Ongelmia saunalahden netin kans? Soittelin sinne eilen ja eivät vaan saa aukastua nettiä mikä siinä voi olla niin hankalaa? Eikait sen luulis olevan muuta kun aktivoisivat sieltä sen yhteyden! Mitä laiskureita sielä on töissä?
onko muilla ollut
6
100
Vastaukset
- autoilusta?
Miten tämä liittyy autoiluun?
- yleistä autoilusta
suosittelen ettet käytä nettiä autoillessasi
- Maksa laskus
Jos maksaisit laskut ajallaan niin ei tartteis soitella avaamisten perään.
- melkein 50 megaa
Meille tuli langaton 4G, eli puhelinlinjan kautta tullut ADSL loppuu. Uusi on nopeampi ja kaiken lisäksi halvempi.
Saunan kanssa ei muuta ongelmaa kuin että syystä tai toisesta yhteys pätki joskus. - ap...
Uuuuuups vahingossa väärä palsta
Riippuu liittymästä saako sitä heti auki vai pitääkö asentajan käydä paikan päällä fyysisesti se kytkemässä. Jos laitat palstan kautta minulle asiakasnumeroasi ja hiukan tarkemmin kerrot mistä on kyse, niin voin selvittää tilanteen. Minulle voi laittaa yksityisviestin täältä www.elisa.to/Jaksuu -Jarkko/Saunalahden palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362649- 1282353
- 1582064
- 391935
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201728- 371242
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24962- 114914