalisempi kun vaikkapa verbaalinen, mutta musikaalisuutta löytyy riittämiin.

        Numerosta 11. Nimipäiväni on 11. päivä, puhelinnumerossani on 11, vaikken ole itse sitä valinnut, ensirakkauteni on syntynyt 11. päivä, Nykyinen poikaystäväni kosi minua 11. päivä.... Niin, synnyinhän minäkin 13.11...
        Jos lottoan, se on myös minulla ehdoton numero.


    • Skorppari

      Olen syntynyt 11.11. Tällä hetkellä opiskelen psykologiaa, olen siis melkein valmis psykologi. Opiskeluun ja tulevaan ammattiini suhtaudun hyvin kunnianhimoisesti, ja toistaiseksi hyvin tuloksin. Varakkuus on kyllä näin opiskelijana vain unelmissa, mutta ehkä sitten joskus. Sinkkuna myöskin elelen, vaikka kovasti jo tuo vakiintuminen ja perheen perustaminen kiinnostaisi.

      Harrastuksista: musiikki, soitan pianoa, ja olen innostunut astangajoogasta viime aikoina. Muuten luen paljon, lemmikkieläin on haaveissa, siis koira, mutta elämäntilanne ei sitä oikein nyt salli. Kaikenlainen itsen kehittäminen kiinnostaa kovasti ja tietysti kaikki mystinen ja selittämätön. Ja psykologina tietysti ihmisen mieli ja sen toiminta.

    • Anonyymi

      Oon syntyny 11.11.04
      En nyt opiskele mitään kun oon 9 luokalla
      Toivon todella et pääsen opiskelemaan datanomi alaa ja sen avulla peli alalle
      Harrastuksiin mulle kuulluu aikalailla vaan piirtäminen, anime ja kaipa monet pelit😅 lemmikkejä on ollu kolme mut ne on sit kuollu mut yks piti antaa pois vanhempien eron jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe