Ei voi olla totta, kokoomus aikoo vaaliliittoon RKP:n kanssa ensi eduskuntavaaleissa. Ei saa kokoomus taaskaan minun ääntäni, kun ei tajua, että suuri osa sen "kannattajista" haluaa poistaa pakkoruotsin kouluista.
Kokoomus+RKP
C/R
3
165
Vastaukset
- deer hunter
Rkp on ostanut myös Kokoomikkojen puheenjohtajan paikan ruotsinkieliselle Jan Vapaavuodelle tai Alex Stubbille.
- xdcc
Rkp ja Kokoomus menevät vaaliliittoon mikä on vahva osoitus että Rkp on ostanut myös Kokoomuksen puheenjohtajan paikan ruotsinkielisille Jan Vapaavuorelle tai Göran Stubbille. Näin Rkp pikkuruisena puolueena saisi myös haluamansa pääministerin paikan. Näin Suomessa demokratia toimii. Hävetkää suomalaiset! Suomi on svekokratia eikä demokratia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848