reseptivapaat migreeni pahoinvointiin auttavat lääkkeet?

elo kivun kanssa

kauheet kivut, kauhee olo...asuin ennen pienellä paikkakunnalla jossa mulla oli migreeniin hoitava ja kohtauslääkitys.nyt tässä isommassa kaupungissa(tampere) lääkärit ei usko että minulla on mitään migreeniä!!!! koska mulla on mielenterveysongelmia niin kuulemma kaikki pääkipu yms.oksentelu johtuu siitä ja valoherkkyys.mä en siedä tätä kipua!! miten saan lääkärin uskomaan asian? edellisen kaupungin papereita en halunnut tänne KOSKA siellä on asioita jotka haluan pyyhkiä menneisyyteen mutta sitten mietin että pitäisikö kuitenkin noi migreeni ja astma asia paperit pyytää tänne? neuvolankin paperit pyydetty.psykiatrian paperit on ne joita EN HALUA tänne.onko mahdollista saada vain noista tietoa että taustalla on migreeni ja astma?

ja nyt tähän hätään sitä odotellassa, että saisin edes ruuan mahassa kestään, onko reseptivapaita lääkkeitä kipuun ja pahoinvointiin? en löytänyt netistä.munulle puhuttiin lääkkeestä jonka nimi on "marzine" on kuulemma reseptivapaa ja auttaa pahoinvointiin ja huimauskohtauksiin? mutta ilmeisesti tähän KIPUUN ei :( ei mikään reseptivapaa...... :( jos jollain on neuvoja mitä teen nyt niin kertokaa..äskenkin oksensin rautalääkkeet ulos koska sain migreeni kohtaksen,nyt täsä pari tuntia oon kärvistellyt ja olo on HIUKAN PAREMPI EDES........päätä vaan särkee julmetusti ja harmittaa et rautalääke meni hukkaan....mulla on siis anemia ja kipparin vajaatoiminta, oon normaalipainoinen anorexia taustainen(se välillä vieläkin kummittelee) nuori nainen......oon kuullut et mainittu marzine "sekoittaa pollaa" mutta mua ei haittaa sanonko minkä vertaa sekoittaako vai ei jos se helpottaa mun oloa :( :( sitä pahoinvointia!inhottaa ku just syö iltapalan ja migreeni iskee ja oksennan ja kauheet kivut makaan kyttyrässä vessan lattialla...laitan miehen kuvaamaan videon seuraavan kerran mun voinnista ja näytän lekurille et onko tää migreeniä häh! kun mulle on todettu, miksei se näy diagnooseissa? :( asiallisia vastauksia kiitos.

0

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        88
        1507
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        10
        1370
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        75
        1146
      4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        115
        1109
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        66
        1068
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        74
        965
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        68
        895
      8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        255
        890
      9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        12
        831
      10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        33
        803
      Aihe