Orava eli takapillua on ihana naida takaapäin. Siis sellaista jossa häpyluu on korkea.
Läskipillua olen saanut kerran pimeässä.
Mitä te sanotte?
Pillun tyypin vaikutus naima-asentoon?
6
2986
Vastaukset
- läskipillu???
Hyh hyh! Läskipillua! Oliko hyvääkin naida? xD
- eipä voi
muuta sanoa kun, ONNEA vain että, anto sinunkin nylkyttää.
- -68
Sama se onko taka vai etupillu, kaikkia on mahtava panna takaa.Joillakin naisilla takaapäin ei välttämättä tuu orkku kun mela ei hyväile oikeita alueita.Pieni melasenkin on hyvä ottaa takaa, ei lipsu niin herkkään pois;)
- opiskelija.
Hih hih ! Aina oppii uutta.
- paras pimppi on
imupimppi se imasee kalun sisään jo 0.50 cm päästä.Lahavalta naiselta löytyy tavara parhaiten,kun ottaa navan alapuoleta vatsanahkan hanpaisiin ja venyttää ylöspäin,tulee tavara kuin tarjottimelle,Meinaan kokemusta on.
- te sanotte?
”Orava eli takapillua … Mitä te sanotte?”
No sanon, että et vielä ymmärrä mitään ”tyypeistä”. Oravap…u on ihan eri asia kuin takap…u.
Sitten joskus aikuisena saatat ymmärtää mistä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477