jouskari+rapu=mahdoton yhtälö?

jonttu75

olen jouskarinainen,kuu- ja nousevamerkki rapu..olen tapaillut rapumiestä jonkin aikaa ja vaikealta näyttää meidän yhteiselämä.valittaa että olen herkästi loukkaantuvaa sorttia ja vaikea ihminen,mutta itse on kova kritisoimaan kaikkia(paitsi tietysti itseään) ja todella itsepäinen.Onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta yhdistelmästä?onko mitään toivoa yhteisestä tulevaisuudesta?

5

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaa

Olen rapunainen ja minulla on nousevana merkkinä jousimies. Olen seurustellut jouskarimiehen kanssa reilut 7 kk ja hienosti menee. Ainoa "murhe" toistaiseksi on ollut rahankäytöstä sopiminen. Tuhlaava jouskari kuluttaa minun säästeliään ravun rovot alta aikayksikön.

• Emilia.A

Vaikeudet on tehty voitettaviksi, mutta jaksatko jousimiehenä yrittää oikein kovasti? Luulenpa että olet vain tyypillinen kuurapu.. Itse olen aurinkoneitsyt ja kuurapu, nouseva jousimies ja mieheni puolestaan aurinkorapu, nouseva vaaka. Meillä on ollut taisteluita, mutta tällä hetkellä menee ihan hyvin jo neljättä vuotta... Kuuravulle tyypillisesti valitan aina ja kaikesta, ja varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta niin että mieheni on hyppiä seinille.. silloin otamme vähän etäisyyttä toisiimme ja parin päivän päästä aurinko taas paistaa. Mikäli saat miehesi kestämään puuskasi, ei suhde ole ollenkaan hassumpi.

• jjjj

Olen ollut nyt 2.5 vuotta rapumiehen kanssa. Hassua, mutta kokemukseni on aika päinvastaisia. Meillä minä olen se joka kitisee ja kritisoi. Mieheni mielemmin hyväksyy minut millaisena olen ja odottaa minulta samaa. Mutta tyypillisenä jousimiehenä olen koko ajan menossa ja muuttamassa kaikkia asioita, olen valmis myös itse muuttumaan. Suhteessamme on ollut vaikeitakin aikoja, mutta harvan miehen kanssa saa sellaista yhteyttä ja turvallisuutta kuin rapumiehen... tämä on ainakin minun kokemukseni... Toisaalta joskus jousimiesluonteeni kaipaa vapautta ja riippumattomuutta. Mutta kun molemmat ottaa erilaisuuden huomioon se kanssa oppii elämään.

• jouskarinakku

Siis mulla on aivan samanlainen tilanne..
      Välissä on vain IHANAA ja MAHTAVAA ja sitten yhtäkkiä en tiedä mitä olen tehnyt kun hän(rapu-mies) on loukkaantunut..ja todellakin välitän tästä tyypistä..mutta ei tällästä jaksa.. en tiedä itsekkään mitä tehdä..
      Ehkä parempi että jättäisin hänet rauhaan..en tiedä onko hän sitten epävarma suhteeni vai onko hän vain todellakin niin herkkää tyyppiä..itse en tod ole..

• Amable

Mä oon horoskoopilta rapu ja oon seurustellut 2 jousimies miehen kanssa ja voin sanoa että koska jousimies kuuluu tulimerkkeihin ja rapu vesimerkkeihin niin siinä käy vaan sillai et rapu rakastuu ja särkee sydämensä-
      Ei tällasilla ole mitään tulevaisuutta, koska jousimiehet on liian suorapuheisia joka ei sovi rapun herkän luonteen kanssa yhteen.
      Siinätapauksessa voisi ehkä onnistua että rapu on epätyypillinen rapu ja sietää kaikkea mitä jousimies suustaan päästää sekä antaa jousimiehelle tilaa eikä vaan tee sitä mitä monet ravut...eli roiku kumppanissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe