sonera viihde

Pattiin ottaa

En saa Sonera viihteen ohjelmaopasta näkymään, enkä myöskään löytänyt masiinasta peruskanavia joiden kuvittelin näkyvän HD laadulla. Mitään maksukanavia en aijo tähän hätään hankkia, tulikohan tuo tuo paketti otettua turhaan, taikka kaupanpäällisenä se taisi tulla kun jatkoin laajakaistan tilausta.

Harkitsen noiden laitteiden laittamista takaisin Soneralle, mitäpä noilla tekee jos ei saa näkyviin edes peruskanavia. Suoran sanoen ottaa pattiin....

8

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile näitä..

      Ylen HD-kanavien numerot ovat 401, 402, 405 ja 407 myös Soneran Viihteessä..

      Ohjelmaopas avautuu painamalla kaukosäätimen keltaista väripainiketta tai valitsemalla palveluvalikosta rivi “Ohjelmaopas” ja painamalla OK-painiketta. Ohjelmaopas avautuu katsottavana olevan tv-kanavan ohjelmatietoihin.

    • Kannattaa soittaa

      soneran asiakaspalveluun. neuvovat ongelmatilanteissa, ainakin mä sain opetuksen ja osaan nyt toimia omin päin....

      • Nibari

        Vituttaa.. Mul on 2 vuoden soppari sonera viihteestä mikään ei ikinä toimi kun haluaisi oon soittanut asiasta miljoona kertaa asiakaspalveluun mutta ei mitään reagointia.. Minua kusetettu ei kannata itse astua lankaan.


      • Mikä ei toimi?
        Nibari kirjoitti:

        Vituttaa.. Mul on 2 vuoden soppari sonera viihteestä mikään ei ikinä toimi kun haluaisi oon soittanut asiasta miljoona kertaa asiakaspalveluun mutta ei mitään reagointia.. Minua kusetettu ei kannata itse astua lankaan.

        Kumma kun ei mikään toimi, mutta et kerro siitä meille? Siis mikä ei toimi ja millä laiteyhdistelmällä??

        Ota edes joskus Sonera Viihteen purkin sähköt pois hetkeksi ja anna sen käynnistyä rauhassa. Silloin se hakee asetusmuutokset ja esim. nyt viikonloppuna ilmaisessa katselussa olevien kanavien ilmestyminen "Ohjelmaoppaaseen" vaati sähkön katkaisua purkin omalla virtakytkimellä (ei siis kaukosäätimellä).


    • Penakki

      Minulla on semmoinen ongelma, etten näe ohjelmaoppaassa mitään kanavia. Boxi ei hae niitä tai sitten sei ei vain löydä. mikähän siihen auttaisi?

    • ktstv7

      Digiboxi käynistettävä eli sähköt viimeisenä. Käynnstys palikan oikean yläkulman napilla. Sitten odota ohjelmien latautumista. Kun latautuneet, voi valita ohjelman valikon ympyrän vasemman yläkulman napilla ja asettaa vasemman ja oikean reunan keskukohdan napeilla kohdalleen ja painaa ok nappia. Ylös ja alas voi liikuttaa nuolta ala ja ylä kohdan napeilla ja ok napilla valita ohjelman. Kaapelin(pun) pitäisi olla reitittimen oikean laidan (pun) paikoilla. Digiboxista mdi kaapeli näytölle sopivaan vinokkaalle paikalle.

    • merkkari118

      minulla on sonera viihdepaketti maksoi ekat 12 kk 29,90 /kk ja toisen vuoden 39,90 /kk.
      toimii hyvin ja kaikki ok, mutta sonera puhelinmyynti soittaa minulle keskimäärin 1-2 kertaa kuukaudessa ja yrittää myydä kaikkea muuta vekotinta ja liittymää ja sen lisäksi koittavat saada minut ottamaan jo nyt tuon viihdepaketin uuden sopimuksen 24 kk. että pikkasen tuo puheluiden määrä ottaa pannuun, kun muuten en puhelinnumeroa laita minnekään mistä puhelinmyyjät sen löytää.

    • merkkari118

      joo no minulla on sonera viihdepaketti maksoi ekat 12 kk 29,90 /kk ja toisen vuoden 39,90 /kk.
      toimii hyvin ja kaikki ok, mutta sonera puhelinmyynti soittaa minulle keskimäärin 1-2 kertaa kuukaudessa ja yrittää myydä kaikkea muuta vekotinta ja liittymää ja sen lisäksi koittavat saada minut ottamaan jo nyt tuon viihdepaketin uuden sopimuksen 24 kk. että pikkasen tuo puheluiden määrä ottaa pannuun, kun muuten en puhelinnumeroa laita minnekään mistä puhelinmyyjät sen löytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe