Etsin vakituista panokaveria. Keskustellaan ja tutustutaan sp kautta ennenkuin tavataan.
25v nainen etsii seuraa vaasan alueelta
29
5703
Vastaukset
- Aku69
Moi,, mites sinuun sais yhteyttä,,,,,,,,,
- olette liian helppoj
Ja epätoivoisia lankaan meneviä uuvatteja näköjään onkin jo ilmaantunut. Suurempi uuvatti vieläpä laittanut s-postinsa. Kas kun ei FB-profiiliaan linkittänyt.
- Todella sivusta
Toki menevät lainkaan, eihän tuossa seksiseuran tarjoamisessa ole mitään jekkua. Mautonta, mutta tommosta tapahtuu. Mikä oli pointtisi?
- 32w
Mitä pahaa sähköpostin antamisessa on? Se on kuitenkin joku kakkos sähköposti.
- 32w
Jaa, se olikin 4 vuotta vanha julkaisu
- moist
Pystyy lähettää viestiä mun profiiliin :) Löytyi jo kaveri mutta luen kaikki viestit, voihan niitä kavereita olla enemmän kun yksi.
- Pannaan-ja-pannaan-lisää
Vieläkö täältä löytäis jonkun daamin joka haluaisi nauttia kunnon panosta? Olen avoin kaikelle mitä haluaisit kokea ;)
Pannaan-ja-pannaan-lisää kirjoitti:
Vieläkö täältä löytäis jonkun daamin joka haluaisi nauttia kunnon panosta? Olen avoin kaikelle mitä haluaisit kokea ;)
Vaasassa pannaan
- Noora1981
Aivan mahtava nuorehko ja seksuaalinen mies joka piti lupauksensa... :) suosittelen kaikille naisille tätä nuorta Herraa... (tein jotain aivan uutta minulle ja sain 4 orgasmia samana iltana... Aaahh.... Aaaahhh... ;)
Noora1981 kirjoitti:
Aivan mahtava nuorehko ja seksuaalinen mies joka piti lupauksensa... :) suosittelen kaikille naisille tätä nuorta Herraa... (tein jotain aivan uutta minulle ja sain 4 orgasmia samana iltana... Aaahh.... Aaaahhh... ;)
Olihan meillä aika ikimuistoinen ilta eilen ;) Kiitos palautteesta! Pannaan lisää heti kun joku uskaltaa ottaa yhteyttä...
Pannaan-ja-pannaan-lisää kirjoitti:
Olihan meillä aika ikimuistoinen ilta eilen ;) Kiitos palautteesta! Pannaan lisää heti kun joku uskaltaa ottaa yhteyttä...
Anna minulle mahdollisuus
- Anonyymi
Saat löylykauhan perseesees eurolla
- ukkelikko
Täähän on jo nykyään wanha mummo. Jos kånalan wanhainkoti kuuluu vaasaan. voisin sormella koittaa!
Olen käytettävissä. Kerro minulle osoite
- Anonyymi
Siellä missä työnnetään löylykauha perseesees on osoite
- Anonyymi
Haluan joskus seksiä
- Anonyymi
Vain unelmissas
- Anonyymi
Käytkö Pietarsaaressa?
- Anonyymi
Moro... Millon naidaan ?
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://embqer.cf/H/Kh94u 👈
- Anonyymi
Miten sua otetaan yhteyttä 33v mies vaasa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://a2965.com/H/4Vt84 👈
- Anonyymi
Nuori hyvä kroppainen komea ja etenkin hyvin Varusteltu mies jonka kestävyyskin on testattu ”muutamaan” kertaa etsii kaunista spontaania ja intohimoista seuraa Vaasasta
- Anonyymi
Kik?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854