Menopaikka kolmikymppiselle sinkkumiehelle

ajj2

Kertokaapa siis, että millaisissa paikoissa kolmekymppisen sinkkumiehen kannattaisi käydä, josta voisi löytää seuraakin? Itse olen juuri tuon ikäinen sinkkumies, ja vaikka tuolla yöelämässä olen kulkenutkin, niin kuitenkin sen olen todennut, että meikäläisen ikäisille on aika vähän menomestoja. Jotenkin tuntuu, että aletaan olemaan vähän sellaisessa väliinputoaja -iässä, kun nuo yökerhotkin on enimmäkseen suunnattu parikymppisille, ja sen ikäistä hyvin nuorta porukkaa niissä käykin, joten vähän turhan vanhoja aletaan olemaan jo niihin, ja taas sitten vanhemman väen tanssipaikoissa käy pääasiassa 50 ikäistä tanssikansaa, joten niihin ollaan vielä turhan nuoria.

Juurikin nuo teinipaikat eivät enää oikein tunnu omanikäisten paikoilta, ja muutenkin inhoan kaiken maailman trendibaareja. Minkähänlaiset paikat voisivat siis olla sellaisia joissa voisi tavata sellaisia 25v ylöspäin olevia, tai mielellään kolmenkympin pinnassa olevia tavallisempia naisia? Olisiko karaokebaarit hyvä vaihtoehto, kun niissä kävijäkunnan ikäskaala on melko laaja? Täällä kotikaupungissani Oulussa on muutenkin aika suppea tarjonta noista menomestoista.

10

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäQ

      Kirjasto, ja tietysti Tallinnan risteilyt.

    • jukkakalliojukka

      Kampin Teerenpeli

    • nais1

      Tälleen kolomikymppisenä ei ennää kyllä ilikiä riekkua missään teinipaikoissa, että lähtisin kokkeileen tuosta Torinrannan terasseilta jahka ilimat lämpiää. Sitä ennen vois katastaa nuita pupeja. Pitsajonoon kannattaa änkeytyä aina, vaikkei silleen näläkä oliskaan.

    • n27v

      Ainakin mun kaveripiiri (itse naispuolinen 27-vuotias sinkku, kaverit about /- 5 vuotta) käy baareissa. Sellaisissa hiljaisemmissa, missä voi istua rauhassa ja jutella, tai ehkä laulaa karaokea. Populuksen yläkerrasta miedät löytää todella usein, ja pöytään saa istua!

      • swaggers!

        "ja pöytään saa istua!"

        Jos olet jännä! Jännä pitää olla ehdottomasti!


    • skördä

      Kertokaa ny ihmeessä missä hurupappa dementikko voi käydä. ÖÖ jokos mää tän viestin lähetin

    • Vanhus55

      Itse olen 50 ja käyn teinipaikoissa.

    • merilapinasukas

      Kemin Corner Innissä ja Pub Hölmölässä sekä Tornion Umpitunnelissa tapaa ainakin kaiken ikäisiä ihmisiä, jos kiinnostaa lähteä vähän pohjoisemmaksi!

    • Sandis mesta

      nuorison.
      Santahaminan toimiupseerikerhossa ,siellä vanhemmat toimarit innostuu nuorista miehistä. Lopputunneilla jorattaan letkajenkkaa housut polvissa.

    • digital woman for u

      Millainen on tavallinen nainen? Ja miksi ihmeessä haluat oman ikäisen naisen? En usko ettei nuoret naiset nappaa! Tarkoitat tavallisilla varmaan niitä läskejä YH-mammoja jotka kittaavat siideriä crocsit jalassa ja juoruilevat seiska-lehden jutuista. Eli haet tarkoituksella alempitasoista naista -> olet siis itse ATM -> todennäköisesti nörtti ja ruma -> mistä teemme johtopäätöksen, että pysy poika siellä kotona vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe