Ensimmäinen ajoneuvoniIndian 1200 moottoripyörä
15 vuotiaana nyt 60vuotta myöhemmin Daewoo Nubira
Väliin mahtuu n.70 erilaista moottoriajoneuvoa
jokaisella itse ajettuja kilometrejä n.10000.em sen vuoksi ettei "itseoppineet" asiantuntjat ronkkisi tätäkin viestiä. Autoista mainittakoon:
15 Alfa-Romeota useita BMW,MB sekä yksi Jaguar
Luettelosta tulisi liian pitkä ,jos mahduttaisin
tähän kaikki ajoneuvot sekä niiden hyvät ja huonot puolet.Totean vain: Ehdottomasti paras hinta/laatu -suhde tällä hetkellä myynnissä olevista autoista.
Miksi valitsin Nubiran
8
1815
Vastaukset
- isola76
Hieno auto ja paljon varusteita. Voiko parempaa vastinetta rahoille saada? EI!
- Miku
Hyvä on ostos uutena,,,mutta 3 vuoden päästä kun yrität vaihtaa niin....en ainakaan ite ostais takuun ohittanutta Daewoota!!!
- urpo
Miksi et ostaisi? Varmaankin sitten voit osoittaa, kuinka paljon enemmän niissä on vikoja muihin merkkeihin verrattuna? huom. En ole nykyinen, enkä ainakaan lähitulevaisuuden Daewoo-omistaja.
Faktoja odotellessa...
- Franz-setä
Miten määrittelet hinta-laatusuhteen? Käsittääkseni "laatu" on subjektiivinen käsite, eli eri ihmisille laadukas tuote tarkoittaa eri asioita. Jos tarkoitat laadulla pelkästään teknistä toimivuutta, kestävyyttä ja luotettavuutta, niin Daewoo ei taida hätyytellä kärkeä. Esimerkkinä vaikka Vi bilägare -ruostekatselmukset tai TUV-katsastustilastot.
P.S. Jotenkin vaikea kuvitella, että 15 Alfa-Romeota omistanut henkilö ostaisi itselleen Daewoon. No, ehkä ikääntyessä tapahtuu jonkinlaista henkistä tylsistymistä.- Dan
Ajan 55000/v. alla on ollut pösöä,opelia,ja vast hintaluokkaa.Mutta tein heräte ostoksen,Evandan CDX A. romppeita tulee ainakin pirusti verr. aikaisempiin ja millä hinnalla.Jotenkin tuntuu että ainoa miinus on nimi??laadusta en pysty sanoon ,vasta 3000 km,no bensaa menee..
- 75v.
Mikäli et omin eväin pysty määrittelemään auton
teknistä toteusta olisi parempi pitää tietämättö-
myytensä piilossa. Vastaa ilman tietosanakirjaa
thorsen tasauspyörästön idea, panhard tanko,
den dion tuenta, skä monivarsituennan eroavuudet
Mikäli vastaat omien aivojesi tuotoksella vastauksesi saanee uuden sisällön. Sinun mainit-
semasi tietolähteehän eivät olleet jumalia? - Franz-setä
75v. kirjoitti:
Mikäli et omin eväin pysty määrittelemään auton
teknistä toteusta olisi parempi pitää tietämättö-
myytensä piilossa. Vastaa ilman tietosanakirjaa
thorsen tasauspyörästön idea, panhard tanko,
den dion tuenta, skä monivarsituennan eroavuudet
Mikäli vastaat omien aivojesi tuotoksella vastauksesi saanee uuden sisällön. Sinun mainit-
semasi tietolähteehän eivät olleet jumalia?Ei, minun lähteeni eivät tosiaankaan ole mitään Jumalan sanaa ja suhtaudun niihin itsekin kohtuullisella kritiikillä. Silti niissäkin on enemmän aiheeseen liittyvää asiaa kuin sinun autotietous-elvistelyssäsi.
- kysyt itseltäsi
Miksi valitsin daivo Nubiran? :-(
Miten se sanonta menikään ... aina ei voi voittaa, mutta
AINA VOI HÄVITÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882