Heippa, yritin jo kertaalleen laittaa tänne viestin, mutta ilmeisesti epäonnistuin, kun en sitä enää löytänyt... mutta siis, leffaseuraa olisin vailla täksi illaksi Espoosta tai Helsingistä. Liekö liian lyhyt varoitusaika.. Leffalla ei ole niin väliä, tekisi vain mieli vähän tuulettumaan ja tutustumaan ehkä uuteen ihmiseen :) Olen 25-vuotias naishenkilö Espoosta, ja parhaiten seuraksi sopisi mukava, rento 22-30 -vuotias mies. Jos yhtään kiinnostaa, laita viestiä alle.
Leffaseuraa Espoosta/Helsingistä
Leffatyttö
1
225
Vastaukset
Oon ihan myöhässä tän kanssa. Ja kyllähän sä sen kahteen kertaan laitoit. Mut jos tuo ei nyt ihan kertaluontonen homma ollut niin kyl mä lähtisin mielelläni leffaan :)
T. 22-v. mies Helsingistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292855- 1091132
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749