Korkeat ohimot

Korkeat ohimot

Olen koko illan yrittänyt googlettaa että onko mahdollista saada hiusraja takaisin normaaliksi. Vastausta en ole suoranaisesti löytänyt.
Finasta ja minoksidiilistä olen lukenut mutta kuten totesin niin en sitä vastausta ole löytänyt

Mutta kysymys kuuluukin että onko kellään kokemusta/ onko se millään tavalla mahdollista ja millä aineilla saada hiusraja takaisin,
Olen 20v nuori mies ja mikään ei tunnu niin pahalle kun joku tulee aukomaan päätä hiusrajoista joille ei itse mahda mitään (ehkä).
Kiitos

18

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvgffgfgfg

      Hiustensiirto on ainut vaihtoehtosi

    • voi auttaa

      Sinulla ei ole kaljuuntuminen vielä kauaa kestänyt, joten saattaa palautua melko hyvin, kannattaa käyttää sekä Gefinaa, että Rogainea. Itse aloin käyttää vasta yli 30v, vaikka kaljuuntuminen alkoi jo 17v. Pysähtyi hyvin, päälaelle tullut selvästi lisää ja myös ohimoille sen verran ettei juurikaan häiritse. Kannattaa myös hieroa silloin tällöin, että verenkierto pysyy hyvänä, varsinkin jos päänahassa tuntuu arkuutta ja/tai kireyttä.

    • go ahead

      Tissit saat ja löysän munan noilla lääkkeillä, et muuta.

    • hormonit sekaisin va

      Joo, oon huomannut että täällä palstalla annetaan ihan turhaa toivoa epätoivoisille kysyjille.. annetaan sellainen kuva että eturauhaslääkkeellä ja litkuja hieromalla päänahkaan on jotain merkitystä. Valitettavasti ovat käärmeöljyä, eikä edes niin harmittomia sellaisia.

      • jaksat vaan

        Sinulla on melkoinen urakka yrittää vakuuttaa kaikki maailman miljoonat käyttäjät, joudut opettelemaan paljon kieliäkin. No, kokeilleille juttusi eivät tietysti tehoakaan enää ja tuskinpa niitä kovin moni muukaan vakavasti ottaa kun tutkittua tietoa riittää. Onneksi nuo lääkkeet ovat niin halpojakin, ettei ole rahallisesti este juuri kenellekään.


      • Mietipä sitä
        jaksat vaan kirjoitti:

        Sinulla on melkoinen urakka yrittää vakuuttaa kaikki maailman miljoonat käyttäjät, joudut opettelemaan paljon kieliäkin. No, kokeilleille juttusi eivät tietysti tehoakaan enää ja tuskinpa niitä kovin moni muukaan vakavasti ottaa kun tutkittua tietoa riittää. Onneksi nuo lääkkeet ovat niin halpojakin, ettei ole rahallisesti este juuri kenellekään.

        Olet oikeassa että miljoonia käyttäjiä on kokeillut ja kärsineet.
        Merck joutui jo lisäämään Propecian sivuoireisiin esim. Pysyvän erektiohäiriön tuoteselosteesen. Käyttöä myös seurattiin vain viisi vuotta.

        Jos sulla on niin hyvin toiminut niin miksi kulutat aikaasi hiusten lähtö-palstalla lukien viestiketjuja kaljuuntumisesta?


      • mieti pois
        Mietipä sitä kirjoitti:

        Olet oikeassa että miljoonia käyttäjiä on kokeillut ja kärsineet.
        Merck joutui jo lisäämään Propecian sivuoireisiin esim. Pysyvän erektiohäiriön tuoteselosteesen. Käyttöä myös seurattiin vain viisi vuotta.

        Jos sulla on niin hyvin toiminut niin miksi kulutat aikaasi hiusten lähtö-palstalla lukien viestiketjuja kaljuuntumisesta?

        Välillä monta viikkoa tai kuukautta käymättä ja aina kun käyn, olet kirjoitellut samaa soopaa joka päivä. Joillekin kaljuuntuminen tosiaan aiheuttaa mielenterveyden ongelmia, siksikin olisi hyvä aloittaa lääkitys ajoissa, ettei käy kuten sinulle.


      • Sivusta seurailija
        mieti pois kirjoitti:

        Välillä monta viikkoa tai kuukautta käymättä ja aina kun käyn, olet kirjoitellut samaa soopaa joka päivä. Joillekin kaljuuntuminen tosiaan aiheuttaa mielenterveyden ongelmia, siksikin olisi hyvä aloittaa lääkitys ajoissa, ettei käy kuten sinulle.

        Vastaa tuon kysymykseen ?

        Ehkä sillä saataisiin loppu tähän touhuun ?

        Vastaa:

        "Jos sulla on niin hyvin toiminut niin miksi kulutat aikaasi hiusten lähtö-palstalla lukien viestiketjuja kaljuuntumisesta?"


      • niinpä . .
        Sivusta seurailija kirjoitti:

        Vastaa tuon kysymykseen ?

        Ehkä sillä saataisiin loppu tähän touhuun ?

        Vastaa:

        "Jos sulla on niin hyvin toiminut niin miksi kulutat aikaasi hiusten lähtö-palstalla lukien viestiketjuja kaljuuntumisesta?"

        Taas olet suoltanut soopaasi joka päivä, mitä hyötyä kun kerran olet kalju etkä voi auttaa ketään, haluatko toistenkin kärsivän samasta pahasta olosta kuin itse kärsit?

