Sain DNA:lta ym. modemin Telewellin tilalle, kun netti alkoi takkuamaan. Minullaon ollut Telewellissä wlanilla kiinni muutamia ip-kameroita. Nyt sitten piti asentaa ne Intenoon. Empä ole ennen noin hankalaan modemiin törmännyt. Asennuksista ei tahdo tulla mitään, kun menomin mukana tullut manuaalikin sisältää selviä virheitä. Ajantasallaan olevaa manuaalia ei saa, vaikka modemi on CE-merkitty.
Onkos joku täällä päässyt tutustumaan samaan modemiin ?
DNA:n kanssa on vaihdettu posteja asiasta n. 15 kertaa ja kymmenkunta kertaa asiasta on väännetty puhelimessa. Kun asiakaspalvelija on aina eri, niin joka kerta on pitänyt kertoa alusta asti, mikä mättää. Joillekin ei vaan yksinkertainenkaan juttu mene kaaliin. Perin hikistä touhua asioida heidän kanssaan.Homma on kohta 3 kk vanha ja ei ole maalissa...
Inteno VG50A modemi, Kokemuksia ?
4
1895
Vastaukset
- vittuako tapella
Mikset osta itse uutta modeemia ?
- - nih -
Kerro sinä, mikä modemi on käyttövarma ja johon asennukset onnistuvat helposti ( manuaali on ajanmukainen ). Minä en tiedä. Nykyinen modemi kuuluu kk-pakettiin. Uusi modemi minun pitäisi tietenkin maksaa itse.
Raksuttiko ? - vittuako tapella
- nih - kirjoitti:
Kerro sinä, mikä modemi on käyttövarma ja johon asennukset onnistuvat helposti ( manuaali on ajanmukainen ). Minä en tiedä. Nykyinen modemi kuuluu kk-pakettiin. Uusi modemi minun pitäisi tietenkin maksaa itse.
Raksuttiko ?No ihan sama mikä aftermarket modeemi kyllä ne kaikki pelaa jotenkin ja jotkut huonommin jotkut paremmin. manuaalit niihin löytyy netistä jos haluaa etukäteen tarkistaa.
itse olen käyttänyt cisco/linksys modeemeja ja ne on ainakin toimineet täysin moitteettomasti raskaammassakin käytössä, tosin siltaavana ja reititys erillisillä laitteilla. - EAV510
vittuako tapella kirjoitti:
No ihan sama mikä aftermarket modeemi kyllä ne kaikki pelaa jotenkin ja jotkut huonommin jotkut paremmin. manuaalit niihin löytyy netistä jos haluaa etukäteen tarkistaa.
itse olen käyttänyt cisco/linksys modeemeja ja ne on ainakin toimineet täysin moitteettomasti raskaammassakin käytössä, tosin siltaavana ja reititys erillisillä laitteilla.Lähetä modeemi takaisin ja pyydä hyvitystä
Hae Gigantista TW-EAV510v2 ( uusinta uutta mm. tupla CPU )
Kaikki ohjeet ja käyttöliittymät suomeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633772Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821