sinä joka haet taimia toisten pihasta,kukkolanmäellä.Toisen tonti ei kuulu jokamiehen oikeuteen.Olisitko ystävällinen ja palauttasit ottamasi aitataimet.
Tiedoksi
8
244
Vastaukset
- Mäki Kukkola
Kylä kauemmin asuneet tietävät tekijän, mutta naapurisovun takia ovat hiljaa. Jotain asialle olisi tehtävä, mutta kuka uskaltaa käräyttää.
- Asia kiinnostaa
Vihjaa vähän, kummalla puolella Tampereen tietä.
Viekö muutakin kuin taimia. - Hän on ehkä sairas
Asia kiinnostaa kirjoitti:
Vihjaa vähän, kummalla puolella Tampereen tietä.
Viekö muutakin kuin taimia.Sillä puolen jossa on vanhemmat talot. Ei vie suuria, mutta pidä varalta varastojen ovia lukossa äläkä jätä kovin arvokasta pikkutavaraa yöksi ulos.
- harmistunut
Olen päättänyt kun kasveihin tulee lehdenalut,lähden kiertämään talojen pihoja lapion kanssa ja tunnistan kyllä omani ja vien ne pois.Laitan myös riistakameran pihaani.Harmittaa tuommoset ihmiset jotka luuleevat että täällä on kaikki yhteistä
- vei minultakin
tekisi mieli kertoa piha mutta voi arvata kuka kertoi joten taidan jättää toistaiseksi, käsittääkseni hän on jo tietoinen tästä nettijutusta, taitaa kiertää teidät kaukaa
- Omakotilainen
vei minultakin kirjoitti:
tekisi mieli kertoa piha mutta voi arvata kuka kertoi joten taidan jättää toistaiseksi, käsittääkseni hän on jo tietoinen tästä nettijutusta, taitaa kiertää teidät kaukaa
Jos hän kiertää kaukaa kaikki joilta on vienyt niin sitten pitäisi muuttaa pois alueelta. Minä olen jättänyt joskus ylimääräistä tavaraa tarkoituksella yöksi pihalle niin säästän siten kaatopaikkamaksuissa ja kuljetuskuluissa.
- Jotkut ei älyä sitä
Itselläni on myös suuri luonnontilassa oleva omakotitalotontti ja siellä käy joskus sienestäjiä,marjastajia,kuusivarkaita ja monenlaisia norkoilijoita. Ne kai luulee että jokamiehenoikeus koskee kaikkia alueita jotka on jätetty luonnontilaan,vaikka alue olisikin toisen tontti,eikä mikään tukkimetsä.
- Ketunraudat
Hei onko sallittu käyttää ketunrautoja omalla tontilla. Perin ne vaariltani. Ostin tänään paljon taimia ja vasta nyt huomasin tämän aloituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954