Jutteluseuraa vailla

beauty from the pain

Hei! Oon jo kauan miettinyt et voisin yrittää hankkia jonku juttu kaverin ketä kärsii samasta asiasta siis bulimiasta.Tai en oo kertonu mun bulimiasta kenellekkään ja jotenkin joku kenelle se on tuntuis luotettavalta ja olis kiva jutella kaikkee siihen liittyvästä ja olisi oikeasti joku joka tietää millaista se on...Ja muutenkin ehkä jutella muustakin mitä se on tuonut mukanaan ongelmia tai yleensä elämästä.Itellä ainakin vaikeaa muutenkin ja 3 vuotta bulimiaa takana ei helpota yhtään tätä.En tiiä ehkä oli ihan tyhmää tänne kirjottaa mut ehkä joku etsii kans juttuseuraa niin täällä ois :) Täytän itse siis tässä piakkoin 19-vuotta ja tosiaan bulimia mulla on ollut 3 vuotta.Joskus ajattelin,että ehkä toisen bulimikon ystävän avulla saattaisin saada voimaa parantua tai ainakin parantaa edes vähän elämääni,mutta no vähän mietityttää olikohan ihan typerää tänne viestiä laittaa :D Tuntuuko jostain samalta,että haluis sellaisen ystävän joka tosiaan tietää mitä se bulimia on ja voisi puhua täysin kaikesta ilman tuomitsemista...Itse ainakin on sellainen olo,että sellane ystävä ois tarpeessa.No kirjotelkaa jos tuntuu siltä :)

10

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beauty from pain

      Eikö kukaan muu kaipaa juttu seuraa? No laitan tähän vielä vaikka viestistä on kulunut jokunen aika käyn täällä vielä katsomassa,jos joku kiinnostuu :D

      • joku vaan

        20 v oon ite, n. 7 v jo kärsinyt bulimiasta. ÖÖÖ onks sulla esim kikkiä?


      • doc marten
        joku vaan kirjoitti:

        20 v oon ite, n. 7 v jo kärsinyt bulimiasta. ÖÖÖ onks sulla esim kikkiä?

        i kik ur face bitch..with my boot


      • Joku vaan
        doc marten kirjoitti:

        i kik ur face bitch..with my boot

        Haha joo vitun pelle tuu yrittää :DDDDDD


      • doc marten
        Joku vaan kirjoitti:

        Haha joo vitun pelle tuu yrittää :DDDDDD

        tapa ittes ei sua jää kukaan kaipaan vitun huora


      • joku vaa
        doc marten kirjoitti:

        tapa ittes ei sua jää kukaan kaipaan vitun huora

        HAHAHA etkö parempaa pysty :DDDDD Vitu säälittävä RUMA läski pelle, varmaa vituttaa olla tollane säälittävä peräkammarin poika, tee maailmalle palvelus ja tapa ittes!


      • i need you

        Moi! Miten suhun sais yhteyden? Kaipaisin todellakin parantumiseeni ja elämääni juttuseuraa ihmiseltä joka oikeasti ymmärtää, ja tietää nämä jutut. Toivottavasti näät tän mun viestin :-)


    • Mikko Buli

      Mene pois.

      Meillä on täällä ihan omat ongelmanne.. ota bulimias ja tunge se hanuriis!

    • tyttö

      kyllä mulle jutteluseurakelpaisi. :) oon 19v ja kans bulimiasta kärsin

    • ----

      Voi että kun näkisit tän viestin! Miten suhun sais yhteyttä, tahtosin kans purkautuu jollekki joka tietää mistä puhun..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe