Eipä näy Lexus myyvän Suomessa

trafia pukkaa

Hyvä jos yksi auto menee päivässä. Tai puolikas, no semmoisia puolivalmisteitahan ne ovat. Sen sijaan Dacia myy 4-5 autoa joka päivä ja myynti on kasvussa. Suomalaiset tuntuvat olevan järkikansaa kuitenkin vaan ei kaikki.

13

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 350

      Lexus myy Suomessa enemmän kuin Jaguar tai Alfa Romeo. Lexuksen suoria kilpailijoita molemmat.

      • Lapsus & ave

        Lexuksen suora kilpailija on Toyota Avensis. Samat hölmöt tojoterot ostaa molempia, mutta toinen käyttää hiukan enemmän tojoonsa rahaa.


    • S-Max

      Ei taas tahdota myöntää tosiasioita niin vedetään tojoterot keskusteluun mukaan.. Itse olen Ford-mies ja kovasti suunnittelen seuraavaksi autokseni GS450h:a. Mieluiten uutta koria, mutta vasta muutaman vuoden päästä.

      • ei ikinä japsia

        Älä hyvä mies sotkeudu noihin japsirotteloihin.


    • S-Max

      Miksi?

    • Dacia realistisempi

      valinta käytettynä sinunlaisellesi persaukiselle tollolle sitten kun tulet ajokortti-ikään ja pääset työttömyyskortistoon amiksen penkiltä.

      • Ei japsiromua

        Japsiräppänå mikä japsiräppänä.


    • S-Max

      Niinpä. Tiesin ettei sinulla ollut enempää sanottavaa

      • The Driver

        No ensinnnäkin ne ovat jäljessä saksalaisia aivan tolkuttomasti ja ruostuvat pahoin. Ulkonäöltään eivät eroa korealaisista ja onhan se häpeä ajaa riisipussilla.


      • S-Max
        The Driver kirjoitti:

        No ensinnnäkin ne ovat jäljessä saksalaisia aivan tolkuttomasti ja ruostuvat pahoin. Ulkonäöltään eivät eroa korealaisista ja onhan se häpeä ajaa riisipussilla.

        Voitko osoittaa mikä saksalainen hybridimalli on teknisesti Lexusta edellä? S-sarjan Mercedeksestä lähtien autolehdet raportoivat ihme nykimisistä sun muista, ainakin ko. autoluokkaan täysin kuulumattomista asioista. Niitä ei ole Lexus-hybrideissä ollut koskaan. Autolehdet ovat aina hämmästelleet Lexuksen voimalinjan sulavuutta. Vaikea on asettaa Mercedestä mitenkään Lexuksen edelle. Dieseleitähän ei Lexuksen nykymallistossa edes ole, mikä on minulle aivan sama.

        Muistaakseni eräs edellämainittu saksalaismerkki on paininut todella pahojen ruostumisongelmien kanssa. Minun tietooni ei ole tullut mitään merkittäviä ongelmia Lexuksen ruostumisen kanssa. Toki voin olla väärässä.

        Oletko koskaan ajatellut mitä se myöskin tarkoittaa, että Lexus näyttää mielestäsi samalta kuin korealaiset? Ainakin sitä, että tuskin ainakaan kehtaat automieheksi tunnustautua, jos et eri merkkejä toisistaan erota.

        Riisipussilla ajaminen saa minun puolestani olla sinulle häpeä, ei haittaa. Minä ostan autoni vain itselleni, en kenellekään muulle.


      • Teinipoju vänkää
        The Driver kirjoitti:

        No ensinnnäkin ne ovat jäljessä saksalaisia aivan tolkuttomasti ja ruostuvat pahoin. Ulkonäöltään eivät eroa korealaisista ja onhan se häpeä ajaa riisipussilla.

        kokemattomana tajuamatta asioista yhtään mitään. Kannattaiskohan sinun hankkia kokemusta ensin vaikka tyttöjen kanssa ja siirtyä sitten mopojen kautta autoihin. Siinä vaiheessa vanhempasi ovat saattaneet maksaa jo autokoulusikin ja saat ensimmäisen oman, toki käytetyn Ford Fiestasi jolla voit ajeluttaa tyttöystäviäsi sen sijaan että tulet selittämään tyhmänä mitään tälle palstalle.


      • Onneksi on
        The Driver kirjoitti:

        No ensinnnäkin ne ovat jäljessä saksalaisia aivan tolkuttomasti ja ruostuvat pahoin. Ulkonäöltään eivät eroa korealaisista ja onhan se häpeä ajaa riisipussilla.

        "No ensinnnäkin ne ovat jäljessä saksalaisia aivan tolkuttomasti"
        Kyllä nyt täytyy myöntää että näin on, nimittäin vikojen määrässä...


    • S-Max

      En tiedä kenelle kirjoituksesi ^^ on osoitettu, mutta mainitsit Ford Fiestan, niin kuvittelisin tekstin olevan suunnattu minulle. Luulisi sinun autoista kuitenkin jotakin ymmärtävänä(??) hoksaavan, että nykyinen autovalintani (S-Max) ei ehkä ole omiaan poikamiehelle. Tai no, miksei? Onhan se pirun hyvä ajaa! Jälkikasvua varten sen kylläkin hankin. Ja mopoja olen rassannut vajaat 20 vuotta sitten. Voi vitsit, onpa siitä jo kauan!

      Luulen silti kimpaantumisesi johtuvan kirjoitukseni osumisesta arkaan paikkaan. Ei se mitään, saat anteeksi.

      Voit tietysti jatkaa haukkumistani, tai sitten jatketaan keskustelua aiheesta? Vai onko aihe jo loppuun käsitelty?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe