Ari Koivunen & Luca Gargano Jukebox @ Jyvänen, Martinlaakso, Vantaa 25.4. klo 23
Martinlaakson ostari, Kivivuorenkuja 4, 01620 Vantaa
www.ravintolajyvanen.fi
www.facebook.com/JyvanenMartinlaakso
K-18
Ari Koivunen & Luca Gargano @ Vantaa 25.4.
10
205
Vastaukset
- autuaan tietämätön
Minkähänlainen paikka mahtaa olla?
- Jyvänen
Ari on esiintynyt täällä kerran aiemminkin. Jyvänen on viihtyisä ja asiallinen lähiöravintola. Kannattaa tulla nauttimaan mukavasta illasta ja huippuluokan jukeboxista.
- no hyvä
Jyvänen kirjoitti:
Ari on esiintynyt täällä kerran aiemminkin. Jyvänen on viihtyisä ja asiallinen lähiöravintola. Kannattaa tulla nauttimaan mukavasta illasta ja huippuluokan jukeboxista.
Mä yritän ylipuhua ukon mukaan ;)
- ja että
Jyvänen kirjoitti:
Voiko niitä toiveita laittaa jonkun muun kun FB:n kautta?
- soittakaa Paranoid
ja että kirjoitti:
Voiko niitä toiveita laittaa jonkun muun kun FB:n kautta?
Voihan niitä toiveita vaikka paikan päälläkin esittää.
- Jyvä
Sinne sitten
- Oujeee!!
Homokiimaa Vantaalla!!
- Noh..
Minkäslainen setti tälläkertaa?
- entäs
Sattuiko kukaan ottamaan yhtään videonpätkää XD
En valitettavasti itse päässyt keikalle, vaikka olin kovasti niin suunnitellut :( Laitoin I wish-listankin :( snif. - entäs
entäs kirjoitti:
Sattuiko kukaan ottamaan yhtään videonpätkää XD
En valitettavasti itse päässyt keikalle, vaikka olin kovasti niin suunnitellut :( Laitoin I wish-listankin :( snif.edes pikkiriikkisen hikkupikkunen pätkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000