Moi vaan.
onko kellään myynnissä Turboa?
Vaikka melko risa kelpaa!
t:Pate
Onko myynnissä Turboa?
11
2178
Vastaukset
- Rantanmi
Olis Garretin modifioitu to4:n kaupan. Ei halpa. Jos kiinnostaa niin pistä viestillä.
[email protected] - GaRreTt
Käytetty, mutta toimiva kohtuu hintaan.
- salapoliisi
käry käynyt jo
- Naapurin Lissu
Tarkoitatko koneliikkeen pihalta vietyjä?
- arskatre
Rayavin ahdin. Käytetään mm. Valmetin traktoreissa, Ollut MB 240d:ssä, Siihen löytyis koko asennus sarjakin. Saa pelkän ahtimenkin jos kiinnostaa. On kunnossakin. Laita tarjousta tulemaan jos kiinnostaa.
- halvalla
Osina Carretin T03, käytetty tammerturbossa ja sanovat että voi laakeroida mutta eivät anna enää sitä vuoden takuuta.
Jos kiinnostaa niin laita viestiä.
[email protected] - supercharged
Terve, käyppä kattomassa http://koti.mbnet.fi/hi-po ja mailaile, jos kiinnostaa.
- Samu-75
Tämä sinun myyntitoimintasi alkaa olla varsin systemaattista ja siten rikkoo tuotteen tai palvelun markkinointi- ja mainoskieltoa. Teet selvästi bisnestä etkä vain myy omassa käytössä ollutta, tarpeettomaksi jäänyttä tavaraa.
Yksityishenkilöt voivat kaupitella Torilla tai Autot & Liikenne palstojen mukaisia kamppeita myös ko. Osta ja myy palstalla.
Laittanet ilmoituksesi itse oikeaan paikkaan jatkossa, en ala siirtelemään niitä vaan siivoan pois. Jos tarvitset enemmän näkyvyyttä niin Suomi24.fi tarjoaa myös mainostuspalveluja. - eräskin
Samu-75 kirjoitti:
Tämä sinun myyntitoimintasi alkaa olla varsin systemaattista ja siten rikkoo tuotteen tai palvelun markkinointi- ja mainoskieltoa. Teet selvästi bisnestä etkä vain myy omassa käytössä ollutta, tarpeettomaksi jäänyttä tavaraa.
Yksityishenkilöt voivat kaupitella Torilla tai Autot & Liikenne palstojen mukaisia kamppeita myös ko. Osta ja myy palstalla.
Laittanet ilmoituksesi itse oikeaan paikkaan jatkossa, en ala siirtelemään niitä vaan siivoan pois. Jos tarvitset enemmän näkyvyyttä niin Suomi24.fi tarjoaa myös mainostuspalveluja.Tässä tapauksessa alkuperäinen kysyjä haluaa ostaa.
- diesel
eräskin kirjoitti:
Tässä tapauksessa alkuperäinen kysyjä haluaa ostaa.
Mulla olis myytävänä uusia Holset HX40 hukkaportillisia.Imu 60mm Pako 65mm
Hinta 700euroa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770