pimppipierut & takaapäin.

mami95

Takaapäin on mun ja miehen lemppariasento, mitä kovempaa sen parempi ;). Mutta voi helvetti.. mä en enää kehtaa nostaa persettäni ylös! Siis se pillupierujen määrä kun mies ottaa kalunsa pois sisältä ja mä palaudun normaali asentoon :D mä häpeen mä häpeen.. miehellä ja mulla ei oo samaa kieltä (englantia puhutaan) niin yritä nyt siinä selittää se tuli pimpistä ei perseestä ja toinen ei edes tunnu ymmärtävän miten pillusta voi kuulua tollanen ääni
Hei auttakaa!! :D kiitos ihanat

5

1913

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussy farts?

Eihän siinä oo mitään hävettävää. Ilmaa menee pimpan poimuihin naidessa ja syntyy pussy fart.. Vetääkö kaveri terskan aina välillä ulos asti vai kertyykö ilmaa ihan vai nussiessa kalu koko ajan sisälläsi? Joskushan noita ilmapurkauksia tulee naidessakin ja siihen auttaa pieni sisääntulokulman vaihto. Sisääntulokulmasta puheenollen, ootteko kokeilleet takaapäin nainen vatsallaan, se ulkomaan elävä sekoaa kun pääsee siitä asennosta naimaan sua. Ihan hiton kiimainen asento miehelle ja tuntuu tuosta moni nainenkin nauttivan kun kalu tekee höpöä siinä just G pisteelle.

• Nimi erkki

Mies jolla on seksikokemuksia enemmän tietää kyllä mitä pillupierut ovat. Ei niitä naidessa voi sekoittaa tavallisiin pieruihin. Minua pillupierut eivät haittaa yhtään, ehkäpä päinvastoin. Yhdyntään liittyy muitakin ihmeellisiä ääniä; pillun litinää ja maiskahduksia. Pillupierun edellytys on kiihottunut hyvin märkä pimppi, elikä sinä nautit seksistä. Mitä jos sinäkin yrittäisit suhtautua asiaan eri tavalla. Totut asiaan myöhemmin.

• 14+14

Mulla oli aikoinaan tyttöystävä joka sanoi että kun ilmaa kertyy liikaa niin se sattuu. Sinänsä se oli ikävää, että sillä oli oikein herkku pylly jota olisi mielellään katsellut takaapäin painellessa. Mutta ei.

Toisaalta, jos se ratsasti selkä minuun päin, niin silloin ei ilmaa mennyt. Ja kun se kumartui kohti patjaa, taisi tuntua makealta. Se kun huuteli "luojaa" avuksi.

• lotinaa

Kun asia noin sinua vaivaa, niin selität kunnolla ja sanot, että nolottaa. Pyydät että mies ei vetele niin paljoa ulos. Ilmaa ei mene jos ei penis tule välillä ulos. Tyhmä mies jos ei ymmärrä, eihän se ilma läpi pääse. Ite kyllä Tykkään, ilma tuo painetta ja vähän sattuu, tuntuu kuin sonni lykkisi;) Onhan se vähän noloa, mutta joskus pääsee ihan oikeakin pieru ja kuuluu ihan hommaan. Jos on ilmaa suolessa ei paljon voi nauttia kun keskittyy pidättämiseen.

• pjfpjfo

voihan pinppipierujen kerho

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      17
      2404
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1579
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      108
      1509
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1452
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1315
    6. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      42
      1284
    7. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1271
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1194
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1087
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1066
    Aihe