onko kaikki xxl naiset varattuja??

K P

Taannoin kyselin vapaista xxl naisista. Mutta tuntuivat olevan varattuja / naimassa kaikki mistä moinen suosio yhtä äkkiä ???

21

1967

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullukkaa please

      Kokemukseni mukaan xxl naiset on kaikkein intohimoisimpia seksin suhteen, kun vain kokevat että toinen on täysillä mukana! Siksi he saavat miehet vakisuhteeseen helposti ja muuttuvat varatuiksi. XXL naisista tykkääviä miehiä on paljon. Onneksi löytyy myös varattuja xxl naisia, jotka eivät saa kotonaan riittävästi seksuaalista huomiota, nämä on niitä kaikkein kiimaisimpia tapauksia.

      • mies38v

        Vaimoni on xxxl, 170 / 120 b95. Tosi kiimainen aina. Saan taivaallisen orkun kun hän on päällä ratsastamassa... muilla jakaa kokemuksia isoista naisista?


    • kylymä yksin

      No ei todellakaan tällänen 158/115 löydä mitään pysyvämpää.
      Kun edes vakisellaisen, joka todella nauttis kympillä kun ratsastelisin. Mutta ei.

    • Onhan niitä

      xl,xxl naisia käytettävissä vaikka kuinkapaljon vapunaikana höyläsin kolme ja vielä samassa kaupungissa.

      • yäk

        Ohan se ny selvä että xx jotain naiset ottaa miehen jos vaan saa. Aika harva niistä on kiinnostunut ja jos mies kiinostuu, niin varmasti seura kelpaa.


      • khfaxvm
        yäk kirjoitti:

        Ohan se ny selvä että xx jotain naiset ottaa miehen jos vaan saa. Aika harva niistä on kiinnostunut ja jos mies kiinostuu, niin varmasti seura kelpaa.

        Jos naista tai miestä vain kännipanettaa, hän on valmis naimaan suunnilleen kenen tahansa kanssa. Luuserimiehet saattavat saada sääliseksiä pulleilta naisilta tai toisin päin. Jos mies kulkee heppi sojossa kohti jokaista reikää, ei parane valittaa siitä, mitä reiän ympärillä on.


    • raija2

      Tämä xxl nainen haluaa fiksun miehen

      • täällä olis semmonen tarjolla ;)


    • Isompi tyttö

      Olen vähän yli parikymppinen xxl nainen. Mielestäni minulla on miellyttävät kasvot, mutta harvoin saan miehiltä huomiota, ellei oteta huomioon vonkaajia baarissa. Voiko isompi nainen löytää kunnollisen miehen, eikä vaan panoseuraa?

      • Sinulle nimimerkki Isompi tyttö. Kyllä kunnollista ja asiallista seuraakin löytyy elämään ihan tositarkoituksella. Ainakin minun osaltani.


    • 50 Mies

      XXL Naiset on parhaita ja heillä on ihana tavara. Kukaan ei tykkää kun luut hankaavat yhteen. Ja on mistä puristaa ja halata. Aivan ihania.

    • Rouva -84

      Itse olen xl ja naimisissa, joten ihan en allekirkoita yllä olevia viestejä.

      Mutta tosi on ettei mieheni jaksa ja halua siinä määrin kuin minä.

    • big and beautifull

      Olen XXXL-nainen ja kysympä nyt teiltä meistä tykkäävät että mikä meissä on niin haluttavaa kun jos esim. baarissa istuu niin kyllä ne hoikat vie kaiken huomion. Vaikka rumalla naamalla. Itse olen kaunis mutta se ei tunnu miehiä kiinnostavan koska kokoni on tällainen.

    • Ihailija

      Isoissa naisissa viehättää ne pehmeät ja herkulliset muodot sekä näyttävyys,varsinkin jos nainen vielä kantaa koko komeutensa ryhdikkäästi.
      Pelkillä ulkoisilla avuilla ei tosin pitkälle pötkitä,pitäähän naiselta löytyä mukavaa luonnetta huumorintajua,rehellisyyttä,toimintatarmoa ym,jotta pidemmälle päästään.
      Kauneushan on katsojan silmässä,joten ei siitä sen enempää.
      Baarissa olen ollut viimeksi joskus viime vuosituhannen puolella,joten "tavaran"liikkumiseen en osaa ottaa kantaa.:D

    • 33 Nainen

      Olen xxl kokoinen nainen ja oikein mukava ja rehellinen ja kohtalaisen hyvännäköinen mutta aika ujo niin on vaikeuksia lähestyä vastakkaista sukupuolta kun ajattelen ettei niitä kiinnosta isompi kokoiset naiset ja ei kukaan olekkaan uskaltanut tulla juttusille, baareissa en kyllä juurikaan käy

    • Ihailija

      No jos lähtee sillä asenteella liikkeelle,ettei kukaan kuitenkaan ole minusta kiinnostunut,helposti jääkin yksin.
      Rohkeasti vaan juttusille,jos joku tuntuu kiinnostavalta,itse ainakin arvostan päättäväistä naista.
      Jos baarit ei ymmärrettävistä syistä kiinnosta,voihan sen jutustelun aloittaa vaikka bussissa,kaupan kassajonossa,uimahallissa,missä nyt ikinä ihmisiä liikkuukin tai vaikka suomi 24:ssä.
      Kyllä mehukkaille naisille ottajia riittää.;)

    • 33 Nainen

      Ihan hyvä neuvo on toi ja ajattelinkin kysäistä onko täällä ketään kunnollista miestä jota ei haittaa että nainen on ujo ja xxl kokoinen .

    • 12,15

      Taitaa olla niin että lihavan naisen kanssa ei halua näyttäytyy,koska yleinen mielipide kaveriporukassa on jos jollain tuhdimpi tyttö et mitä toiki näkee tos sotanorsussa.

    • Anonyymi

      jos tahtoo kummaa tussua hieman nuoremmilta neidoilta niin pulskilta tyttösiltä irtoaa tosi helposti.Nuorena jätkät katselee vaan hyvännäköisiä likkoja ja isot pimut seuraa kateellisena . Sellaisen itsetuntoa kun pääsee vähän pönkittämään niin johan haarat aukeaa helposti. Lukemattomat nuoret xxxl haarat avannut. Itselä on vielä melko iso niin on se hienoa tuupata hikoilevan ja kiljuvan valaan pilluun kunnolla. senjäkeen ovat yleesä tyytyväisiä.nam

      • Anonyymi

        Voi että mikä eunukin päiväuni tuokin näköjään


    • Anonyymi

      Morjens, vanha ketju mutta ajattelin silti vastata tähän.
      Itsekin olisi ihanaa löytää isompi nainen seuraksi, siis ihan tositarkoituksella. Aiempi tyttöystäväni oli sellainen ja on sanottava että se suhde oli kaikin puolin ihana. Olimme lopulta liian erilaisia mutta se ei johtunut hänen isosta koostaan.
      Olen myös sokea, joten minun pitää tunnustella naista joka puolelta että tiedän miltä hän näyttää. Ehkä tästäkin syystä pidän isoista, mene ja tiedä.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe