Mistä liikuttaja hevoselle?

Murheellinen..

Mistä löytää hyvä ja luotettava hoitaja/liikuttaja hevoselle? Tuntuu että hevosen pitäis olla viimisenpäälle opetettu ja vuosia kisannut että joku haluaisi hoitaa ja liikuttaa.. :( valitettavasti minun hevonen ei osaa ihmeitää mutta harjottelee kovasti ja on luonteeltaankin aivan ihana..

8

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasiro

Todella hyviä löytyy yleensä vain vahingossa. Mutta jos hevosesi on tallilla jossa on enemmänkin väkeä niin katsele sieltä. Ota joku kokeeksi ja vaihda tarvittaessa toiseen.
      Talleilla missä minä olen käynyt, on aina innokkaita hoitajia tarjolla ja jos hoitaja saa ratsastaakin eikä vaan hoitaa niin tulijoita varmasti on. Eikä siellä todellakaan hevosen tarvitse olla olympiatasoinen.

• :-)

Mistä päin sie oot? Mie oon ettimässä liikutushevosta! T. kesällä 16 vuotta täyttävä tyttö

• Murheellinen..

Kyseessä on pieni maalaistalli salossa missä vain yksityisiä hevosia eikä siellä käy ns. ylimääräsiä :)

• Kasiro

No, löytyiskö läheltä jokin talli jossa voisit käydä katselemassa? Katselet miten tunnillemenijät käsittelee hevosia ja jos mieleinen löytyy, niin kysyt kiinnostaisiko häntä tulla hoitamaan. Uskon että kiinnostaa.

• Hevos ystävä:)

Joku sun kaveri/Tuttu :)
        Jos ite asuisin sie niin voisin mut asun toisel puolel suomee XDXD

• Seagull99

Voi vitsi kun on salossa, itse asun Helsingissä :( Minulle kelpaisi kyllä mikä tahansa, hevonen, poni, aasi, kisaheppa, kouluttamaton... ihan sama!! Harrastelen myös kipeiden heppojen taluttelua ja sellaista. Iso osa hevostelusta on minulle maastakäsintyöskentelyä, hoitoa yms. :)

• Heppahullu123

Vieläkö etsit hevosellesi liikuttaja? Täällä olisi yksi innokas liikuttaja Koski tl:stä. Olen 14.v ja olen maastoillut 8 vuotta😊

• Tyttö158

Itse asun aivan toisella puolella suomea mutta ihmettelen jos ei löydy innokasta ratsastajaa sillä minä olen etsinyt jo 2 vuotta tallipaikkaa eikä löydy mistään tai siis olen käynyt kysymässä monelta yksityistallilta ja vaikka mistä mutta missään ei anneta ratsastaa sitä vastaan että tekisi ”palkaksi” tallityöt” joka on todella harmillista koska olen ratsastanut 6 vuotta 2 luokalta asti ja lopetin 8 luokalla ja nyt olen amiksessa ja todella hankala löytää täältä Kokkolan seudulta tallipaikkaa (yksityistallia) vaikka on kokenut ratsastaja:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3665
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      115
      2631
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      603
      2325
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      79
      1872
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1698
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1668
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1612
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      96
      1477
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe