pimppipierut & takaapäin.

mami95

Takaapäin on mun ja miehen lemppariasento, mitä kovempaa sen parempi ;). Mutta voi helvetti.. mä en enää kehtaa nostaa persettäni ylös! Siis se pillupierujen määrä kun mies ottaa kalunsa pois sisältä ja mä palaudun normaali asentoon :D mä häpeen mä häpeen.. miehellä ja mulla ei oo samaa kieltä (englantia puhutaan) niin yritä nyt siinä selittää se tuli pimpistä ei perseestä ja toinen ei edes tunnu ymmärtävän miten pillusta voi kuulua tollanen ääni
Hei auttakaa!! :D kiitos ihanat

5

1555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussy farts?

      Eihän siinä oo mitään hävettävää. Ilmaa menee pimpan poimuihin naidessa ja syntyy pussy fart.. Vetääkö kaveri terskan aina välillä ulos asti vai kertyykö ilmaa ihan vai nussiessa kalu koko ajan sisälläsi? Joskushan noita ilmapurkauksia tulee naidessakin ja siihen auttaa pieni sisääntulokulman vaihto. Sisääntulokulmasta puheenollen, ootteko kokeilleet takaapäin nainen vatsallaan, se ulkomaan elävä sekoaa kun pääsee siitä asennosta naimaan sua. Ihan hiton kiimainen asento miehelle ja tuntuu tuosta moni nainenkin nauttivan kun kalu tekee höpöä siinä just G pisteelle.

    • Nimi erkki

      Mies jolla on seksikokemuksia enemmän tietää kyllä mitä pillupierut ovat. Ei niitä naidessa voi sekoittaa tavallisiin pieruihin. Minua pillupierut eivät haittaa yhtään, ehkäpä päinvastoin. Yhdyntään liittyy muitakin ihmeellisiä ääniä; pillun litinää ja maiskahduksia. Pillupierun edellytys on kiihottunut hyvin märkä pimppi, elikä sinä nautit seksistä. Mitä jos sinäkin yrittäisit suhtautua asiaan eri tavalla. Totut asiaan myöhemmin.

    • 14+14

      Mulla oli aikoinaan tyttöystävä joka sanoi että kun ilmaa kertyy liikaa niin se sattuu. Sinänsä se oli ikävää, että sillä oli oikein herkku pylly jota olisi mielellään katsellut takaapäin painellessa. Mutta ei.

      Toisaalta, jos se ratsasti selkä minuun päin, niin silloin ei ilmaa mennyt. Ja kun se kumartui kohti patjaa, taisi tuntua makealta. Se kun huuteli "luojaa" avuksi.

    • lotinaa

      Kun asia noin sinua vaivaa, niin selität kunnolla ja sanot, että nolottaa. Pyydät että mies ei vetele niin paljoa ulos. Ilmaa ei mene jos ei penis tule välillä ulos. Tyhmä mies jos ei ymmärrä, eihän se ilma läpi pääse. Ite kyllä Tykkään, ilma tuo painetta ja vähän sattuu, tuntuu kuin sonni lykkisi;) Onhan se vähän noloa, mutta joskus pääsee ihan oikeakin pieru ja kuuluu ihan hommaan. Jos on ilmaa suolessa ei paljon voi nauttia kun keskittyy pidättämiseen.

    • pjfpjfo

      voihan pinppipierujen kerho

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe