Nilkka muljahti...

muiluttt

Eilen treeneissä hypittiin mm. aitoja jonka jälkeen piti ottaa veto.

No viimeisen aidan yli hypätessä oli ilmeisesti vähä liian kiire lähtä juoksemaan, joten alastullessa oikean jalan nilkka muljahti/pyörähti oikealle (eli ulospäin?) No veto jäi sitten siihen, ja KKK heti käyttöön ja siinä hoidettiin jonkin aikaa.

Kipu hellitti joksikin aikaa, mutta esim eilen ilallla sitten välissä tulee kävellessä aivan järjetön kipu ja jos tulee pientäkään vääntöä nilkalle johonkin suuntaan niin kipu on kova.

Välissä pystyy kävelemään normaalisti, mutta kuitenkin jalassa on kokoajan sellainen jomotus ja kipu. Ja esim autolla ajo on todella kivuliasta kun pitäs muka kaasuakin painaa :D

Nivelsiteet on ennenkin venähtänyt/revennyt, mutta ei se kipu ihan tälläistä kyllä oo ollut sillon. Nyt tietty on vielä todella löysällä nivelsiteet ton muljahduksen johdosta mutta siltikin vääntyilee todella helposti ja tää käy taas sitten kipeää.

Kertookapas nyt sit mulle, että mikä tossa nilkassa vois olla, kannattaako tehdä reissua terveyskeskukseen ja miten kauan nyt toipuminen teidän kokemuksen mukaan kestää?

1

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13gkvu

Nilkan nyrjähdyksen/minkä tahansa, pienkin nivelvamman jälkeinen kipu voi jatkua jopa vuoden.
      Kerroit, että ennen kun nilkkasi on mennyt, on kipu ollut erilainen. Nyt ei kuitenkaan ole samantyyppistä. Uskon, että kyseessä on kuitenkin vain nyrjähdys. Murtuma olisi hieman erilainen. Nilkka on ehkä vain yksiselitteisesti nyrjähtänyt eri kohdasta. Tai eri tavalla.
      Jos kipu on sietömätöntä, kannattaa siellä lääkärillä kävästä näytämässä, ja että ottavat kuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe