Isac elliot tuli ulos kaapissa. Vahvistamattomien tietojen mukaan, isac on nähty pussailemassa toisen pojan kanssa.
Isac Elliot tuli ulos kaapista
27
5712
Vastaukset
- pikkupoika iisakki
eiks se oo ihan normaalia, että 12v lapsukaiset hangailevat samaa sukupuolta olevan kanssa? ei sen ikäiset pussaile vaan leikkii transformereilla.
- hävytöntä menoo
Toivottavasti aloittaja ei ollut aikuinen, vaan katkera 12vee rukkaset saanut tyttö.
- Joopa joo
Aloittaja puhuu paskaa! Missään ei ole tuollaista lukenut. Sinun keksimä "näköhavainto" on ihan täyttä roskaa. Isac Elliot ei vaikuta minusta homolta, ei sitten yhtään.
- Ellioteer4ever
Siis ei Ikke oo homo!!
- Joku nimimerkki hehe
Entäs jos Iisakki tykkääki pojist ja tytöist? Niinq molemmist.
- seoliraiskaus
esitti Areenalla Maamme laulun kirkumalla homomaiseen tapaan, joten uskon kyllä. Karmea esitys.
- enkattonut
Oliko tukka hyvin?
- Anonyymi
Surullista mikä vaivaa onko jokin tauti liikkeellä?
- pikkuhomo
Hyi saatana mikä pikkuhomo!
- hyvinmenre
No sittenhän teitä on kaks.
- hävettää
Kylläpä oli onnetonta piipitystä Maamme laulu. lol
- upson
Jättäkää isac jo rauhaan. Kai teidän mielestä siellä ois pitäny olla turunihme höräkorva Robin suu levällään perseystävänsä elastisen kans, niitten vomputtamista voisitte miettiä.
- Anonyymi
Robin on komea mies! Ei voi edes verrata Isaciin joka ei osaa laulaa vaan mäkättää ka määkii ja ei ole minkään näköinen!
- oksettavahomohuora
Mitä vittua nyt taas! Näkeehän tuon nyt sokeakin persesilmällään, että umpi homohan tuo pikkukalle on. Voi saatana taas!
- laulutunneille
Kylläpä on ÖkyBemari vielä pitkissä kantimissa.
- Anonyymi
mur isac suuttu homokommenteisa
- Anonyymi
Tämä oli se heppu, jonka asukokonaisuus maksaa kymppitonneja?
- Anonyymi
Pyhä naurettavuus sentään!
- Anonyymi
On se niin neitipojan näköinen kuten Tuure B-rappu
- Anonyymi
Onkos se Tuure poreallas sitten niitä puppelipoikia? minäkin voisin panna tuota vaikka oon hetero ,ainakin poskeen .
- Anonyymi
mut isac o menestyneempi ja se o hetero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos se Tuure poreallas sitten niitä puppelipoikia? minäkin voisin panna tuota vaikka oon hetero ,ainakin poskeen .
ja se leevi tanssija seki o komeempi ku joku tuure
- Anonyymi
Siis tämä kikatteleva neitipoika? Vuoden homo.
- Anonyymi
Juu sekin kimittää saakeli soikoon joka toisessa tv-ohjelmassa ja kun näen ja kuulen tuon urpon kimityksen niin kanava vaihtuu samantien. Muka laulaja ! Ei todellakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sekin kimittää saakeli soikoon joka toisessa tv-ohjelmassa ja kun näen ja kuulen tuon urpon kimityksen niin kanava vaihtuu samantien. Muka laulaja ! Ei todellakaan!
mut tiiätteks se mis eino ja aapeli istu tuuren polvel ja tuure ite pyys mä e ainekaa antas mu lapsii se lähelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä kikatteleva neitipoika? Vuoden homo.
mut robin on pahis ja iha hirvee näköne
- Anonyymi
Homot vittuun Suomesta!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448