Etsin vakituista panokaveria. Keskustellaan ja tutustutaan sp kautta ennenkuin tavataan.
25v nainen etsii seuraa vaasan alueelta
29
5961
Vastaukset
- Aku69
Moi,, mites sinuun sais yhteyttä,,,,,,,,,
- olette liian helppoj
Ja epätoivoisia lankaan meneviä uuvatteja näköjään onkin jo ilmaantunut. Suurempi uuvatti vieläpä laittanut s-postinsa. Kas kun ei FB-profiiliaan linkittänyt.
- Todella sivusta
Toki menevät lainkaan, eihän tuossa seksiseuran tarjoamisessa ole mitään jekkua. Mautonta, mutta tommosta tapahtuu. Mikä oli pointtisi?
- 32w
Mitä pahaa sähköpostin antamisessa on? Se on kuitenkin joku kakkos sähköposti.
- 32w
Jaa, se olikin 4 vuotta vanha julkaisu
- moist
Pystyy lähettää viestiä mun profiiliin :) Löytyi jo kaveri mutta luen kaikki viestit, voihan niitä kavereita olla enemmän kun yksi.
- Pannaan-ja-pannaan-lisää
Vieläkö täältä löytäis jonkun daamin joka haluaisi nauttia kunnon panosta? Olen avoin kaikelle mitä haluaisit kokea ;)
Pannaan-ja-pannaan-lisää kirjoitti:
Vieläkö täältä löytäis jonkun daamin joka haluaisi nauttia kunnon panosta? Olen avoin kaikelle mitä haluaisit kokea ;)
Vaasassa pannaan
- Noora1981
Aivan mahtava nuorehko ja seksuaalinen mies joka piti lupauksensa... :) suosittelen kaikille naisille tätä nuorta Herraa... (tein jotain aivan uutta minulle ja sain 4 orgasmia samana iltana... Aaahh.... Aaaahhh... ;)
Noora1981 kirjoitti:
Aivan mahtava nuorehko ja seksuaalinen mies joka piti lupauksensa... :) suosittelen kaikille naisille tätä nuorta Herraa... (tein jotain aivan uutta minulle ja sain 4 orgasmia samana iltana... Aaahh.... Aaaahhh... ;)
Olihan meillä aika ikimuistoinen ilta eilen ;) Kiitos palautteesta! Pannaan lisää heti kun joku uskaltaa ottaa yhteyttä...
Pannaan-ja-pannaan-lisää kirjoitti:
Olihan meillä aika ikimuistoinen ilta eilen ;) Kiitos palautteesta! Pannaan lisää heti kun joku uskaltaa ottaa yhteyttä...
Anna minulle mahdollisuus
- Anonyymi
Saat löylykauhan perseesees eurolla
- ukkelikko
Täähän on jo nykyään wanha mummo. Jos kånalan wanhainkoti kuuluu vaasaan. voisin sormella koittaa!
Olen käytettävissä. Kerro minulle osoite
- Anonyymi
Siellä missä työnnetään löylykauha perseesees on osoite
- Anonyymi
Haluan joskus seksiä
- Anonyymi
Vain unelmissas
- Anonyymi
Käytkö Pietarsaaressa?
- Anonyymi
Moro... Millon naidaan ?
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://embqer.cf/H/Kh94u 👈
- Anonyymi
Miten sua otetaan yhteyttä 33v mies vaasa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://a2965.com/H/4Vt84 👈
- Anonyymi
Nuori hyvä kroppainen komea ja etenkin hyvin Varusteltu mies jonka kestävyyskin on testattu ”muutamaan” kertaa etsii kaunista spontaania ja intohimoista seuraa Vaasasta
- Anonyymi
Kik?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3102423Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161840Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel651753Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2201410- 971409
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861190Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1441033TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201000Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60993Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak169966