Isommat ja leveämmät renkaat takana toisivat tavalliseen autoonkin lisää sporttisuutta. Onko ferrarit ja porsset erikseen katsastettu eri kokoisille renkaille? Mulla on Astmassa tällä hetkellä 185/65-15:t joka nurkassa. Saisin halvalla pari ooppelin 205-55-16 rengasta vanteineen, jotka pitäisi mahtua heittämällä paikalleen. Mutta tuleeko tuollasesta sekarengastuksesta sanomista?
Saako taakse laittaa isommat renkaat?
10
1598
Vastaukset
- voi lasten juttuja
no olisihan se ainakin naurettavan näköistä, joten siitä vaan.
- kevättä rinnassa
En kysynyt mielipidettä miltä näyttää, vaan sitä onko laillista käyttää.
Mielestäni näyttää todella menevältä, esim: http://www.hotrodders.com/forum/attachment.php?attachmentid=6778 - lapset on hauskoja
kevättä rinnassa kirjoitti:
En kysynyt mielipidettä miltä näyttää, vaan sitä onko laillista käyttää.
Mielestäni näyttää todella menevältä, esim: http://www.hotrodders.com/forum/attachment.php?attachmentid=6778idea vähän kärsii etuvetoisessa autossa, eli on vain typerän näköinen ja se siitä tyhmyydestä.
- kevättä rinnassa
lapset on hauskoja kirjoitti:
idea vähän kärsii etuvetoisessa autossa, eli on vain typerän näköinen ja se siitä tyhmyydestä.
Mikä idea? Eihän auton vetotapaa näe kuin alle kurkistamalla. Nyt kyseessä olisi auton ulkonäön kohentaminen. Autoiluhan on periaatteessa tyhmää joka tapauksessa, mutta ainakin minä haluan ajaa hyvännäköisellä autolla. Mutta en siis laittomalla tietenkään. Ja siksi kyselenkin.
Lapsijuttusi eivät muuten kuulu autopalstalle. - tyhmyyttä pinnassa
kevättä rinnassa kirjoitti:
Mikä idea? Eihän auton vetotapaa näe kuin alle kurkistamalla. Nyt kyseessä olisi auton ulkonäön kohentaminen. Autoiluhan on periaatteessa tyhmää joka tapauksessa, mutta ainakin minä haluan ajaa hyvännäköisellä autolla. Mutta en siis laittomalla tietenkään. Ja siksi kyselenkin.
Lapsijuttusi eivät muuten kuulu autopalstalle.Jopa lapset tietää, että Astra on etuveto. Ilmeisesti ovat sinua fiksumpia?
- ....................
Kyllähän se on laillista, mutta tosiaan toi ulkonäkö ei tosin parane..
- renkaatko
eihän 205-55 ole mitkään renkaat vaan paloletkun pätkät. Amis taas tumputtaa korollalla.
- hölmöjä riittää
Nykyään on jotain "maastoautoja" jotka ovatkin pelkästään etuvetoisia, kuinka tyhmä sellaisen ostaja on...?
- näköjään?
hölmöjä riittää kirjoitti:
Nykyään on jotain "maastoautoja" jotka ovatkin pelkästään etuvetoisia, kuinka tyhmä sellaisen ostaja on...?
SUV ei ole maastoauto, eikä yritä edes olla kuin sinun pienessä mielessä.
Melkein pysyit asiassakin kun jaoit upean mielipiteesi. - pappa renkaat
Eihän toi ole edes matalaprofiilirengas, aika monen auton vakio rengas koko vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222