Mistä liikuttaja hevoselle?

Murheellinen..

Mistä löytää hyvä ja luotettava hoitaja/liikuttaja hevoselle? Tuntuu että hevosen pitäis olla viimisenpäälle opetettu ja vuosia kisannut että joku haluaisi hoitaa ja liikuttaa.. :( valitettavasti minun hevonen ei osaa ihmeitää mutta harjottelee kovasti ja on luonteeltaankin aivan ihana..

8

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasiro

Todella hyviä löytyy yleensä vain vahingossa. Mutta jos hevosesi on tallilla jossa on enemmänkin väkeä niin katsele sieltä. Ota joku kokeeksi ja vaihda tarvittaessa toiseen.
      Talleilla missä minä olen käynyt, on aina innokkaita hoitajia tarjolla ja jos hoitaja saa ratsastaakin eikä vaan hoitaa niin tulijoita varmasti on. Eikä siellä todellakaan hevosen tarvitse olla olympiatasoinen.

• :-)

Mistä päin sie oot? Mie oon ettimässä liikutushevosta! T. kesällä 16 vuotta täyttävä tyttö

• Murheellinen..

Kyseessä on pieni maalaistalli salossa missä vain yksityisiä hevosia eikä siellä käy ns. ylimääräsiä :)

• Kasiro

No, löytyiskö läheltä jokin talli jossa voisit käydä katselemassa? Katselet miten tunnillemenijät käsittelee hevosia ja jos mieleinen löytyy, niin kysyt kiinnostaisiko häntä tulla hoitamaan. Uskon että kiinnostaa.

• Hevos ystävä:)

Joku sun kaveri/Tuttu :)
        Jos ite asuisin sie niin voisin mut asun toisel puolel suomee XDXD

• Seagull99

Voi vitsi kun on salossa, itse asun Helsingissä :( Minulle kelpaisi kyllä mikä tahansa, hevonen, poni, aasi, kisaheppa, kouluttamaton... ihan sama!! Harrastelen myös kipeiden heppojen taluttelua ja sellaista. Iso osa hevostelusta on minulle maastakäsintyöskentelyä, hoitoa yms. :)

• Heppahullu123

Vieläkö etsit hevosellesi liikuttaja? Täällä olisi yksi innokas liikuttaja Koski tl:stä. Olen 14.v ja olen maastoillut 8 vuotta😊

• Tyttö158

Itse asun aivan toisella puolella suomea mutta ihmettelen jos ei löydy innokasta ratsastajaa sillä minä olen etsinyt jo 2 vuotta tallipaikkaa eikä löydy mistään tai siis olen käynyt kysymässä monelta yksityistallilta ja vaikka mistä mutta missään ei anneta ratsastaa sitä vastaan että tekisi ”palkaksi” tallityöt” joka on todella harmillista koska olen ratsastanut 6 vuotta 2 luokalta asti ja lopetin 8 luokalla ja nyt olen amiksessa ja todella hankala löytää täältä Kokkolan seudulta tallipaikkaa (yksityistallia) vaikka on kokenut ratsastaja:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2794
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2409
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      91
      1657
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1295
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1129
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      821
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      754
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      672
    10. 43
      655
    Aihe