Ihastunut oppilaaseeni

Ihastunut!!!

Hei olen 20-vuotias äidinkielen opettaja ja olen ehkä vähän ihastunut yhteen 15-vuotiaaseen oppilaaseeni.
Hän on todella fiksu ja tosi kypsä ikäisekseen ja myös kaunis.
Olemme monesti katsoneet toisiamme ja hän hymyilee niin kauniisti.
Tiedän etten saisi miettiä hänestä tällä tavalla, mutta halusin nyt vaan kertoa ongelmastani. Miten saisin ajatukset tästä tytöstä. Olen siis itse sukupuoleltani mies. Apuja?

10

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipiteit

      Jos tyttö olisi hieman vanhempi, niin mikään ei estäisi teitä. Odotat kolme vuotta ja isket kiinni :) Tosin siinä ajassa ehtii jo varmaan tapahtua paljon muuta..

      Mutta kai sitä katseita saa vaihtaa, ei se ole rikollista :) Mikäli kyse olisi jostain aikuiskoulutuksesta, jossa molemmat aikuisia niin asia olisi täysin ok.

    • julles1

      Sairasta. Jos olisi naisopettaja ja mies oppilas niin sitten ok.

      • Ihastunut!!

        Miten sukupuoli voi vaikuttaa tähän?


    • Buahahahahahahaaa

      mistä koulusta olet valmistunut. suurimmalla osalla vasta lukio takana tuossa iässä

      • Ihastunut!!

        Ylioppilaaksi pääsin viime vuonna ja tällä hetkellä olen vain sijainen. Sitten kesällä kesätöitä ja syksyllä alkaa jatko-opinnot:).


    • lipsi

      Opeta sitä äidinkieltä kielelläsi

    • Horny Mään

      Nai sitä! Pankaa kuin kanit! Kireetä aaaah

    • 3+18

      mikäs siinä, 5 vuoden ikäero ei ole edes paha, tiedän yhden pariskunnan missä mies on tuplasti vanhempi

    • cccxxx

      Tässä se taas nähdään, opettajan ammattinimike pitäisi olla suojattu! Kaikenmaailman klopit ja sijaiset kutsuvat itseään opettajiksi, vaikkeivät tutkintoa ole suorittaneet edes!

      • carp

        Noin yhtäkkiä ajatellen, sana opettaja viitaisi henkilöön joka opettaa jotain. Ei minullakaan mitään pedagogista tutkintoa ole, mutta työsopimuksessa seisoo "opettaja", joten opettajaksi itseäni kutsun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe