Herääminen on parasta mitä voi tapahtua!!

eräs vaan

Kuinka ihanaa olisikaan herätä täydellisesti tästä unesta:) Saan hetkittäin väläyksiä tuosta olotilasta.. sisimpäni täyttyy valtavasta rakkaudesta itseäni, kaikki ihmisiä ja koko luomakuntaa kohtaan. Sisimpäni laulaa ja ylistää jumalaa. Täytyn ilosta, rauhasta ja hurmoksesta. Kaikki ristiriidat ovat poissa. Mieli on selkeä, kirkas ja puhdas kuin metsäjärven pinta kesäiltana. Mieleni on pyhä.

Herääminen tästä unesta on maailman luonnollisin olotila! Siitä alkaa vasta todellinen elämä. Egon ajatushelvetti, tämän maailman kiinnikkeet (uskomukset, käsitykset ja jne) ovat poissa.. olemme täydellisen vapaita. Sairaudet, pelot, kärsimykset ja sodat poistuvat tältä planeetta. Koko ihmiskunta herää unestaan ja yhtyy universaaliin alkulähteeseen. Alkulähteen rakkaus puhdistaa ja vapauttaa ihmiset kaikista painolasteista. Kaikki sielut laulavat jumalan rakkautta ja kunniaa. Maailma on pelkkää rauhaa, iloa ja rakkautta.

Kun kaikki ovat heränneet, kollektiivinen tietoisuus muuttuu ego tietoisuudesta jumala tietoisuudeksi ja sitten kaikki on mahdollista. Luomme uudenlaisen maapallon ja uuden elämän, josta emme osaa nyt edes haaveilla. Ehkä joku teistä ajattelee, että tämä kaikki on vain hyvää mielikuvitusta, mutta ei se ole mielikuvitusta, vaan se tulee olemaan totta!

Tällä hetkellä vielä kärvistelemme täällä egomme kahleissa, mutta se tulee loppumaan. Ajallinen helvetti tulee päättymään ja me kaikki saamme osan jumalan ihanasta perinnöstä. Poikakunta ei ole täydellinen ilman sinua. Kaikki ihmiset ovat yhtä tärkeitä. Jumalan valtakunta ei ole täydellinen, jos sieltä puuttuu yksikin hänen pojistaan.

Miten vapautua tämän maaiman kahleista? Keinoja on monia.. yksi niistä on tämä IOK! IOK kehottaa meitä antamaan anteeksi koko tälle maailmalle, koska silloin emme tee tätä maailmaa todelliseksi. Jos emme anna anteeksi, niin silloin vahvistamme tämän uni maailman todellisuutta eli egomme olemassaoloa. Todellisuudessa se ei olekaan niin yksinkertaista, koska olemme niin egossamme kiinni. Itse opiskelen IOK:ta joka päivä. Olen nyt tehtävässä 89 ja kirjaa olen lukenut sivulle 412. IOK on avannut minulle asioita uskomattomalla tavalla. Rukoilen joka päivä jumalalliseni armoa, että saisin herätä täydellisesti.

Olen varma, että jokainen ihminen haluaisi herätä, jos he vain ymmärtäisivät mistä tässä asiassa on kyse. Heillä on vääristyneitä käsityksiä jumalasta, jonka vuoksi he torjuvat kaiken henkisyyden.. mutta kaikella on aika ja tarkoitus. Jokainen herännyt auttaa muita heräämään, joten tee sinä kaikkesi, että heräisit ja voisit siten auttaa tätä ihmiskuntaa.

2

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faagraggar

      Se miksi joku ei herää, on se, että et vain halua sitä tarpeeksi. Olet egon pihdeissä silti edelleen.

    • eräs vaan

      Näinhän se on! Jokainen, joka todella haluaa herätä, tulee heräämään.. mutta useimmille se ei tapahdu kuitenkaan kuin pitkän prosessin kautta, koska ego kaverimme pitää tiukasti meitä otteessaan. IOK on siitä tosi hyvä, että saa meidät ymmärtämään, että herääminen on parasta ja ihaninta mitä meille voi tapahdu. IOK pesee meidän aivomme uusiin asetuksiin, egon ote löystyy pikku hiljaa ja alamme valmistaudumme ottamaan pelastuksen vastaan.

      Jotta voisit herätä, sinun tulee luopua kaikista kaunoista toisia ihmisiä ja tätä maailmaa kohtaan. Jos sisälläsi on pikkuriikkisenkin kaunaa, niin se on esteenä pelastukselle. Jos pikkkuriikkisenkin tuomitset toisen ihmiset, niin se on esteenä pelastumiselle. Ihmisen täytyy antaa täydellisesti anteeksi koko tälle maailmalle joka päivä ja joka hetki, koska vain siten ego tehdään aseettomaksi.

      Oletko herännyt? MInä olen edelleen egon pihdeissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe