tiedän, mutta haluamme hyvän kokonaisuuden. Hyvän ja kestävän.
Pitäisikö työtasot olla puuta vai kiveä?. Mitä etuja ja haittoja?
Entä välitila, mit materiaalia?
Kaapin oviin ajattelin mdf-levyä. Tietääkö joku parempaa?
Ja mitä vielä pitäisi ottaa huomioon?va
Hyvä keittiö on kodin kallein huone
2
166
Vastaukset
- errrrrf 34 sdg
Mareriaalit makukysymyksiä, monet tuhlaa valtavat summat rahaa kalliisiin materiaaleihin, vaikka keittiö käytännössä susi.
Elikkäs suunnittelu, siitä kaikki riippuu. Vesipiste, liesi, kylmäkaliusteet, työtasojen paikka jne. Kun ne miettinyt perusteellisesti, sitten on aika päättää ulkonäöstä. Jossain tasoissa ei käytännössä mitään eroja. Ja mitä tarkoittanet kestävällä, montako sataa vvguotta pitäisi kestää? Käytännössä keittiöä remontoidaan muutamien kymmenien vuosien välein, jos asukkaat vaihtuvat, paljon useamminkin.
Ainiin. Monet suunnittelee keittiönsä just sen hetkisten tarpeidensa mukaan, harvempi pitemmälle. Monissa myytävissä asummoissa aivan ylimitoitetut kylmäkalusteet tavalliselle pariskunnalle, samaten usein keittiöt valtavan suuria normaalikäyttäjille. Ihan sama kuin saunoissa, erittäin hankala löyhtää asiallista asuntoa, mihin voi muuttaa, ilman saunan purkamista.
Mieti muut asiat ensin, esim asunnon myyntiarvoon keittiöllä on vaikutusta. Jos mieluinen jollekin, helpottaa kaupantekoa, jos ei mieluinen, se ainoastaan laskee hintaa. Ja monet tosiaan haluaa itse remontoida keittiönsä, siinä menee kallista marmoria usein jäteleavalle.- pesua ilman saunaa?
Miten se sauna tähän liittyy, oletko joku poikkeava kun et kelpuuta saunaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412704
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411016Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621