25v nainen etsii seuraa vaasan alueelta

moist

Etsin vakituista panokaveria. Keskustellaan ja tutustutaan sp kautta ennenkuin tavataan.

27

4817

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aku69

      Moi,, mites sinuun sais yhteyttä,,,,,,,,,

    • olette liian helppoj

      Ja epätoivoisia lankaan meneviä uuvatteja näköjään onkin jo ilmaantunut. Suurempi uuvatti vieläpä laittanut s-postinsa. Kas kun ei FB-profiiliaan linkittänyt.

      • Todella sivusta

        Toki menevät lainkaan, eihän tuossa seksiseuran tarjoamisessa ole mitään jekkua. Mautonta, mutta tommosta tapahtuu. Mikä oli pointtisi?


      • 32w

        Mitä pahaa sähköpostin antamisessa on? Se on kuitenkin joku kakkos sähköposti.


      • 32w

        Jaa, se olikin 4 vuotta vanha julkaisu


    • moist

      Pystyy lähettää viestiä mun profiiliin :) Löytyi jo kaveri mutta luen kaikki viestit, voihan niitä kavereita olla enemmän kun yksi.

      • Pannaan-ja-pannaan-lisää

        Vieläkö täältä löytäis jonkun daamin joka haluaisi nauttia kunnon panosta? Olen avoin kaikelle mitä haluaisit kokea ;)


      • Pannaan-ja-pannaan-lisää
        Pannaan-ja-pannaan-lisää kirjoitti:

        Vieläkö täältä löytäis jonkun daamin joka haluaisi nauttia kunnon panosta? Olen avoin kaikelle mitä haluaisit kokea ;)

        Vaasassa pannaan


      • Noora1981

        Aivan mahtava nuorehko ja seksuaalinen mies joka piti lupauksensa... :) suosittelen kaikille naisille tätä nuorta Herraa... (tein jotain aivan uutta minulle ja sain 4 orgasmia samana iltana... Aaahh.... Aaaahhh... ;)


      • Pannaan-ja-pannaan-lisää
        Noora1981 kirjoitti:

        Aivan mahtava nuorehko ja seksuaalinen mies joka piti lupauksensa... :) suosittelen kaikille naisille tätä nuorta Herraa... (tein jotain aivan uutta minulle ja sain 4 orgasmia samana iltana... Aaahh.... Aaaahhh... ;)

        Olihan meillä aika ikimuistoinen ilta eilen ;) Kiitos palautteesta! Pannaan lisää heti kun joku uskaltaa ottaa yhteyttä...


      • Pannaan-ja-pannaan-lisää kirjoitti:

        Olihan meillä aika ikimuistoinen ilta eilen ;) Kiitos palautteesta! Pannaan lisää heti kun joku uskaltaa ottaa yhteyttä...

        Anna minulle mahdollisuus


      • Anonyymi

        Saat löylykauhan perseesees eurolla


    • ukkelikko

      Täähän on jo nykyään wanha mummo. Jos kånalan wanhainkoti kuuluu vaasaan. voisin sormella koittaa!

    • Olen käytettävissä. Kerro minulle osoite

      • Anonyymi

        Siellä missä työnnetään löylykauha perseesees on osoite


    • Anonyymi

      Haluan joskus seksiä

      • Anonyymi

        Vain unelmissas


    • Anonyymi

      Käytkö Pietarsaaressa?

    • Anonyymi

      Moro... Millon naidaan ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten sua otetaan yhteyttä 33v mies vaasa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe