Joo elikkä noin reilu viikko sit alotin tän Isotretinoin Actavis kuurin (roaccutan). Oon 21v mies ja syön nyt 3x20mg päivässä. Mulla taitaa olla pahenemisvaihe käynnis, sillä ikinä ei ole ennen ollut näin hirveen näkönen tää iho. Miten saisin rauhotettua tätä ihoa, en kehtaa mennä ulos saati töihin. Naisilla on helppo kun voi meikeillä peittää ihoa, mutta mites me miehet? Aluksi iho alkoi ekan parin päivän jälkeen paranemaan vähän, mutta nyt toisella viikolla kuuria iho kukkii. Ja nää finnit on näitä ihonalasia kaikenlisäks. Kauanko tälläset pahenemisvaiheet kestää ja miten niitä vois rauhoittaa?
apua roaccutan kuurilla olevalle
jesseee21v
1119
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Varmaan aika yksilöllistä.Kuurilla ollessasi pitää olla kärsivällinen valitettavasti itellä meni useampia kk ennen kuin rupesi paranemaan.. Kannattaa juoda paljon vettä ja kuoria ihoa hellävaraisesti. Kosteusvoiteellakin voi rauhoittaa ihoa. Eikä meikki huono idea ole miehellekään, ei sitä paljoa tarvitse laittaa. Huomaamattomalla pienellä määrälläkin saa peitettyä pahempaa aknea. tsemiä!