Uusin 8.1 versio päivitetty läppäriin.
Ongelmana on se kun suljen (oikean ylänurkan rastista hiirellä) aloitusnäytöstä käynnistetyn minkä tahansa sovelluksen (netti, s-posti, kamera, kalenteri, musiikki tms.) näyttö palaa aina työpöytä näkymään. Palaaminen aloitusnäkymään vaatii esim. Windows-napin painamista. Siis turhaa edestakaisin pomppimista aloitusnäytön ja työpöydän välillä.
Haluaisin siis pysyä aloitusnäytössä ohjelman sulkemisen jälkeenkin.
Onko ominaisuus vai asetus pielessä.
Kiitos
Minten pysyä aloitusnäytössä
2
168
Vastaukset
- gftr
Minulla toimii "windows" painikkeella vaihtamiset hyvin.
Ilmeisesti ainoa toiminta joka toimii.
Ongelmani on että omista tietokeneen mutta en tied kuka omistaa sen käyttö oikeudet. Haluan poistaa windows 8.1:stä C:\Windows.old :n joka vie melkein 2gb levy tilaa mutta siitä ei pääse eroon kun minulla ei ole käyttäjän oikeuksia muka! Muutamia tiedostoja sain pois poistamalla suojat mutta haluan pois sen kokonaan.- levynsiivousta
Windows.oldia ei pitäisi muutenkaan deletoida manuaalisesti, vaan käyttämällä levynsiivoustyökalua.
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/how-do-i-remove-the-windows-old-folder
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1112413Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922266Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar751681Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361522- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411