Nyt pitäisi jo hyvissä ajoin alkamaan haukkumaan häntä,ennenkun hakeutuu muualle.
Siitä vaan tarinaa liikkelle.
Mäntyharju.Uusi kunnanjohtaja on tulossa.
8
515
Vastaukset
- Haapaseläntie
Kunnanjohtajaa mihin häntä tarvitaan.
Meillä menee muutenkin hyvin.
Kun joku lähte kunnan virasta ei palkata uutta virkamiestä tilalle.
Siinä voi olla säästöä kunnalle.- aseman sälli
Niin mihin kunnanjohtajaa tarvitaan.
Kokkelit on jo myynnyt koko kylän.
- Ano Tuula
Pro Mäntyharju ryhmällä kai vielä tallessa nimilista kunnanjohtajan erottamisen puolesta menneiltä vuosilta varastossa.Tarvitsee vain vaihtaa nimi,kunhan tietävät kenestä olisi eroon päästävä.
- äiti13
mitä vielä ei kukaan pysy
onneksi
paitsi yx kaikkitietävä - ottopoika
Virkaheitto paikkakunta.
- Selvä sivistys ;)
http://yle.fi/uutiset/johtajatason_osaaminen_lisaantyy_mikkelin_ja_savonlinnan_organisaatioissa/6349820
Valitkaa tämä Virpi Siekkinen ! Jo muutamassa vuodessa huomaatte
et koulut on suljettu ja Mikkelin kaupungin kanssa on kaikki peruspalvelut.
Liitos Mikkeliin on varmasti tiedossa.
Näin kävi Ristiinassa.- ruskaa pakkasessa
Eipä näissä Mäntyharjun kouluissa ole enää paljon sulkemista, Varpanen ja Leppäniemi päätetty jo lopettaa, Toivola lahoaa pystyyn. Siinähän ne ,tärkeimmät.
- isän toivo
Onneks joku muuttaa
Häntämurjulle
lepäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697