        Minä olen onnistunut melko hyvin, joten voin kertoa mikä minua auttoi, olen saanut hyviä vinkkejä täältä ja ehkä löytyy vielä lisääkin. Ahneus kasvaa syödessä, kun saa lisää hiuksia, haluaa vielä enemmän.

        Tuskin mikään lääke tai lisäaineet saa tukkaa enää yhtä vahvaksi kuin nuorena, eikä tarvitsekaan, mutta hyvä ettei tarvinnut tuhlata rahoja hiustensiirtoon ja olokin paljon parempi kun en kaljuuntunutkaan kokonaan.


    • todisteita kitos

      Laittakaa niitä kuvia teidän progressistanne kun lääkkeet niin hyvin kerta toimii. Ennen jälkeen kuvat. Ei ole viel yhdeltäkään munapäältä kuvia näkynyt vaikka niin tuuheena se tukka kuulemma taas kasvaa ;)

      • Blah, Blah

        Ei kannata pyytää, ne laittaa jotain toisten kuvia.
        Olis kiva nähdä kuvat myös näitten tisseistä/nänneistä.


      • googleta

        Onhan niitä netissä, mutta feikeiksi tietysti väität niitäkin.

        Jostain kumman syystä ei tehnyt mieli olla harvatukkaisena kuvissa, enkä aio lopettaa lääkitystä vain sen takia, että saisit ennen ja jälkeen kuvat.


      • crickets

        *heinäsirkkojen siritystä*


    • kiiltävänahka

      Erittäin arka aihe tosiaankin. Hiukset kuuluvat hyvinkin paljon luonteeseen ja omaan identiteettiin ja siten myös muut ovat oppineet tuntemaan ja näkemään sinut sellaisena kuin olet ollut. Vaikeinta on hyväksyä omat ulkonäköön liittyvät negatiiviset muutokset. Tosin senkin voi jättää omaan arvoonsa, mitkä seikat siihen lukee.
      Kuten itsellänikin, hiusraja alkoi nousemaan noin 19 vuotiaana, ja en voinut käsittää miten se on mahdollista, koska suvussa en tiedä yhtäkään jolle olisi näin käynyt, ei edes veljelleni. Joten syytän itseäni useasti, että olisin perinyt vain kaikki huonot puolet. Kateus on ollut suuri heitä kohtaan joilla hiukset on pysynyt päässä tiukasti.
      Käytin rogaine, yms litkuja, ja hellävaraisia shapoita jatkuvasti, rahaa paloi, kyllästyin lotraamiseen. ja eteenkin siihen että pelkäsin sosiaalisia tilanteita, joisa pitäisi olla ilman hattua muiden ihmisten edessä. Tähän päivään mennessä olen nyt ajanut pään vain kaljuksi ja yrittänyt hyväksyä sen miltä näytän ja tulen näyttämään. Ja että vain uloslähtiessä jättää sen lakin kotia eikä ota sitä mukaan. Itsevarmuus kehittyy ajanmyötä, ja kaljuunkin tottuu, kuin myös ne ihmiset jotka sinut tuntevat. Vaikeaa se on ja myös monasti hyvin arka aihe monelle hiustensa menettävälle nuorukaiselle. Itsekään en ole siitä puhunut kasvoitusten muiden kanssa kuin lääkärin. Jos jatkuva hiusrajan peilaaminen alkaa rasittaa, niin suosittelen erittäin lämpimästi ajamaan ohuen tukan pois. tai pitämään lyhyttä sänkeä. Tosin Juice/spede tukallakin saa vientiä kun vaan oppii sen itsevarmuuden ajan kanssa, että on kalju ja ne hiukset eivät kunnolla tule kasvamaan.

    • Loppui jo usko

      Olen huomannut saman, sillä olen käyttänyt Rogainea vuosikausia ja syönyt finasteridia 1mg päivässä neljättä vuotta ja mitään todellista vaikutusta ei ole havaittavissa omin silmin, ei valokuvista tai kukaan ystävistä tai sukulaisista ole kertaakaan sanonut hiuksieni vahvistuneen saati mitään uudiskasvua ei todellakaan ollut, korkeintaan lasimaista vellus vauvahiusta.

      Kun ihminen on yli 40v, alkaa olla ihan sama, vaikka seisoisi päällään, eivät ne enää takaisin kasva kaljuun kohtaan.

    • Loppui jo usko

      Sen sijaan sivuoireita on ollut senkin sijasta ihan urakalla ja vähimpänä ei todellakaan ole huomattavat erektio-oireet, ensinnäkään ei meinaa saada kunnolla pystyyn, vaikka on perusterve liikunnallinen mies ja vielä vähemmän kestää pystyssä ja sellaista ihme tunnottomuutta ja turtana oloa alapäässä. En suosittele kenellekään, jolla ei ole todella pahoja hiustenlähtöongelmia ja silti suosittelisin höyläämään loput tai ajamaan muuten lyhyeksi. Tuhat kertaa paremman näköinen siistinä ja lyhyenä kuin jokin peitelty harso tai sivuilta otsaa peittelevät lipat aivan naurettavia ja epätoivoisia rakennelmia.

      • taasko loppui

        Menetät sitten uskosi joka päivä ja uskonasiahan se erektio onkin hyvin pitkälti.


      • elä disaa

        Ei täällä saa finaa dissata!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe