Takaapäin on mun ja miehen lemppariasento, mitä kovempaa sen parempi ;). Mutta voi helvetti.. mä en enää kehtaa nostaa persettäni ylös! Siis se pillupierujen määrä kun mies ottaa kalunsa pois sisältä ja mä palaudun normaali asentoon :D mä häpeen mä häpeen.. miehellä ja mulla ei oo samaa kieltä (englantia puhutaan) niin yritä nyt siinä selittää se tuli pimpistä ei perseestä ja toinen ei edes tunnu ymmärtävän miten pillusta voi kuulua tollanen ääni
Hei auttakaa!! :D kiitos ihanat
pimppipierut & takaapäin.
5
1734
Vastaukset
- pussy farts?
Eihän siinä oo mitään hävettävää. Ilmaa menee pimpan poimuihin naidessa ja syntyy pussy fart.. Vetääkö kaveri terskan aina välillä ulos asti vai kertyykö ilmaa ihan vai nussiessa kalu koko ajan sisälläsi? Joskushan noita ilmapurkauksia tulee naidessakin ja siihen auttaa pieni sisääntulokulman vaihto. Sisääntulokulmasta puheenollen, ootteko kokeilleet takaapäin nainen vatsallaan, se ulkomaan elävä sekoaa kun pääsee siitä asennosta naimaan sua. Ihan hiton kiimainen asento miehelle ja tuntuu tuosta moni nainenkin nauttivan kun kalu tekee höpöä siinä just G pisteelle.
- Nimi erkki
Mies jolla on seksikokemuksia enemmän tietää kyllä mitä pillupierut ovat. Ei niitä naidessa voi sekoittaa tavallisiin pieruihin. Minua pillupierut eivät haittaa yhtään, ehkäpä päinvastoin. Yhdyntään liittyy muitakin ihmeellisiä ääniä; pillun litinää ja maiskahduksia. Pillupierun edellytys on kiihottunut hyvin märkä pimppi, elikä sinä nautit seksistä. Mitä jos sinäkin yrittäisit suhtautua asiaan eri tavalla. Totut asiaan myöhemmin.
- 14+14
Mulla oli aikoinaan tyttöystävä joka sanoi että kun ilmaa kertyy liikaa niin se sattuu. Sinänsä se oli ikävää, että sillä oli oikein herkku pylly jota olisi mielellään katsellut takaapäin painellessa. Mutta ei.
Toisaalta, jos se ratsasti selkä minuun päin, niin silloin ei ilmaa mennyt. Ja kun se kumartui kohti patjaa, taisi tuntua makealta. Se kun huuteli "luojaa" avuksi. - lotinaa
Kun asia noin sinua vaivaa, niin selität kunnolla ja sanot, että nolottaa. Pyydät että mies ei vetele niin paljoa ulos. Ilmaa ei mene jos ei penis tule välillä ulos. Tyhmä mies jos ei ymmärrä, eihän se ilma läpi pääse. Ite kyllä Tykkään, ilma tuo painetta ja vähän sattuu, tuntuu kuin sonni lykkisi;) Onhan se vähän noloa, mutta joskus pääsee ihan oikeakin pieru ja kuuluu ihan hommaan. Jos on ilmaa suolessa ei paljon voi nauttia kun keskittyy pidättämiseen.
- pjfpjfo
voihan pinppipierujen kerho
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4573022Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3092944- 682059
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401578Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1901451- 1051213
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121097K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065- 111970