kyselen onko paljon kokemuksia ihmisillä narskun elämän paljastumisesta ja miten siinä narskun käy?
elin viisi vuotta narsistisen ihmisen kanssa ja terapian ja ystävien tuen avulla selvisin.
täysi helvettihän se oli ja sellaista ei kenelläkään toivo minkä itse eli ja koki.
voin sanoa että hurmaava ihana ja kaikkea oli alussa ja siitä se lähti..
omat hälytyskellot soi ekan kerran jo varhain mutta on offilla mentiin viisi vuotta.
kunnes viimeinen etappi ja ero kertoi kaiken ja kaikki aukesi silmiini.
pala kerrallaan.
no nyt sitten elää on offia naisen kanssa jonka kanssa petti minua.
tunnen naisen jasattuu oleen tuttukin.
oma pointti on ollut että minä en mustamaalaa vaan annan narskulle myös muuttumiseen mahdollisuuden... ja senhän näyttää aika vaan sitten,pystyykö.
minut on kyllä mustamaalattu ,sen tiedän siitä kun nainen on poistanu minut fb-stä ja katseet kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
ja se että normaaleissa parisuhteen päättymisissä tiedämme kaikki että nää kuviot on toisenlaiset ja ystävinä pystyy jatkamaan elämää.
näissä kun ei voi..
välit on katkaistava kokonaan.
sitä vaan aina joskus jää miettimään miten narsistit kestää elää siinä valhemaailmassaan niin että pää kestää mukana kun jatkuvasti pitää peitellä ja salailla ja valehdella..
vaiko juuri siksi kestää kun ei ole tunne elämää lainkaan ja ei ole syyllinen omasta mielestään mihinkään?
paljastuuko narsisti ja teot koskaan?
2
170
Vastaukset
- anna mennä humpukan
heidän mielensä on sairas ja eivät osaa ajatella normaalilla moralilla! fb ym media on heidänlaisten ihmisten hallina keino saada vallantunne että toi kelpaa,toi ei,naps ja kliks....kettuiluuia sekin eikös? miksi edes alat ymmärtämään? heistä täytyy pitäytyä erosta,varkaita,huijareita,laskelmoivia tyhjäsieluja kun ovat.miksi kyykytät enempää itseäsi narskun kanssa? ole kuin häntä ei enää olisi olemassakaan -koskaan.annat vallatntunteen hälle kun roikut kaveripyyntöäkin-unohda ihan oikeesti
- tsirp kevätlintu
hauskinta on se että työkaverini on uusi lähde.
sivusta seuraajana on helppo olla kun ei enää ole itse tunnepelin nappulana.
oma narskuni oli rohkea muinoin kun ajatteli pitävänsä kaksi lähdettä työpaikalla, ja ups sitten kävikin hassusti kun sain tietää ja uskotteli minulle ettei heillä mitään mutta ups minäpäs kävinkin itse toteamassa ja joo silloin kyllä romahdin mutta eipä enää liikuta.
lähteitä on lisää meillä kyllä töissä :)
enkä minäkään ainoa silloin ollut kun itse tapasin kyseisen miehen..
joten pyörät pyörii ja junat kulkee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093