Ensimmäinen ajoneuvoniIndian 1200 moottoripyörä
15 vuotiaana nyt 60vuotta myöhemmin Daewoo Nubira
Väliin mahtuu n.70 erilaista moottoriajoneuvoa
jokaisella itse ajettuja kilometrejä n.10000.em sen vuoksi ettei "itseoppineet" asiantuntjat ronkkisi tätäkin viestiä. Autoista mainittakoon:
15 Alfa-Romeota useita BMW,MB sekä yksi Jaguar
Luettelosta tulisi liian pitkä ,jos mahduttaisin
tähän kaikki ajoneuvot sekä niiden hyvät ja huonot puolet.Totean vain: Ehdottomasti paras hinta/laatu -suhde tällä hetkellä myynnissä olevista autoista.
Miksi valitsin Nubiran
8
1866
Vastaukset 8
- isola76
Hieno auto ja paljon varusteita. Voiko parempaa vastinetta rahoille saada? EI!
- Miku
Hyvä on ostos uutena,,,mutta 3 vuoden päästä kun yrität vaihtaa niin....en ainakaan ite ostais takuun ohittanutta Daewoota!!!
- urpo
Miksi et ostaisi? Varmaankin sitten voit osoittaa, kuinka paljon enemmän niissä on vikoja muihin merkkeihin verrattuna? huom. En ole nykyinen, enkä ainakaan lähitulevaisuuden Daewoo-omistaja.
Faktoja odotellessa...
- Franz-setä
Miten määrittelet hinta-laatusuhteen? Käsittääkseni "laatu" on subjektiivinen käsite, eli eri ihmisille laadukas tuote tarkoittaa eri asioita. Jos tarkoitat laadulla pelkästään teknistä toimivuutta, kestävyyttä ja luotettavuutta, niin Daewoo ei taida hätyytellä kärkeä. Esimerkkinä vaikka Vi bilägare -ruostekatselmukset tai TUV-katsastustilastot.
P.S. Jotenkin vaikea kuvitella, että 15 Alfa-Romeota omistanut henkilö ostaisi itselleen Daewoon. No, ehkä ikääntyessä tapahtuu jonkinlaista henkistä tylsistymistä.- Dan
Ajan 55000/v. alla on ollut pösöä,opelia,ja vast hintaluokkaa.Mutta tein heräte ostoksen,Evandan CDX A. romppeita tulee ainakin pirusti verr. aikaisempiin ja millä hinnalla.Jotenkin tuntuu että ainoa miinus on nimi??laadusta en pysty sanoon ,vasta 3000 km,no bensaa menee..
- 75v.
Mikäli et omin eväin pysty määrittelemään auton
teknistä toteusta olisi parempi pitää tietämättö-
myytensä piilossa. Vastaa ilman tietosanakirjaa
thorsen tasauspyörästön idea, panhard tanko,
den dion tuenta, skä monivarsituennan eroavuudet
Mikäli vastaat omien aivojesi tuotoksella vastauksesi saanee uuden sisällön. Sinun mainit-
semasi tietolähteehän eivät olleet jumalia? - Franz-setä
75v. kirjoitti:
Mikäli et omin eväin pysty määrittelemään auton
teknistä toteusta olisi parempi pitää tietämättö-
myytensä piilossa. Vastaa ilman tietosanakirjaa
thorsen tasauspyörästön idea, panhard tanko,
den dion tuenta, skä monivarsituennan eroavuudet
Mikäli vastaat omien aivojesi tuotoksella vastauksesi saanee uuden sisällön. Sinun mainit-
semasi tietolähteehän eivät olleet jumalia?Ei, minun lähteeni eivät tosiaankaan ole mitään Jumalan sanaa ja suhtaudun niihin itsekin kohtuullisella kritiikillä. Silti niissäkin on enemmän aiheeseen liittyvää asiaa kuin sinun autotietous-elvistelyssäsi.
- kysyt itseltäsi
Miksi valitsin daivo Nubiran? :-(
Miten se sanonta menikään ... aina ei voi voittaa, mutta
AINA VOI HÄVITÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051205Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71855Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.50566Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 36512
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9436- 77432
- 19427
Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o27392