Ei voi olla totta, kokoomus aikoo vaaliliittoon RKP:n kanssa ensi eduskuntavaaleissa. Ei saa kokoomus taaskaan minun ääntäni, kun ei tajua, että suuri osa sen "kannattajista" haluaa poistaa pakkoruotsin kouluista.
Kokoomus+RKP
C/R
3
156
Vastaukset
- deer hunter
Rkp on ostanut myös Kokoomikkojen puheenjohtajan paikan ruotsinkieliselle Jan Vapaavuodelle tai Alex Stubbille.
- xdcc
Rkp ja Kokoomus menevät vaaliliittoon mikä on vahva osoitus että Rkp on ostanut myös Kokoomuksen puheenjohtajan paikan ruotsinkielisille Jan Vapaavuorelle tai Göran Stubbille. Näin Rkp pikkuruisena puolueena saisi myös haluamansa pääministerin paikan. Näin Suomessa demokratia toimii. Hävetkää suomalaiset! Suomi on svekokratia eikä demokratia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762484Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2802158Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1241140Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58973- 70888
- 71837
- 71805
- 106798
- 65797
- 54794