Vetovoimaisimmat kunnat II

separatisti

Tänään meni sanomalehti Karjalaisen toiseksi eniten käyttämä argumentti kuntaliitosten puolesta romukoppaan:

http://yle.fi/uutiset/kuntaliitto_pitaa_kaupunkiseutujen_pakkoliitospykalan_purkua_perusteltuna/7186707

Karjalainenhan on usein pääkirjoituksissaan kirjoittanyt kuta kuinkin tähän tyyliin: "kyllä nyt olisi aika viimeistenkin kehityksen jarruttajien ja kuntaliitosten vastustajien tulla järkiinsä ja lopettaa turha pullikointi kuntaliitoksia vastaan. Jos niitä ei byt tehdä vapaaehtoisesti niin kohta tulee valtio ja pakottaa niihin, tämä on totisinta totta"

Tuttua Karjalaisen tyyliin kuuluvaa syylistämistä niitä kohtaan, jotka ovat eri mieltä kuin Karjalaisen mielipiteestä päättävä henkilö. Toki Karjalainen myöntää avoimesti olevansa puolueellinen lehti ja varmasti useampikin toimittaja saattaisi olla toimituksessa eri mieltä kuin mitä mieltä lehti on. Kuitenkin niitä laulujahan sitä lauletaan, kenen leipää syödään.

Karjalainenhan aikoinaan haukkui myös Karjalaisen nettipalstalla nimimerkkien kanssa kirjoittavat ihmiset raukkamaisiksi puskista huutelijoiksi. Nimettömänä voi haukkua kuntaliitoksista lehden kanssa eri mieltä olevat henkilöt, kunhan sen tekee Karjalaisen pääkirjoituksessa. Nimettömänä tietenkin.

4

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kykloopit kuolee

      Siirryinkin Karjalaisesta Hesariin. Kyrsi niin tuo yksisilmäinen rummutus Suur-Joensuun puolesta ilman todellisia järkiperusteita.

      • kopottajankääntöpiir

        Sama resepti. Huomattavasti vähemmän ketuttaa lukea aamun lehteä aiheesta riippumatta, kun otetaan asian kaikki näkökulmat huomioon eikä asetuta jonkun puolelle. Jotenkin sitä ei kaipaa aamun ensimmäiseksi kokemukseksi kupillista kahvia, sekä pääkirjoituksen ilkkuvaa sävyä, joka lyttää täysin oman arvomaailman. Tosin Karjalainen tuskin paria protestoivaa tilaajaa kaipaa. Taustalta löytyy rahaa sen verran, että lehti pysynee pystyssä ilman yhtään tilaajaa.


    • Luonon laki

      Ykä on jo kävelykepin varassa .Taitaa rahamies pian olla nurin.

    • pikku varpunen

      Karjalainen katsoo maailmaa vain yhdellä silmällä, mikä se sitten lieneekään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe