Taksin kolarointi

qqwerty

Paljonko tulee taksin omistajalle maksamaan, jos renki kolaroi taksin ja auto menee lunastukseen?
Kuinka kauan mahdollisesti menee aikaa uuden auton saamiseen varustelemiseen?

5

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taksikuski osaa :))

      Kaksi kertaa taksikolarissa kyydissä olleena asia kiinnostaa. Niissä on yhteensä viisi taksia vedetty romuiksi tai ainakin isompaan remppaan

    • 20v. alalla

      Tulee se kalliiksi.

      Auto pois ajosta. Korjaamoa max 1kk tai mahdollinen lunastus.
      Korjauskuluista maksat arvonlisäveron. Bonukset mahdollisesti alas -taksien vakuutusmaksut -3000€ vuosi.

      Sopimusajot jää hoitamatta.

      Tietyissä tapauksissa esim kaupungeissa ei niin ongelmallista kun kyseessä pikkuauto ja niillä ei muutenkaan sopimusajoja mutta maaseudulla kalustona isot autot inva varustuksella alkolukoilla- niitä ei helposti saa vuokrattua.

      Keskeytysvakuutus hyvä lisä mikä auttaa kuluissa mutta sitä ei kaikilla autoilijoilla taida olla kun maksaa niin paljon.

      • dfghjklöjkhg

        >>Keskeytysvakuutus hyvä lisä >>

        Keskeytysvakuutus korvaa 200€ päivä ja sitäkin vain 14 päivää. Tuo summa ei riitä kuluihin, mutta vuokra-auton vuokraan se riittää. Kahden viikon jälkeen sekin menee omaan piikkiin.

        Olen nähnyt muutamat vakuutusyhtiön korvauslaskelmat, eikä ne todellakaan ole häävit. Mälli on aina perseestä, oli se sitten iso tai pieni.


      • stadilainen isäntä
        dfghjklöjkhg kirjoitti:

        >>Keskeytysvakuutus hyvä lisä >>

        Keskeytysvakuutus korvaa 200€ päivä ja sitäkin vain 14 päivää. Tuo summa ei riitä kuluihin, mutta vuokra-auton vuokraan se riittää. Kahden viikon jälkeen sekin menee omaan piikkiin.

        Olen nähnyt muutamat vakuutusyhtiön korvauslaskelmat, eikä ne todellakaan ole häävit. Mälli on aina perseestä, oli se sitten iso tai pieni.

        Uusia autoja löytyy käsittääkseni välittömästi maahantuojilta, myös varusteluun on päässyt noin viikon varoitusajalla, näin ainakin pääkaupunkiseudulla.


      • dszxgfhjklghfd
        stadilainen isäntä kirjoitti:

        Uusia autoja löytyy käsittääkseni välittömästi maahantuojilta, myös varusteluun on päässyt noin viikon varoitusajalla, näin ainakin pääkaupunkiseudulla.

        Kyllä autoja saa, mutta menee siihen lunastusprosessiinkin helposti se pari viikkoa että saa päätöksen lunastuksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe