Ari Koivunen & Luca Gargano Jukebox @ Jyvänen, Martinlaakso, Vantaa 25.4. klo 23
Martinlaakson ostari, Kivivuorenkuja 4, 01620 Vantaa
www.ravintolajyvanen.fi
www.facebook.com/JyvanenMartinlaakso
K-18
Ari Koivunen & Luca Gargano @ Vantaa 25.4.
10
213
Vastaukset
- autuaan tietämätön
Minkähänlainen paikka mahtaa olla?
- Jyvänen
Ari on esiintynyt täällä kerran aiemminkin. Jyvänen on viihtyisä ja asiallinen lähiöravintola. Kannattaa tulla nauttimaan mukavasta illasta ja huippuluokan jukeboxista.
- no hyvä
Jyvänen kirjoitti:
Ari on esiintynyt täällä kerran aiemminkin. Jyvänen on viihtyisä ja asiallinen lähiöravintola. Kannattaa tulla nauttimaan mukavasta illasta ja huippuluokan jukeboxista.
Mä yritän ylipuhua ukon mukaan ;)
- ja että
Jyvänen kirjoitti:
Voiko niitä toiveita laittaa jonkun muun kun FB:n kautta?
- soittakaa Paranoid
ja että kirjoitti:
Voiko niitä toiveita laittaa jonkun muun kun FB:n kautta?
Voihan niitä toiveita vaikka paikan päälläkin esittää.
- Jyvä
Sinne sitten
- Oujeee!!
Homokiimaa Vantaalla!!
- Noh..
Minkäslainen setti tälläkertaa?
- entäs
Sattuiko kukaan ottamaan yhtään videonpätkää XD
En valitettavasti itse päässyt keikalle, vaikka olin kovasti niin suunnitellut :( Laitoin I wish-listankin :( snif. - entäs
entäs kirjoitti:
Sattuiko kukaan ottamaan yhtään videonpätkää XD
En valitettavasti itse päässyt keikalle, vaikka olin kovasti niin suunnitellut :( Laitoin I wish-listankin :( snif.edes pikkiriikkisen hikkupikkunen pätkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184