Seurattuani tämän palstan kirjoituksia, olen huomannut kuinka turhamaisia ihmiset saattavat olla. Useat kirjoittajat sotkevat käsitteet `finnit`ja `akne`. Voidaan tietysti sanoa, että henkilöllä on lievä akne, mutta käytännössä hänellä on muutama punoittava finni naamavärkissään. Yhden yön ihmeparannus vinkit viittaavat aina lievään akneen, sillä kaikki vaikeasta aknesta kärsivät tietävät, ettei sellaisia ole olemassakaan. Lievään ja kaikkeen sitä alempiin "aknen" tasoihin auttaa pelkkä saippua vedellä pesu, puhumattakaan apteekin itsehoito-tuotteista brevoxyl, basiron jne.. ,mutta keskivaikeaan ja sitä pahempiin tapauksiin tarvitaan järeämmät aseet.
Muistamisen arvoista on, että iho tottuu kaikkiin voiteisiin ajan myötä ja ne menettävät tehonsa. Ainoastaan tapauksissa, joissa kyseessä on hyvin lievä "akne", voiteiden teho näyttää jatkuvan ja jatkuvan ikuisesti. Näissä tapauksissa pelkkä saippuavesikin oli riittänyt ongelman poistamiseen...
Syy miksi aloin jorista näin syvällisiä on seuraava; Ihmiset hyvät, Älkää nyt ihmeessä menkö suosittelemaan mitään valcremaa tai muita itsehoito tuotteita ihmisille, jotka roikkuvat löyhässä hirttosilmukassa aknensa tähden. tai toisin sanoen; jos basiron toi pelastuksen sinun lievään akneesi, niin vaikeaa aknea se vain pahentaa ja pitkittää.
Aknet on luotu tuhottavaksi, ei kärsittäviksi. Älkää siis toverit tuhlatko rahojanne tehottomiin itsehoito voiteisiin, vaan vaatikaa lääkäriltänne VAHVIN mahdollinen lääke, joka sopii tilanteeseenne.
Loppu saatteena aiheeseen sopiva sivu. (tarkoitus ei ole mainostaa tuotetta)
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.medicalwellnesscenter.com/AcneFaceGrade3.jpg&imgrefurl=http://www.medicalwellnesscenter.com/DifferinAcnewelcomepage.html&h=460&w=339&sz=44&tbnid=ZJkWwYwMacEJ:&tbnh=124&tbnw=92&start=213&prev=/images?q=acne&start=200&hl=fi&lr=&ie=UTF-8&sa=N
Akne on sairaus ei yleisnimi
2
1831
Vastaukset
- niiskuneiti
....akne luokitellaan 3-luokkaan. Lievä akne, keskivaikea akne ja vaikea akne. Lievässä aknessa iholla on komedoja (mustapäitä ja valkopäitä), ehkä muutamia märkäpäitä. Keskivaikeassa syvällä olevia komedoja ja märkäpäitä useimpia. Vaikeassa ontelomaisia finnejä, jotka arpeuttavat pahasti ihoa. Ja sana akne tarkoittaa finnitautia! Luulempa, että kirjoittajat tietävät mistä puhuu....tuskin kukaan muutamasta hassusta finnistä tänne kirjoittaa. Mutta, jos naamassa on finnejä jatkuvasti, eikä tavallinen pesu niitä pidä aisoissa, on mielestäni kyse aknesta. Vaikeusaste sitten riippuu luokistuksesta. Silloin kuin naamavärkistä tulee itselle ongelma ja se vaikuttaa sosiaalisiin suhteisiin....niin silloin on usein kyse aknesta. Ikä on myös vaikuttava tekijä, nuorilla kaikilla on finnejä enemmän tai vähemmän, mutta sekin usein saadaan pysymään asoissa oikealla ihonhoidolla, mutta jos mikään ei auta, voi olla jo kyse aknesta. Ei pidä vähätellä toisten ongelmaa!! Olet ilmeisesti itse "siloposki", kun noin kirjoitit.
- anzz
Ite oon 14v tyttö, ja kärsin nimenomaan, (LIEVÄSTÄ (?) ) aknesta. naamassani on mustapäitä, ja finnejä, ihme näppylöitä ja tukkelmia, mutta ei kauheen pahasti. enimmäkseen T-alueella. Kävin tos pari pv sitte kosmetologilla ja sano vaa että käytän liian vahvoja tuotteita,jotka ärsyttää mun ihoo, JOTEN, te, jotka kärsitte lievästä aknesta, kannanttaa tarkkaan katsoa tuotteita. no sitten tää kosmetologi anto mulle joku dermatologia- tai jonku tollasen tuotesarjan aineita, niin naama on kuin silkkiliina parin käytön jälkeen! että tehokkaita on. ja KALLIITA! tais siihenki mennä koko reissuu 258e tarkalleen. ja sitten teille joilla on akne niin suosittelen käyttämään mineraalimeikkiä,mikä ei tuki ihoonne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968