Paljon menee bensaan jos ajaa tunnin ??suunnillee..
Vastaukset 1
- DGC
Ja autosta varmaan oli kysymys?
Siihen vaikuttaa auto, kuski, tie, kuorma, sää jne ja yksiselitteistä vastausta ei voi antaa. Maantieajossa se on lähellä samaa lukemaa kuin auton ilmoitettu maantiekulutus l/100km (ja tämä lukema löytyy auton ohjekirjasta), 80 vauhdissa vähemmän ja moottoritienopeuksissa enemmän. Mutta tälläkin tavalla arvioituna todellinen lopputulos saattaa heittää monta litraa, riippuen tietysti autosta. Kaupunkiajossa sitä ei ole yksinkertaista arvioida, autojen ja kuskien lisäksi kaupungitkin tuppavat olemaan kovin erilaisia polttoaineenkulutkseltaan. Auton ilmoitettu kaupunkikulutus mitataan standardoidulla kuormitustestillä joka saattaa vastata jonkunlaista kaupunkia tai sitten ei.
Jos autossa on ajotietokone, saatat löytää vastauksen sieltä, joko suoraan ilmoitettuna tai kulutuslukemia, matkamittaria ja matematiikkaa hyväksi käyttäen.
Maalla liikkuvien ajoneuvojen kulutukset ilmoitetaan matkan mukaan, ei ajan.
Työkoneissa, veneissä ja lentokoneissa polttoaineenkulutus verrataan aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556