Yhdynnän aloitus aina sattuu

jennikajaski

Kenelläkään muulla sama? Muutaman työnnön jälkeen kipu usein häviää.. missä vika :S vie hyvin halut kokonaan pois heti alkuunsa vaikka olisin kuinka kiihottunut...

5

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexguru

Jännitys tai muuten vain tiukkuus? Kuivuus alkuun voi aiheuttaa kipua? Jos mies työntyy kerralla sisään asti, sattuu helposti vaikka nainen olisi kosteana, koska kalu on kuiva ja aiheuttaa kitkaa. Itse pyrin aina hiukan sormilla ensin hyväilemään ja sen verran, että saa syvemmältä hiukan liukkautta häpyhuulillekin. Ja kun työnnyn sisään, aloitan sen verran että vain terska luiskahtaa hieman sisään. Siinä kun hetken hiljalleen liikuttelee, tuntee kyllä missä vaiheessa pilluun uppoaa kalu helposti.

Miten teillä, onko riittävän pitkä esileikki jotta ehdit kostua kunnolla? Entä onko miehellä malttia leikitellä kalulla ensin huulten välissä, jotta voitelu on kunnossa.

Onko paikat kipeänä tai arkana yhdynnän jälkeenkin? Vai pelkästään aloituksessa?

Jos voitelu on kunnossa ja miehellä malttia, silti vielä koskee, epäilisin ettet vain saa rennoksi paikkojasi. Pidempi esileikki ja sormilla lämmittelyä emättimelle ennen yhdyntää?

Jos on uusi kumppani, kandee käydä klamydiatesteissä, se usein oireilee kirvelynä. Joskus hiivakin aiheuttaa kirvelyä ja arkuutta yhdyntään.

• Onnistunut Sonni

Usein pimpsa ei ole huulilta kostea, vaikka sisältä olisikin.

Nuoleminen liukastaa huuletkin niin, että alkuun pääsee.
      Varovasti sisään, ja lyhyitä työntöjä aluksi.

Huu, pitääpä lähteä emäntää puristelemaan...

• 15+17

Taitaa olla liian nopea liikkeellelähtö. Emätin ei ole löystynyt tarpeeksi kiihotuksesta. Alitajuntaisesti jännität ensimmäistä työntöä ja siksi emätin supistuu vielä lisää.

Jottei tästä muodostuisi ongelmaa niin nyt pitäisi ottaa aihan rauhallisesti jatkossa. Hyvinkin pitkän aikaa. Voit myös itse harjoitella luottamusta yhdyntään. Hankit itsellesi dildon ja opettelet tuntemaan itsesi. Kun olet riittävän rennossa tilassa, dildokaan ei satu. Ja siitä saat luottamusta mies suhteisiisi.

• Kokemusta on.

Itselläni oli sama ongelma mieheni kanssa. Ja nyt voin kokemuksesta sanoa, että kannattaa kokeilla liukuvoidetta. Sitä kun hieman hieroo ensin kalulle, niin ei koske niin kovasti se ensimmäinen työntökään ja meillä ainakin ukkokin tykkää siitä liukkarin laittamisesta!

• tuttujuttu2

Nykyinen miesystävä on turhan hyvin varustettu, niin mulla on sama ongelma. Sanoo, että olen todella tiukka, niin johtuu varmaan siitä, että alussa sattuu vähän aikaa. Sormet mukaan suuseksin aikana, niin helpottaa kummasti. Ja aluksi kannattaa mennä miehen päälle, niin voit ohjata peniksen sisääsi juuri niin hitaasti, kuin miltä itsestä tuntuu. Jos mies on päällä, ohjaa hänet hitaasti sisään levittäen häpyhuulet etu- ja keskisormella.
      Pidän liikkeet todella hitaina aina alusta varmuuden vuoksi. Aluksi voi myös käyttää kapeaa vibraattoria rentouttamaan lihakset.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3631
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2267
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      378
      2229
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2102
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      497
      1246
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe