pimppipierut & takaapäin.

mami95

Takaapäin on mun ja miehen lemppariasento, mitä kovempaa sen parempi ;). Mutta voi helvetti.. mä en enää kehtaa nostaa persettäni ylös! Siis se pillupierujen määrä kun mies ottaa kalunsa pois sisältä ja mä palaudun normaali asentoon :D mä häpeen mä häpeen.. miehellä ja mulla ei oo samaa kieltä (englantia puhutaan) niin yritä nyt siinä selittää se tuli pimpistä ei perseestä ja toinen ei edes tunnu ymmärtävän miten pillusta voi kuulua tollanen ääni
Hei auttakaa!! :D kiitos ihanat

5

1743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussy farts?

Eihän siinä oo mitään hävettävää. Ilmaa menee pimpan poimuihin naidessa ja syntyy pussy fart.. Vetääkö kaveri terskan aina välillä ulos asti vai kertyykö ilmaa ihan vai nussiessa kalu koko ajan sisälläsi? Joskushan noita ilmapurkauksia tulee naidessakin ja siihen auttaa pieni sisääntulokulman vaihto. Sisääntulokulmasta puheenollen, ootteko kokeilleet takaapäin nainen vatsallaan, se ulkomaan elävä sekoaa kun pääsee siitä asennosta naimaan sua. Ihan hiton kiimainen asento miehelle ja tuntuu tuosta moni nainenkin nauttivan kun kalu tekee höpöä siinä just G pisteelle.

• Nimi erkki

Mies jolla on seksikokemuksia enemmän tietää kyllä mitä pillupierut ovat. Ei niitä naidessa voi sekoittaa tavallisiin pieruihin. Minua pillupierut eivät haittaa yhtään, ehkäpä päinvastoin. Yhdyntään liittyy muitakin ihmeellisiä ääniä; pillun litinää ja maiskahduksia. Pillupierun edellytys on kiihottunut hyvin märkä pimppi, elikä sinä nautit seksistä. Mitä jos sinäkin yrittäisit suhtautua asiaan eri tavalla. Totut asiaan myöhemmin.

• 14+14

Mulla oli aikoinaan tyttöystävä joka sanoi että kun ilmaa kertyy liikaa niin se sattuu. Sinänsä se oli ikävää, että sillä oli oikein herkku pylly jota olisi mielellään katsellut takaapäin painellessa. Mutta ei.

Toisaalta, jos se ratsasti selkä minuun päin, niin silloin ei ilmaa mennyt. Ja kun se kumartui kohti patjaa, taisi tuntua makealta. Se kun huuteli "luojaa" avuksi.

• lotinaa

Kun asia noin sinua vaivaa, niin selität kunnolla ja sanot, että nolottaa. Pyydät että mies ei vetele niin paljoa ulos. Ilmaa ei mene jos ei penis tule välillä ulos. Tyhmä mies jos ei ymmärrä, eihän se ilma läpi pääse. Ite kyllä Tykkään, ilma tuo painetta ja vähän sattuu, tuntuu kuin sonni lykkisi;) Onhan se vähän noloa, mutta joskus pääsee ihan oikeakin pieru ja kuuluu ihan hommaan. Jos on ilmaa suolessa ei paljon voi nauttia kun keskittyy pidättämiseen.

• pjfpjfo

voihan pinppipierujen kerho

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6324
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe